SUPERCARB 1kg -40%

BB Toni Kataja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Katajalla on kyllä sellainen fysiikka, että menee malliesimerkistä millaiselta kehonrakentajan pitää näyttää. Kun noita vanhoja 2011 vuoden kuvia katselee niin miettii, että missä ne heikkoudet ovat. En löytänyt, kai ne jossain on. Ja jos fysiikka on kehittynyt näiden vuosien aikana niin pytty lähtee kyllä Tonin matkaan.

Katajalla on kyllä sellainen fysiikka, että menee malliesimerkistä millaiselta kehonrakentajan pitää näyttää. Kun noita vanhoja 2011 vuoden kuvia katselee niin miettii, että missä ne heikkoudet ovat. En löytänyt, kai ne jossain on. Ja jos fysiikka on kehittynyt näiden vuosien aikana niin pytty lähtee kyllä Tonin matkaan.

Miten ois vaikka kapea hartialinja?

Joo, eihän tuolla kapealla hartialinjalla voiteta edes Mr. Olympia-titteliä. Eiku hetkinen? Pitäkää negatiivisuutenne, minä en jaksa tuommosta. Taas opittiin, että suomalainen ei kehu. Voidaanko liittää tähän keskusteluun vielä synthol? Kuka aloittaa ja millä lihasryhmällä?

Joo, eihän tuolla kapealla hartialinjalla voiteta edes Mr. Olympia-titteliä. Eiku hetkinen? Pitäkää negatiivisuutenne, minä en jaksa tuommosta. Taas opittiin, että suomalainen ei kehu. Voidaanko liittää tähän keskusteluun vielä synthol? Kuka aloittaa ja millä lihasryhmällä?

Tonillahan ei aina ole reidet olleet kauheasti edellä, kunnes sitten nopeasti jotain tapahtui.. Joten ei kai vaan..

Pakkohan se on aina jonkun antaa sitä negatiivista "kritiikkiä" vaikka todellisuudessa ei ole edes mitään heikkoa vrt. suurimpiin maamme huippuihin. Tonilla on mun silmään niin täydellinen paketti kuin olla ja voi noissa lihasmassoissa. Pakko tulla jututtamaan 2 vkon päästä. :)

Tuoretta kuvaa Tonista.

10000986_10152303199844449_1046463582_o.webp

Joo moro.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom