Tony Halme eduskunnassa 7.2.2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maso
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtaako Halme sitten valittaa? Siitä en tiedä, mutta voi se muuttua pikkasen suuntaan tai toiseen. Mutta ei sitä käräjäoikeuden tuomiota tulla kumoamaan missään tapauksessa. Se on selvää. Paljonhan Tonylla oli potkua veressä? Ei lehdessä ainakaan äkkiseltään osunu silmään.
siis ei tonya oo puhallutettu eikä viety verikokeisiin ja on valittanut jo tuomiosta. ihme on jos käräjäoikeiden tuomio pitää IMO
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistähän syystä ei puhallutettu? Jos siksi, että epäilty sattuu olemaan The Tony, niin olisi syytä tarkastaa puhalluttamatta jättäneiden konstaapeleiden pätevyyttää..
 
sekin aika ihme homma ettei saatu kiinni kun laitila kuitenkin aika pieni paikka. muistelen että laitilassa tää episodi ois tapahtuntu, en tosin varma ole.
 
Jep, samana iltana eivät saaneet Tonya kiinni, joten se puhalluskoe ois ollu ihan turha. Siinä ois kerenny selvitä tai kaataa ämpärillisen viskiä ja nostaa promillet viiteen. Oli joo Laitilassa.
 
no huh...että törkee ratti? Ei kai ny 5 lonkeroa riitä siihen lähimainkaan, kun rajakin oli muistaakseni 1,2. Eikä ees puhallusta oo tehty. Kyllä sen on pitäny sitten sekoilla hyvin rankasti noiden todistajien mukaan, muuten IMO aika tyly tuomio..
 
Tony Halmeen avautuminen eduskunnassa:

Tony Halme /ps: Arvoisa puhemies! Kyllä alaikäisten seksuaalisen hyväksikäytön tuomion pitäisi olla kovempi kuin vuosi. Kyllä pelotteen pitäisi olla paljon suurempi, kun lapsia ruvetaan käyttämään hyväksi. Omana mielipiteenäni tässä lopuksi haluaisin sanoa, että jokaikiseltä pedofiililtä pitäisi leikata munat irti, lyödä ne tapilla perseeseen ja heittää ne loppuiäksi linnaan. [Puhemiehen huomautus PTK 4/2006 vp]

Haha nyt vasta sattunut kyseinen threadi vastaan sekä Halmeen lausahdus.
Ei voi muuta sanoo kun et on se äijjä :evil:
 
Ei 5 lonkeron jälkeen autolla ajo tee kenestäkään kykynemätöntä hoitamaan kansanedustajan tehtäviä. Mitätön pikkurikehän tuo oli, tuomittavaa touhua toki kuitenkin. Mistään erottamisista on kuitenkin turha edes puhua tässä tapauksessa. Semmosta sattuu.
 
Luulis, että kattoon ammuskelu lääketokkurassa ja siitä ehdollisen tuomion saaminen riittäis erottamiseen kyseisestä, kuitenkin varsin arvostetusta "virasta". Semmosta sattuu :D ei ihan ensimmäine kertaku tollasta sattuu ei
 
Kyllä siellä eduskunnassa sellaisia kaikenlaisia oman edun ja kovan palkkapussin tavoittelevia tyhjäntoimittajia on, että eiköhän Halme mukaan mahdu mokinensa.
 
En lukenut koko shittiä läpi, joten voi olla jo tässä threadissä mainittua:

Kun meillä istuu sentään kulttuuriministerinä yksi ratista tuomittu Karpelan Tanja, tosin hällä tämä tapaus oli reilusti ennen politiikkaan hyppäämistä. Jossain olen nähnyt listan tuomiolla käyneistä kansanedustajista ja kyllä siellä nimiä oli muitakin kuin Halme.

