tonnikala vedessä vai öljyssä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viki76
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
o6 rasvaa pitäisi syödä suhteessa 1:1 o3:seen. Ja o6 rasvaa tulee lähes kaikesta mahdollisesta, kun taas o3:sta on vaikea saada mistään.

hmm..kaksi kalanmaksaöljy kapselia sisältää päivän tarpeen omega3:sta..vaikea saada mistään??

Eikai taas hifistellä liikaa..:eek:

Öljyssä syön joo, parempaa sillä tavalla.

ja kyllähän se voi huonompaa rasvaa on kuin se auringonkukkaöljy, että en ainakaan voin kanssa sitä mieluummin söisi.

Voi on kuitenkin kovaa rasvaa.

mutta se suhde on tärkeä. jos omega6:sta syö paljon, niin se huononee, vaikka päivän tarve kolmosia täyttyisikin.

ookoo :david:

hifistelkää rauhassa, mä vedän öljyssä ja keskityn suhteiden miettimisen sijaan kovaan treeniin :whip::rolleyes:
Kuulostaa kyllä hieman liina tarkalta puuhalta :wtf:

Suurimman osan öljystä kun valuttaa pois niin saa olla aika hermohifistelijä että repii verkkarinsa siitä läskin määrästä. On se öljyssä vaan niin paljon paremman makuista.

Isot pojat kertoi, että tonnarin öljyt kiehautetaan jossain vaiheessa pakkausprosessia, jolloin suht huonojen öljyjen pienimmätkin edut menee vituiks ja niistä tulee sitä paskinta mahdollista rasvaa. Mutta tämä siis kuulopuhetta vailla perusteluja, jos joku jaksaa googleettaa faktaa niin hyvä, mä menen vetelemään tonnikalaa ÖLJYSSÄ.:kuola:

E. Onko noi öljytonnarin arvot mitattu valutetusta tuotteesta, koska sitä öljyä on siinä aika jeesuksen paljon jos sitä ei tiputtele sieltä pois?

Tonnikala vedessä o aika helv. kuivaa.. mutta tämähän on vain makuasia!
Tonnikala öljyssä menee paremmin alas ja olen aina valuttanut 'turhat' öljyt pois purkkia avatessa.:)

Isot pojat kertoi, että tonnarin öljyt kiehautetaan jossain vaiheessa pakkausprosessia, jolloin suht huonojen öljyjen pienimmätkin edut menee vituiks ja niistä tulee sitä paskinta mahdollista rasvaa. Mutta tämä siis kuulopuhetta vailla perusteluja, jos joku jaksaa googleettaa faktaa niin hyvä, mä menen vetelemään tonnikalaa ÖLJYSSÄ.:kuola:

E. Onko noi öljytonnarin arvot mitattu valutetusta tuotteesta, koska sitä öljyä on siinä aika jeesuksen paljon jos sitä ei tiputtele sieltä pois?

On mitattu valutetusta tuotteesta.

Purkki tunaa menee aikavähän, oikeeta vielä vähemmän. Molempia (öljy ja vesi) popsin menemään, olen lähiaikoina ostellut myös niitä maustettuja versioita. Varsin hyviä nekin.

Öljytunaa mulle kiitos. Se vedessä oleva haiseekin niin pahalle. Hiutaleita en ala syömään, en syöttäs niitä ees kissalleni.

Pirkan vaaleat tonnikalapalat vedessä ja hintaa ~1,20€. Hakkaa minkä tahansa tonnikalajätemujuhiutalemoskan milloin tahansa. Tonnikala parhaimmillaan voi olla myös nautinto, mutta ne 30-50 centin jätemujut missä on silmiä, ruotoja ja jäteöljyä on kyllä jotain mihin ei kyllä koske enää pitkällä tikullakaan.:D

Pirkan vaaleat tonnikalapalat vedessä ja hintaa ~1,20€. Hakkaa minkä tahansa tonnikalajätemujuhiutalemoskan milloin tahansa. Tonnikala parhaimmillaan voi olla myös nautinto, mutta ne 30-50 centin jätemujut missä on silmiä, ruotoja ja jäteöljyä on kyllä jotain mihin ei kyllä koske enää pitkällä tikullakaan.:D

Tonnikalaa paloina sisältää harvemmin mitään silmiä tms, mutta hiutaleversiossa voi olla mukana vähän muutakin. Nuo on ehtaa tavaraa siis. Itse suosin euroshopperia hinnan ja maun vuoksi. Miinuksena itse auki leikattava purkkimalli. "Kalliimpi" John West uppoaa myös, mutta jostain syystä tuo pirkka tökkii nykyään ja pahasti.

Pirkan tai Rainbown vaaleat tonnikalapalat vedessä. Ja kylmäpuristettua rypsiöljyä sekaan.

Mä en oikein luota siihen, että purkeissa valmiina olevat öljyt on kauheen laadukkaita. Mielummin lisään itse, niin pystyn rasvan laadun lisäksi sääteleen myös sen määrää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom