supaplex
VIP
Kerroitkin videolla oman kantasi jota tämä vielä mukavasti täsmensi ja sen voi helposti allekirjoittaa. Antin kanta vain jäi jyrkemmän oloiseksi pitkälti kohdan 4:14 takia, josta sai kuvan, että voi "taata ja alleviivata", ettei tankkaamattomuus tule ainakaan huonontamaan kenenkään kuntoa. Yleisesti kisaajista kun puhuitte niin kaikille pätevä ohje se kaiketi oli? Kuten aiemmin sanoin, niin ei kai nyt ihan niin kuitenkaan? Jos - ja ilmeisesti kun - siitä ei olekaan kysymys, niin hyvä!
Sitten oli vielä se toinen korvaan särähtänyt kommentti siitä, että rasvaa aletaan tankkauksen jäljiltä polttamaan vasta 3-4 päivän päästä kun glykogeenivarastot on tyhjennetty, jos sillonkaan (@5:44 -->). Tälläisestä en ole ainakaan itse ennen kuulluta ja kuten tuossa yhdessä Hulkin sitaatissa mainitaan, liian tyhjänä rasvanpoltto vain yleensä vaikeutuu. Herääkin kysymys, miten voi treenata kuukausia miinuskaloreilla ilman, että glykogeenivarastot tyhjenee? Hyvin lyhkäsillä sarjoilla tietysti, mutta pelkästään niitä tekeviä ei lavalla taida olla. Onko Antti siis vain luonnon oikku vai huolehditaanko niiden täytöstä jotenki muuten kuin perinteisillä tankkauspäivällä, jolloin sitä ei mielletä tankkaukseksi?
Herra Elgen, höllääs nyt hieman sitä kaasua, ei tää niin haudan vakavaa ole. =) Ensinnäkin tuo ei ollut opetus video, vaan pohdntaa ja omien juttujen puimista, siis minun ja Tonin mielipiteitä asoista ja kyse oli nimenomaan siitä että niitä tankkauksia tehdään mielihyvästä, ei tarpeesta ja millä ne tehdään, puhtaalla ruoalla vai paska ruoalla. Omalla kohdallani se tankkaamattomuuus on toiminut ihan hyvin ja oon jaksanut reenata erittäin tyhjänä ja lihasta on myös säilytetty ihan hyvin. Sä takerrut melko jyrkästi nyt siihen että me tässä jaellaan ohjeita kaikille, jokaisen pitäisi ymmärtää miten se oma kroppa toimii, ihan jo niiden ketkä on ladun alussa ja ketkä on hieman siellä ehtoo puolella.....viittasin siinä rasvanpoltossa niinkuin sanoin niin lukemaani artikkeliin että miten se ei ehkä ole edullista rasvanpoltolle, en vain muista ketä sen kirjoitti. Mutta hei, kun kyseessä ei ollut opetus video tai niksi nurkka niin eiköhän joka ukko nyt vaan reenaa kovaa ja jos lavoille menee niin tallustaa sen miten haluaa ja se lopputulos sitten näkyy siellä että menikö hyvin vai menikö jonnekkin muualle. Bodia ja tsemppistä! =)