Tony Halmeesta...

Halmeen elokuvaura...

Halmeesta viela, kun nuo kirjatkin mainittiin: voisiko joku tsekata Halmeen ekasta kirjasta sen jenkkileffan nimen, jossa Halme teki äänicameon urheilukilpailun selostajana, käyttäen suomea selostuskielenä.

H kertoi puhuneensa selostuksessa niitänäitä ja olen ajatellut huvikseni tsekata elokuvan saatavuuden IMDB:sta etc, mutta kun olen unohtanut nimen ja muut yksityiskohtat...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hitto...eilen kävin palauttaa kirjan...hmm,mainittoonko siinä edes sitä leffan nimee?...Ei varmaan kovin isonbudjetin-leffa kun eivät leffan tekijät viittineet edes tarkistaa mitä se Halme sinne mölähteli..pääasia että hauskaa oli,heh

Originally posted by farmiankka
Uskoo ken tahtoo. Itsekin jos pääsisin radiohaastatteluun, niin sanoisin, että parisataa aina menee, vaikka enkka on 150. Muutenkin on vaikea uskoa, että Halmeen mallinen ja näköinen jätkä ikinä yli kahtasataa nostaa, jos ajatellaan vaikka siistiä salipenkkiä ilman pomppua ahteri penkissä kiinni.

Höh??:confused: mallinen ja näköinen???:confused:

Kyllä ne paljon pienemmätkin, huonomman "malliset" ja näköiset jätkät nostaa yli 200...

Originally posted by Tuomo
mitämitä? viikingin voimaoppaassa se meinas, ettei juttele turhia salilla. noh, kai sillä oli aina sitten jotain tärkeetä asiaa.

ois kyllä mielenkiintoista tietää faktaa kaverin voimatasoista parhaina aikoina. toisessa sen kirjoista oli kyllä jotain machoilua treenipainoista, mutta en sitte todenperäisyydestä tiedä

Uskotko todella kaiken, mitä herra Halme väittää? Uskotko kaiken, mitä iltapäivälehdissä lukee? Olen treenannut herra Halmeen kanssa useamman vuoden samalla salilla, ja koskaan en ole sen nähnyt treenaavan kovaa. Sitäkin useammin juttelemassa tyttöjen tai Käpylän Puudelin kanssa.

Halmeen fysiikka ei mun mielestä ole sitten painiaikojen ollut mistään kotoisin. Siis kaverihan on ollut viimeiset viisi vuotta ihan valaan näköinen. Jos kaikki rasvat kuoris pois niin lihasta jäisi varmaan saman verran kuin alle kasikympin kilpailijalla. Että mitä voit sitten olettaa sellaisella massalla nostettavan missäkin nostomuodossa...

Sinäänsä mielenkiintonen threadi, oon itekki aikoinaan aprikoinu niitä Halmeen tuloksia. Sehän sano Bodaus-lehdessä että se oli kaliforniassa nähny ku joku nainen kyykkäs saman ku se, eli 180kg. Kyl mäki uskon et se ton 200kg penkist saa, onhan se perhana iso äijä.

Ärsyttävää ku näköjään kaikkiin Halmetta koskeviin threadeihin kerääntyy tota paskapuhetta joiltain vitun itsensä täydelliseks tuntevilta. Tänne tulee tätä menoa "Viikinki tässä terve!"-threadi

Originally posted by Deat
Ärsyttävää ku näköjään kaikkiin Halmetta koskeviin threadeihin kerääntyy tota paskapuhetta joiltain vitun itsensä täydelliseks tuntevilta. Tänne tulee tätä menoa "Viikinki tässä terve!"-threadi

Viikinginhän nimenomaan pitäisi tuntea olonsa kotoisaksi asiaatuntemattomien paskanpuhujien spekulaatioiden keskellä. Tuollaisen varaan mies on suuren osan uraansakin rakentanut. :)

Mitenkähän nää jotkut erottaa Halmeen puheesta paskan todesta ilman että tuntevat koko äijjäää...Ei se julkisuuskuva kerro totuutta ihmisestä,vissiinkään ;)

Re: Halmeen elokuvaura...

Originally posted by derego
Halmeesta viela, kun nuo kirjatkin mainittiin: voisiko joku tsekata Halmeen ekasta kirjasta sen jenkkileffan nimen, jossa Halme teki äänicameon urheilukilpailun selostajana, käyttäen suomea selostuskielenä.