Eri asia sitten tykkänään että onko tuommosen tapamokailijan paikka enää eduskunnassa. Jos siellä istuu liki pelkästään tavan kansalaisia varakkaampia ja koulutetumpia ihmisiä, niin vaaditaan niiltä sitten samantien vähän muita parempaa moraaliakin, tervemenoa halmeet, karpelat, juhantaloista puhumattakaan... saati se emävalehtelijoiden ja kekkosslovakialaisten kepuilijoiden äiti, isä, serkku ja velipuoli Jäätteenmäki.
 
Ei 5 lonkeron jälkeen autolla ajo tee kenestäkään kykynemätöntä hoitamaan kansanedustajan tehtäviä. Mitätön pikkurikehän tuo oli, tuomittavaa touhua toki kuitenkin. Mistään erottamisista on kuitenkin turha edes puhua tässä tapauksessa. Semmosta sattuu.

5 lonkeroa. Joopajoo. Varmaan tämä 5 lonkeroa = 12 ravintola-annosta+levyllinen pameja.

Sellanen eduskunta mitä kansakin. :david:
 
Ei 5 lonkeron jälkeen autolla ajo tee kenestäkään kykynemätöntä hoitamaan kansanedustajan tehtäviä. Mitätön pikkurikehän tuo oli, tuomittavaa touhua toki kuitenkin. Mistään erottamisista on kuitenkin turha edes puhua tässä tapauksessa. Semmosta sattuu.

huh huh mikä ajatusmaailma sulla:eek: tämä ei ole todellakaan ensimmäinen moka jonka halme on tehnyt näin pienessä ajassa ollessaan kansanedustaja. Justhan sillä loppus ehdollinen piripäissä ampumisesta. Jos hakee tollaseen virkaan (ja vielä pääsee, WTF!?!?!??!?!?) niin se myös edellyttää et ei joka päivä tarvis lööpeistä lukea.

Vielä kun joku nuori poika kattelee "idolinsa" sekoilua niin mitä siitäkin tulee...

PS. käsi ylös ketä helvetti sitä sinne äänesti????
 
Itse on ainakin vaikea kuvitella että joku mua paljon hienompi ja varakkaampi ihminen olisi parempi Tonyn pallille mua edustamaan eduskuntaan. Halmetta äänestin syystä ja äänestäsin samoista syistä uudestaankin kun en parempiakaan vaihtoehtoja ole löytänyt. Mutta mä olenkin juntti taas tietysti :). Mitä se jamppaa toilailee yksityiselämänsä puolella ei tässä asiassa nyt kuitenkaan niin hirveästi paina, omapa on asiansa.

Täysin Offtöpic, mutta enämpi asiaa:Koskas ne seuraavat vaalit nyt taas olikaan, eikös se ollut jo ensi keväänä. Siispä kertokaas asioista enemmän perilläolevat mulle joku hyvä urheilun, kansalaisten turvallisuuden, lasten, terveiden perinteisten arvojen ja vähäosaisten puolestapuhuja ei puolueen talutusnuorassa oleva pitkän linjan edustaja Hesan vaalipiiristä niin voisin äänestää tietysti sitäkin. Mites Artsi Bryggare, miehen politiikon urasta en tiedä mitään mutta olen muutaman kerran satunnaisesti törmännyt mieheen reenaamassa samaan aikaan?

Edit: Nostaa käden ylös, nyt saa ampua...
 
Kerro toki uudestaan mielipiteesi kunhan kiveksesi ovat ensin laskeutuneet. Tuollaista mielipidettä kuulee harvoin aikuisen suusta.

Mitä sä nyt urpo herneet vedät nenääs? :david: En tarkoita millään tavalla kommentissani, että kannattaisin Halmeen lausahduksia tai ne olisi millään tavalla järkeviä. Se vaan on "äijjä" kun kehtaa tollaista paskaa päästellä julkisuudessa suustaan.

ps. kivekset on laskeutunut vuuuosia sitten.
 
minä oisin äänestänyt ilomielin aikoinaan, mutta en enään kun on mennyt niin pilalle koko ukko. ei oo enään niin sukkela suustaan kuin ennen ja muutenkin aika rappiolla koko ukko, valitettavasti :(
 
Back
Ylös Bottom