Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi saatana, pistäis ny hyvä mies kunnon kuurin päälle ja yrittäis es. Ton näköstä porukkaa löytyy alkon lipan alta
Lollero, ja kaksi vuotta vanhempi saarnaa... (ja minä hälle.)Hyvä kun 17 vuotias pojuttelee...
Lollero, ja kaksi vuotta vanhempi saarnaa... (ja minä hälle.)
Threadin nimi voisi olla Tony Halme vakavasti pelle.
Jep, tältä näytti 2000-luvun alussa vielä kunto: http://www.youtube.com/watch?v=n149YiSrrno Ja kyllä on mies valitettavan heikossa hapessa. Varjo vain siitä mitä joskus oli. Vaikka en mikään halme-fanboy ole niiin Halmeessa on kyllä aina kiehtonut se, että vaikka mies on suuri suustaan, niin paljon on elämässään ehtinyt myös tehdä ja "saavuttaa" lähtökohdat huomioiden. Sanavalmis mies, joka uskoi vahvasti itseensä. Todellinen oman tiensä kulkija, niin hyvässä kuin pahassa.Käsittämätöntä miten voi vajota noin alas, olis nyt ees pitäny sitä 2000 luvun vaihteen kuntoa, jolloin rinnanympärys oli enemmän kuin mahan
Sama se minulle, itsellä on tapana kunnioittaa ihmisiä jotka pystyvät pitämään ohjat käsissään vaikka elämäkin heittelisi, Tony ei ole tällainen.Aika lapsellista tuo pellittely...Halmeen saavutukset on kiistattomat, vähän siellä sun täällä, hyvässä ja pahassa, mutta toistaiseksi edelleen ainoa suomalainen joka on UFC ja WWEssä otellut, ei tonne suomesta ketään enään saada kun ei ole nimeä eikä persoonaa. Propsit siitä Tonylle.