tonnikala&raejuustosetti tökkii

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo eli enää ei maistu nii hyvältä tää setti kun sitä tulee syötyä joka päivä 100g raejuusto& 100g tonnikala öljyssä. rahkoja tulee vedettyä yhteensä 3kpl päiväs eikä niihin kyllä kyllästy. mutta millähän voisin korvata tuon setin? rahkaa lisää? vai oisko jotain muuta hyvää mitä vois vetää iltapäivällä välipalaks? niin ja mielellään halpa vaihtoehto. kiitos :worship:

Pyranha sanoi:
Mä vaihdoin rahkan puoleen maitolitraan johon reilu desi heraa. Menee paljon helpommin alas :)

mitä maitoa btw juot? mä juon täysmaitoo että sais noita kaloreita vaikka rasvastakin. vai onko jotenki huonoa rasvaa maidos?

Jos on aikaa ja halua niin kannattaa kokkailla nuista kaikkea mahdollista. Äsken tuli tehtyä munakas, johon olin sotkenut raejuustoa ja kaurahiutaleita sekaan. Samoin kananmuna + tonnikala + raejuusto -kombo on hyvää ja täyttävää. Pakkikseltahan näitä reseptejä löytyy :)

Yllättävän hyvin toimi tunan kohdalla se, että ostat tunan vedessä ja sekoitat itse rypsäriä siihen :P

naruranne sanoi:
mitä maitoa btw juot? mä juon täysmaitoo että sais noita kaloreita vaikka rasvastakin. vai onko jotenki huonoa rasvaa maidos?

Kevytmaitoa tulee juotua. tonkapesuvesi ja kerma on sitten erikseen :)

Joku tossa jo mainitsi munakkaan, mullakin on joskus tapana tehä reilu 6-8 munan munakas johon sekaan 400g paistijauhelihaa ja mustapippuria maun mukaan. Komeus jääkaappiin ja siitä sitten välipaloilla sopiva siivu.

jep. tunaa vedessä ja raejuustoa, siihen sitten kylmäpuristettua rypsäriä päälle.
En pysty edes syömään kunnolla tunaa öljyssä, koska se moottoriöljy oksettaa.

Kun tuli muistakin ruokaravinteista puhetta, suosittelen näitä:
http://www.saarioinen.fi/static/product_info.asp?id=3708
Nämä currymaustetut koipipalat ovat ihan helvetin hyviä ja suhteellisen halpojakin, yhdelle pakkaukselle tulee hinnaksi vähän alle 2e. :kuola:

Noita on kiva syödä iltapalaksi... alkoi nytkin tekeen mieli noita. Ravintoarvotkin ovat kohdallaan.
Luut tuossa pakkauksessa painavat noin 100 grammaa.

Hanhenmaksa pallerotkin alkaa tökkiä jos vetää jokapäivä. Koita monipuolistaa ruokavaliota. Kyllä sinne muutakin mahtuu kun tunaa ja raejuustoa.

J.EdgarHoover sanoi:
Hanhenmaksa pallerotkin alkaa tökkiä jos vetää jokapäivä. Koita monipuolistaa ruokavaliota. Kyllä sinne muutakin mahtuu kun tunaa ja raejuustoa.

Näin on, raejuuston sekaan kun pistää välillä broileria ja taas välillä vaikka jauhelihaa niin ei töki. Ja mausteeksi käy vaikka salsakastike. Ja sitä rehukiintiötäkin saa paremmaksi jos silppuaa vielä kurkut ja tomaatitkin sinne sekaan. Itse syön tällaisia "salaatteja" aika paljonkin.

EDIT: Ja jos siihen haluaa hiilareita, niin pastaa sekaan, käy hyvin salaattiin. Jos taas haluaa rasvaa, on öljyt oiva apu.

Paistijauhelihaa / kalkkunapihvit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hä? vedät rahkoja 3 päiväs ja mietit sitten jtn halpaa vaihtoehtoa muuta kuin rahkat siis..? rahkapurkille yhdelle tulee hintaa aina sen 80c muistelen.. ja niitä 3xpäiväs viikon ajan ni naps pelkistä rahkoista = 16,8?/vk :O

rumor sanoi:
Hä? vedät rahkoja 3 päiväs ja mietit sitten jtn halpaa vaihtoehtoa muuta kuin rahkat siis..? rahkapurkille yhdelle tulee hintaa aina sen 80c muistelen.. ja niitä 3xpäiväs viikon ajan ni naps pelkistä rahkoista = 16,8?/vk :O
häh... siis meinaatko että tuo 17euroa viikossa on paljon rahaa vai mitäkö meinaat?
Kyllähän se ruoka on kallista, kun minullakin menee yli 250e kuussa ruokaan... mutta elämä on!

Tonnikalan kanssa toimii "vanha hyvä keino". Nenästä kiinni ja nielaisee :D

Snoopie sanoi:
häh... siis meinaatko että tuo 17euroa viikossa on paljon rahaa vai mitäkö meinaat?
Kyllähän se ruoka on kallista, kun minullakin menee yli 250e kuussa ruokaan... mutta elämä on!

Kannattaa toki muistaa raha-asioista puhuttaessa että se on niin kovin suhteellista. Itsekin kun opintotuella kituutan niin 17E viikossa pelkkään rahkaan on kyllä hiukka liikaa.

Pyranha sanoi:
Kannattaa toki muistaa raha-asioista puhuttaessa että se on niin kovin suhteellista. Itsekin kun opintotuella kituutan niin 17E viikossa pelkkään rahkaan on kyllä hiukka liikaa.
Niinhän se on.
Kumma kyllä että monilla opintotuella kituuttavilla tuntuu kuitenkin olevan varaa käydä baareissa tuhlaamassa vielä isompia summia mutta ei ole varaa sitten rahkaa ostaa. En tarkoita nyt sinua vaan noin yleensä.
EDIT nyt menee mun jutut :offtopic: pitää lopettaa. :D

Kokonaisen paistetun broilerin kilohinta pyörii siinä neljän euron kieppeille. Siinä on itsessäänkin hiukan vaihtelua, kun popsii kuivaa rintaa tai rasvaisempaa koipea. Fetaakin on kiva joskus heitellä raejuuston sijaan jonkun sekaan, joskin se on hiukan hinnakkaampaa ja rasvakkaampaa mutta onpa myös maukkaampaa.

Pyranha sanoi:

Joo olen tässä asiassa siis ihan samaa mieltä :hyper:

Ite syön välipalana tonnikalaa,raejuustoa ja siihen muutama keitetty kananmuna. Tekee niistä "mömmön" ja mausteeksi laittaa ripauksen mustapippuria niin AVOT!

Iso-Arska sanoi:
Ite syön välipalana tonnikalaa,raejuustoa ja siihen muutama keitetty kananmuna. Tekee niistä "mömmön" ja mausteeksi laittaa ripauksen mustapippuria niin AVOT!

Koitapa vielä laittaa hiukan pilkottua purjoa sekaan. Tulee vähän raikkaamman makuista stuffia, ainakin musta maistuu paremmalta noin. Ja toi muuten toimii myös aikas kivasti paahdetun ruisleivän päällä.

rapia 14e/viikko tulee noista rahkoista. keskimäärin päivässä menee ruokaan 6-8e. olen itsekkin opiskelija mutta kun karsit alkoholista ja makeisista niin saat melkosen säästön. baarissa saa aika nopeesti meneen koko viikon ruokakustannukset.

Suositut

Back
Ylös Bottom