H kertoi puhuneensa selostuksessa niitänäitä ja olen ajatellut huvikseni tsekata elokuvan saatavuuden IMDB:sta etc, mutta kun olen unohtanut nimen ja muut yksityiskohtat...

Leffan nimi on Prefontaine, ois kyllä kiva kuunnella/katsoa tuo pätkä. :D

Itse kirjassa Halme kertoo näin:

Yksi mun huvittavimmista keikoista oli elokuva nimeltään Prefontaine, joka kertoo samannimisestä amerikkalaisesta kestävyysjuoksijasta.
Prefontaine taisteli aikanaan Lasse Vireniä vastaan olympialaisissa ja leffaan tarvittiin joku suomea puhuva henkilö tekemään aidolta kuullostavaa taustahöpinää. Mä olin silloin ainoa suomalainen elokuvanäyttelijöiden ammattiliitossa SAG:ssa, eli Screen Actors Guildissa ja sieltä listoilta joku Prefontaine-leffan äänipomo mut sitten löysi.
Kun se soitti ja kertoi millaisesta leffasta on kysymys, mä naureskelin ensin ja tunnustin että ainakin Vireniä mun on vähän vaikea esittää, vaikka mä aika nopea olenkin. Mulla pyöri tohon aikaan paino jossain 150 kilon kieppeillä, eikä siitä ruhosta tehdä Vireniä edes Hollywoodissa.

Mä menin sitten studiolle ja rupesin hommiin. Mulla oli hyvä fiilis päällä ja juttuhan mulla luistaa aina vaikka ilmaiseksi. Tällä kertaa mä en kuitenkaan ajatellut asiaa ihan loppuun asti. Mulle löytiin mikrofoni nokan alle ja sanottiin, että anna palaa. Kohtauksessa suomalaisurheilijat juhli Virenin olympiakultaa ja multa haluttiin taustaksi asiaan kuuluvaa puheensorinaa.

-KATO NYT SAATANA! VOI, VITTU, MITKÄ DAISARIT! TOTA KUN PÄÄSIS PAINAMAN. MÄ RYSKISIN JA JYSKISIN JUMALAUTA VAIKKA AAMUUN ASTI. HEI JÄTKÄT, PERKELE, MISSÄ SITÄ KOSSUA ON?!
-Thank you, Tony. Se kuullosti hyvältä. Tehdään vielä vähän lisää.
-SAATANA KUN OTTAA PANNUUN NÄÄ URHEILIJOIDEN PIENET PALKAT! MÄ RYÖSTÄN HUOMENNA PANKIN. ON MUUTEN KAUHEE NÄLKÄKIN JA KUSETTAA NIIN PERKELEESTI. LISÄÄ KALJAA JA MAKAROONILAATIKKOA JA NAISIA TÄNNE HETI!
- Thanks, Tony. That was great! Voisitko selostaa seuraavaksi vähän tätä juoksua?
- JA NYT PÄIVÄRINTA PAINAA NIIN PERKELEESTI PITKIN PÄÄSUORAA. PREFONTAINE VOI TYÖNTÄÄ MUN PUOLESTA NENÄN MATKAMIEHEN PERSEESEEN. VIREN TULEE OHI NIIN SAATANASTI. SUOMALAISILLE EI PÄRJÄÄ KUKAAN. VOI JUMALAUTA TÄTÄ HURMAA!
- Hyvää työtä, Tony. Lounastauko!
Mä tajusin vasta jälkeenpäin, että tän leffan ne voi näyttää vielä joskus Suomessakin. Se oli kuitenkin jo liian myöhäistä. Mä ajattelin, että jos tästä jäädään kiinni niin täytyy varmaan tulla seuraavaksi Härmään peruukki päässä ja tekoparta huulessa.

Originally posted by edelbrock
Uskotko todella kaiken, mitä herra Halme väittää? Uskotko kaiken, mitä iltapäivälehdissä lukee?

no voe lollero... arvaapas kuule uskonko ylipäätäänsä mihinkään mitä se tarinatäti jauhaa

Uskotko todella kaiken, mitä herra Halme väittää? Uskotko kaiken, mitä iltapäivälehdissä lukee? Olen treenannut herra Halmeen kanssa useamman vuoden samalla salilla, ja koskaan en ole sen nähnyt treenaavan kovaa. Sitäkin useammin juttelemassa tyttöjen tai Käpylän Puudelin kanssa.

