Halmeen tapaus on vain ja ainoastaan traaginen ja ihmettelenkin vähän joidenkin asennetta tähän tapaukseen. Kyllähän tuon nyt jokainen normaalilla älynjuoksulla varustettu huomaa, ettei mies ole ollut pitkään aikaan täysissä ruumiin tai sielun voimissa ja että homma menee kohti surullista loppuaan.
Ihan naurettavaa esimerkiksi vinkua ukon sairaseläkkeestä. Itse olen mieluummin perseaukinen ja terve, kuin saan pari tonnia kuussa ja olen sairas. Halmeen olemuksesta kyllä huomaa, että eläkkeelle on varmasti ollut perusteensa. Mielestäni selvä ero entiseen tuli vuoden 2003 kooman jälkeen; miehen verbaalinen anti ja muut kyvyt vajosivat selvästi. Jotkut olivat tästä vahingoniloisia, mikä kertoo tietysti kieroutuneesta arvomaailmasta ja typerästä päästä.
Itse en koskaan tykännyt Halmeesta, en uhosta, en typerästä kirjastaan, en naurettavasta nyrkkeilijä ja showpainiurastaan. Mutta mielestäni on todella masentavaa nähdä miehen suistuminen jatkuvasti syvemmälle; alkoholismi, lääkkeiden ja ilmeisesti aivovaurion aiheuttama hidastuminen, roskalehtien haaskalinnut ja muu on pelkästään traagista ja masentavaa paskaa, jossa tuskin on mitään huvittavaa. Ukkoa köytetään hyväksi ja tehdään ilmeisesri ymmärtämättään pilaa. Vaikkei ukkoa fanitakaan, voi kyllä todeta että eiköhän ala riittää.
Ja ketä vittua kiinnostaa missä kunnossa miehen kroppa on? Eiköhän pään kunto ole ensisijainen huolenaihe.. ainakin minulle.