Tony Halmeen sarjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecupoju
  • Aloitettu Aloitettu
Aika jannu saa olla jos 12 toiston sarjasta maito hapoilla on =p

Toi halmeen tyylihän on vähän kun ykköstä koitettas, mutta jätetäänkin kakkoseen, eikä mennä ykköseen. Ja kun rauta muuttuu kevyeks lisää painoa tankoon. Ei toki paras systeemi, mutta aloittelijoilla toimii ainakin.

ja jos siis halme on noilla sarjoilla tehnyt treeninsä, niin voihan sitä katsoa halmetta onko se hyvä vai ei :) kasvaako isoksi ja vahvaksi...

JunttiPussi sanoi:
ja jos siis halme on noilla sarjoilla tehnyt treeninsä, niin voihan sitä katsoa halmetta onko se hyvä vai ei :) kasvaako isoksi ja vahvaksi...

Niin ja onko ollut lääkeriippuvainen jo 15 vuotta:hyper:
oli lehessä just, tosin tunnustaa vain "unilääkkeet"...
Halmehan sanoo kirjassa varsin selkeästi sen, että treenisysteemi on hänen mielestään sopivin kaikkiin urheilulajeihin joissa pitää tehdä muutakin kuin seistä paikallaan tms...(ei siis vain bodaukseen).Eli se on ns.yleismassan/voimanhankintaan tarkoitettu treenisysteemi????

Directions^ sanoi:

Toi halmeen tyylihän on vähän kun ykköstä koitettas, mutta jätetäänkin kakkoseen, eikä mennä ykköseen. Ja kun rauta muuttuu kevyeks lisää painoa tankoon. Ei toki paras systeemi, mutta aloittelijoilla toimii ainakin.

Halmeen ohjeitten mukaa joka ikinen sarja on loppuun viety ja kun jokaiseen lisätään painoa niin aivan varmasti menee hapoille! 12 kun teen semmosilla painoilla että loppuun menee niin kymppi painonlisäyksellä on aika poltetta, kasi ihan kauhia... Jos tuollallailla maksimiasi kokeilet niin kannattaa miettiä ehkä uudemman kerran niitä lämmittelyn periaatteita ;)

Directions^ sanoi:

Aika epeli olet jos ei 12 toiston tiukka sarja yhtään hapota tai mitään poltetta tule. Tietysti jos sen tekee satujumppaperiaattella, niin ei varmasti missään tunnukkaan.

Timba79 sanoi:
Aika epeli olet jos ei 12 toiston tiukka sarja yhtään hapota tai mitään poltetta tule. Tietysti jos sen tekee satujumppaperiaattella, niin ei varmasti missään tunnukkaan.

Eihän sitä 12 ole tarkoituskaan tehdä kovana. Ja kaikki eivät kyllä mene samalla tavalla hapoille, esim. itse failureen viedyn 8:n jälkeen ei tuntunut sen kummemmalta kuin samalla painolla onnistuneiden sarjojen jälkeen.

veijari sanoi:
Eihän sitä 12 ole tarkoituskaan tehdä kovana. Ja kaikki eivät kyllä mene samalla tavalla hapoille, esim. itse failureen viedyn 8:n jälkeen ei tuntunut sen kummemmalta kuin samalla painolla onnistuneiden sarjojen jälkeen.

8 loppuun on aivan eri asia kun 10 loppuun, lisää painoa, 8 loppuun, lisää painoa, kutonen loppuun..

Jos noitten jälkeen et ole hapoilla ja olet valmiina maksimisuoritukseen tyyliin "lämmittelyähän tuo oli" niin onneksi olkoon! olet aika nopea palautumaan..

veijari sanoi:

Directions tuolla aiemmin sanoi, että aika jannu olet jos 12 toiston sarjalla menee hapoille. Minä oletin että tässä kohtaa se 12 toitoa tehdään kovaa. Jos mä teen penkissä 12x20 kiloa, ei se takuulla vie hapoille, mutta 12x100 kiloa vie jo takuuvarmasti. ;)

Ja on siinä nyt pikkusen eroa happojen kannalta tekeekö kasin failureen vai 12 failureen, ei se kasi minullakaan mitään järkyttäviä hapotuksia anna.

Back
Ylös Bottom