Eipä se ole herran treenitapa muuttunut näköjään ollenkaan.
Käyn samalla salilla kuin Halme. Aina kun näen/näin sen siellä, niin joko heitti herjaa jonkun kanssa, pumppaili piitkiä hiiitaita sarjoja hauista alataljassa pikkupakalla tai teki piitkää penkkisarjaa hitaasti jollain 60-80kg:lla ja puolen tunnin palautuksilla..:jahas:

Erinomaista, kiitos Svetlana.

Nyt vain etsimään ko leffaa nettikaupoista, menee hyllyyn kuriositeettien viereen.... kerron sitten mistä löytyi ja mitä H sitten oikeasti leffassa puhui. :D

mä vuokrasin joskus filmtownista muistaakseni just ton leffan

en muista tommosia puheita, mutta voi olla että ne on siinä

käy filmtownissa kysymässä leffaa

Jos kaikki rasvat kuoris pois niin lihasta jäisi varmaan saman verran kuin alle kasikympin kilpailijalla. Että mitä voit sitten olettaa sellaisella massalla nostettavan missäkin nostomuodossa...

joo olen itsekkin tätä miettinyt et mitä siitä jäis jäljelle jos esim pistäis rasvat joku 6-8%...:whip:

Mä toivon että saa itsensä kuosiin ja pystyisi jatkamaan duuniansa.
Syytteistä en usko että menee läpi kuin ase juttu, kuka muun voi toteen näyttää.
Duunin jatkamisesta pelkään ettei suju hyvin ilman aspiriinia ym, toivon muuta.
Se on varmasti vaikea koota itsensä kaiken jälkeen, vaikka niin isosta jutusta ei ole kysymys, kärpäsestä tehty härkänen.
Jätkälle tää on ollut varmasti tyyliin maailmanloppu.
Mun mielestä syytteet ei ole ihmeellisiä, ei ole hirveitä vaikka totta olisi.
Ainoa mikä mua kyrpii on että Halme puhui näistä huumetesteistä aikasemmin.
Vapaaehtoinen testeihin my ass.
Nyt nähdään seuraavan puolen vuoden aikana mistä mies on tehty, nouseeko vielä.
Niin mä äänestin Halmetta eikä kaduta.

Miehen puheet ja edesottamukset ovat hiukan muuttaneet hänestä saamaani kuvaa. Löytyy jonkin verran ristiriitoja ja aika paljon ilmeisesti liioitteluakin. Ainakin jos muita lähteitä on uskominen. Henk. kohtaisesti kun en tietenkään tunne miestä millään tavalla.

On se kuitenkin ihme jollei mies olisi nostanut pitkälti yli kahtasataa penkistä, oli ylimääräistä miten paljon tahansa. ja todistajiakin näemmä löytyy. Noista muista tuloksista on sitten vaikeampi sanoa mitään, niistäkin kun löytyy eriäviä tietoja, miehen itsensäkin suulla lausuttuna. Ymmärtäähän tuon, kun painoa, kokoa ja aineita, puhumattakaan treenityyliä, on löytynyt erilaista eri aikoina.

Kuitenkin uskon että aineiden käytön ja koon avulla mies on aika koviin tuloksiin pystynyt. Haukkareillakin, kädet ovat olleet kohtuu isot (kuin koko mies muutenkin). Ehkei nyt enää, mutta olisiko miehellä enää syytäkään. Eikä hän koskaan ole väittänyt olevansa mikään voimanostaja (vai?), bodausta on yrittänyt mutta ei mainittavammalla menestyksellä (ja itse on myöntänyt tämän). Nyrkkeily, vapaapaini, shootfighting ja jopa Ultimate Fighting on kuljettanut miestä, näissä lajeissa puntti on enemmän tai vähemmän toissijaista, roina nyt ehkä kuuluu asiaan.

Jos ja kun mies eduskunnassa jatkaa, niin toivottavasti pitää jämptiä linjaa ja seisoo sanojensa takana. Ihan asiaahan Tonylta löytyy myös.

Ihme juttu kun halmetta aina haukutaan läskiksi, sekin on ollut vitun kovassa kunnossa ja useita vuosia, eiköhän se ole ihan normaalia jos vajaan 40 vuoden iässä on jo läskiäkin, täällä ei monet tule ikinä oleman yhtä vahvoja eikä isoja , eikä niin tiukkoja mitä halme on ollut kilpaillessaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom