Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
astro sanoi:Ihan nappiinhan se menee. 80-83 löytyi pikaisella haulla.
zztop sanoi:niin,mutta arvio 70-100 on mielestäni todellista mutua,en tarkoittanut että se ei siihen skaalaan mene!
Drmaster sanoi:Syöttekö joka päivä yhden tonnikala purkin?
vai onko se lihottavaa ja liian rasvaista?
NGV sanoi:Niin no itse olin juuri dietillä, niin noilla hiilareilla en tee mitään, bulkilla olo on ihan eri juttu, sillä maidosta saa kumiskin korkean luokaista proteiinia ja sopii hyvin prodedrinkin kanssa.
Clayman sanoi:No jos itse teen, niin ei ainakaan paremman makuista ole :D Ja tolla tuoreudella ei ole niin väliä, koska hyvää se on purkistakin jo.
Ai ei skermaa, no olisit heti sanonut, sinne meni yksi setti ihan hukkaan :D
Timba79 sanoi:En kutsuisi tätä ihan hifistelyksi kuitenkaan.
Jos sillointällöin suo purkin tonnaria, on se yksi sama onko siinä öljyt valmiina, mutta jos vähänkään useammin syö niin sitten tonnarit vedessä ja sotkee sinne itse rypsärit tai oliiviöljyt. Ja syynä se, että se on sitten ihan mitän tahansa "jätekasviöljyä" mitä ne niihin tonnareihin tunkee ja huonoa rasvaa ei kannata mielinmäärin syödä.
Ihan sama homma kun reilun maidonjuonnin kanssa, jos juot paljon maitoa, joo ykkösmaitoa tai rasvatonta, turha niitä huonoja rasvoja on mielinmäärin vetää.