Eli onkohan toi ihan terveellistä vetää lähes joka päivä 1-5 purkkia tonnikalaa? Tonnikala on kyllä itselleni aikalailla se ykkös protskun lähde, enpä oikeestaan muuta käytäkkään kun tonnikalaa ja rahkaa, rahkakin sinänsä vaikeempi kun tonnikala kun joutuu aina sheikkeriin pistään banskun, rahkaa ja maitoo ja sen jälkeen kauhee pesuhomma aina. tonnikalapurkki on vaan helppo avata ja vetästä niin se on siitä hyvä.
nyt oon kuitenkin alkanu miettiin että minkäköhänlaisia terveysvaikutuksia tollasella tonnikalan suurkäytöllä on?? jos jollain on jotain mulle joku uus proteiininlähdesuositus niin ois aika tervettullut! arvostan helppokäyttöisyyttä ja nopeutta :D siks kaikki kanat on musta aika huonoja kun ne joutuu aina paistaan :P
nyt oon kuitenkin alkanu miettiin että minkäköhänlaisia terveysvaikutuksia tollasella tonnikalan suurkäytöllä on?? jos jollain on jotain mulle joku uus proteiininlähdesuositus niin ois aika tervettullut! arvostan helppokäyttöisyyttä ja nopeutta :D siks kaikki kanat on musta aika huonoja kun ne joutuu aina paistaan :P
Helppoa ja halpaa.