SUPERCARB 1kg -40%

BB Toni Kataja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos herroille Halmo ja Kataja Q&A:sta. Asiallista ja rentoa puhetta ja vastauksia kysymyksiin ilman turhanpäiväistä hifistelyä. Tuntuisi molemmilla olevan elämänarvotkin kohdillaan, kaikilla ei aina ole. Eikä vakkasuomalaisuuskaan häiritse pahemmin.. Ja that`s it.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kiitos herroille Halmo ja Kataja Q&A:sta. Asiallista ja rentoa puhetta ja vastauksia kysymyksiin ilman turhanpäiväistä hifistelyä. Tuntuisi molemmilla olevan elämänarvotkin kohdillaan, kaikilla ei aina ole. Eikä vakkasuomalaisuuskaan häiritse pahemmin.. Ja that`s it.

Samaa mieltä. Mukava oli kuunnella herrojen vastauksia ja mielipiteitä.

Hei tyypit, näkyykö video teillä? Joku kommentoi tubessa, ettei video aukea. Ei mitään käsitystä mistä vois johtua, mutta alan selvitellä sitä viisaammilta.

Hei tyypit, näkyykö video teillä? Joku kommentoi tubessa, ettei video aukea. Ei mitään käsitystä mistä vois johtua, mutta alan selvitellä sitä viisaammilta.

Jostain syystä youtube on ilmeisesti estänyt puhelimella katselemisen. Tietokoneella toimii kyllä, sekä myös puhelimella mikäli katsoo pakkotoiston kautta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Millainen koulutus sinulla on Toni? Alkoi kiinnostamaan kun huomasin että olet yrittäjä ja selvitin mikä yrityksesi on.

Millainen koulutus sinulla on Toni? Alkoi kiinnostamaan kun huomasin että olet yrittäjä ja selvitin mikä yrityksesi on.

Ammatti, sosiaalialan ohjaaja,muutamia vuosia sitten hain pieneksi lisäosaaniseksi neuropsykiatrisen valmentajan paperit, lähitulevaisuudessa tarkoitus yrittäjyyden ohessa lähteä hakemaan lisäkoulutusta terapiatyön puolelta. Olen toiminut yrittäjänä vuodesta 2001 vai olisko 2002,no vuosi sinne tai tänne. Aluksi toimin yksin,nyt osakkaana osuuskunnassa. Meillä on psykologi- ja sosiaalialan yritys. Mä luotsaan sosiaalialan puolta,kaksi muuta osakasta,joista toinen vaimo,organisoi psykologipuolta. Mukavaa,mun näköistä hommaa.

Tosta videolla pohditusta liikennekäyttäytymisestä tuli tällanen juttu mieleen jonka taksikuski kertoi näin: Ajelin kehä-kolmosta ja ihmettelin kun viereisellä kaistalla auto meni alinopeutta ja ajelehti kaistaviivojen päällä. Ajelin viereen ja ei voi olla totta, nainen ratissa meikkasi ja puhui puhelimeen yhtäaikaa! Jumankauta järkytyin moisesta niin että purskahti itseltäkin kahvit suusta Hesarin päälle! :D

Ammatti, sosiaalialan ohjaaja,muutamia vuosia sitten hain pieneksi lisäosaaniseksi neuropsykiatrisen valmentajan paperit, lähitulevaisuudessa tarkoitus yrittäjyyden ohessa lähteä hakemaan lisäkoulutusta terapiatyön puolelta. Olen toiminut yrittäjänä vuodesta 2001 vai olisko 2002,no vuosi sinne tai tänne. Aluksi toimin yksin,nyt osakkaana osuuskunnassa. Meillä on psykologi- ja sosiaalialan yritys. Mä luotsaan sosiaalialan puolta,kaksi muuta osakasta,joista toinen vaimo,organisoi psykologipuolta. Mukavaa,mun näköistä hommaa.
En tiedä mistä tää vitsi nyt tuli päähäni kun luin sun ketjua. Tässä se tulee:

Mistä erottaa potilaan ja hoitajan mielisairaalassa? Toisella on laitoksen avaimet taskussa. :D

Anteeksi. :)

En tiedä mistä tää vitsi nyt tuli päähäni kun luin sun ketjua. Tässä se tulee:

Mistä erottaa potilaan ja hoitajan mielisairaalassa? Toisella on laitoksen avaimet taskussa. :D

Anteeksi. :)

Saat:D Mutta kyllä tuossa hauskan vitsin taustalla on pieni totuuden siemenkin. Meillä jokaisella, potilaalla, hoitajalla, ja bodarilla, on omat peikkomme ja pelkomme, eikä siinä ole mitään pahaa, se tekee meistä ihmisiä.
Pointti on siinä, ettei ne peikot saa alkaa hallita meidän elämää, vaan toisin päin. Kun me hallitaan omia ajatuksia, avaimet on meillä, kun ajatukset alkaa hallita meitä, ei avaimia.

Minulla on joskus paha tapa puhua enemmän kuin paljon. Kerran liikenteessä ajellessa juttelin tuttuni kanssa niitä näitä ja keskittyminen ajamiseen oli heikentynyt ja joku fiksu kansalainen oli ajatellut, jospa ajelen humalassa tai jonkun muun aineen vaikutuksen alaisena ja oli soittanut poliisille. Poliisit pysäyttivät ja ilmoittivat jonkun soittaneen "holtittomasta kuskista". Tekivät rutinitarkastukset ja käskivät keskittymään ajamiseen ja höpöttämään vähemmän (mainitsin heille, että tuli höpötelyä liikaa). Joku valpas kansalainen saattoi estää mahdollisen onnettomuuden.

Hyviä aiheita Toni ja Antti kävivät läpi. Kiitokset!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom