Tony halme aikoo presidentti-ehdokkaaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shamrock
  • Aloitettu Aloitettu
Teksti-tv:n mukaan perussuomalaistenpuolue aikoo laittaa oman ehdokkaan mukaan presidenttikilpaan. Tony Halme ilmoitti, että on valmis ehdokkaaksi. Heh jos Tony sai 16000 ääntä stadinvaalipiiristä, niin mitähän tulee valtakunnallisesti..:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tienny itkeäkö vai nauraa kun luin tuon teksti-tv:stä. Jos Halmeesta tulee ehdokas, sen ei pitäis saada puolta prosenttia enempää äänistä. Jos saa enemmän, niin olen hyvin hyvin pettynyt suomalaisiin.

Originally posted by H0J
En tienny itkeäkö vai nauraa kun luin tuon teksti-tv:stä. Jos Halmeesta tulee ehdokas, sen ei pitäis saada puolta prosenttia enempää äänistä. Jos saa enemmän, niin olen hyvin hyvin pettynyt suomalaisiin.

Jep aikamoisia kauhuskenaariota toi herätti.

763.jpg

:thumbs:

Höh, täällä ollaan kanssa kaikkea vastaan! Halme presidentiks vaan niin ei tarvi iltalehtien kirjotella mistään käsilaukuista. Saatas perkele vähän actionia.

Originally posted by Jesuiitta
Höh, täällä ollaan kanssa kaikkea vastaan! Halme presidentiks vaan niin ei tarvi iltalehtien kirjotella mistään käsilaukuista. Saatas perkele vähän actionia.

Juuri näin :thumbs:

Halmehan totesi TV-uutisten haastattelussa tämän asian tiimoilta puhuvansa sujuvasti kuutta kieltä. Suomi, ruotsi ja englanti varmaan onnistuvat mutta mitkähän ne kolme muuta ovat?

Originally posted by AKV
Halmehan totesi TV-uutisten haastattelussa tämän asian tiimoilta puhuvansa sujuvasti kuutta kieltä. Suomi, ruotsi ja englanti varmaan onnistuvat mutta mitkähän ne kolme muuta ovat?

Ainakin japanin tuo on mainostanut taitavansa.

Oli niin tai näin, todennäköisesti kielitaidoltaan peittoaa ainakin meidän - ah, niin rehdin - pääministerimme, joka muuten ei ole allekirjoittanut Irak-pöytäkirjaa.

HALME VAAN PRESSAKSI!! Ääni tulee täältä! :thumbs:

Vittu toi Jäätteenmäki on ihan pelkkä paska eikä saatana osaa edes kunnolla lontoota! Neljäsluokkalaisetkin ääntää paremmin ku se! komisinnnn, italy.

-edit-

Vähän siistimmäksi. ;)

Joo Halme vaan pressaksi...

... ja kohta lauletaan: "Lähdetään me ruotsiin sotimaan, tehdään ruotsista isänmaa..."

Kansanedustajaksi kannatin kaveria, presidentiksi en kannata.

Oma veikkaukseni on että Halme ei tule valituksi,mutta äänimäärä on sen verran muhkea että TOP 5:n pääsee.

Itse äänestän perussuomalaisen puolueen asettamaa ehdokasta:evil:

Halme oli eilen uutisten haastattelussa. Kertoi että Kekkosen jälkeen Suomessa ei ole ollut riittävän "miehistä" pressaa ja hän itse olisi sitten niin miehinen, että ollessaan valtakunnan presidenttinä ei kukaan enään uskaltaisi hyökätä suomeen! (ulkopoliittinen kannanotto) .. siis hä, mun muistaakseni Kekkosen jälkeen on ollut Koivisto, Ahtisaari ja Halonen eikä Suomea kohtaan ole kukaan aikonutkaan hyökätä..

Kaikkihan pelkää Halmetta.. niin se Halme ainakin itse luulee. Eiköhän Halme ole jo käytöksellään osoitanut, että poliittisia taitoja ei juurikaan ole. Kyllä hän kansanedustajana menettelee ja voi saada jotain hyvää aikaiseksikin, mutta presidenttinä halventaisi kyllä koko instituution.

Kyllä tomppa klaaraa sen,jos pääsee ehdokkaksi niin täytyy alkaa taas käännyttämään ihmisiä niin kuin tein viimeksikin.

Ois kyl hauska nähä Halme pressana, mutta en usko että siitä presidenttiä koskaan tulee, tai eihän sitä tiiä :rolleyes:

Originally posted by HooEee
Taitaa Halmeella olla todellisuuden taju hieman hukassa:lol2:

En usko että hra Halmeella on todellisuuden taju hukassa, vaan ennemminkin ihmisillä, jotka häntä presidentiksi äänestävät. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom