BB PRO Toney Freeman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikea siitä itsemurhasta olisi mitenkään rankaista....Mutta joo, samaa mieltä. Hyvinvointivaltio alkanut taipua holhousvaltion puolelle. Itseä tuossa korpeaa eniten toi täysin subjektiivisten asioiden käyttö kiinniottoperusteina. Ei istu omaan oikeuskäsitykseen ollenkaan.

Pointti ei ehkä ole siinä, että pakkotoiston forum olisi jotenkin doping-myönteinen. Kyse on ehkä enemmänkin siitä, että Ruotsissa profiloidaan tuolla tavalla ihmisiä, jonka monet kokee hyvin epäoikeudenmukaiseksi ja loukkaavaksi. Samalla tavalla vois alkaa laittamaan kaikki tummemman ihonvärin omistavat ihmiset häkkiin ja tarkistaa sillä välin ovatko he syyllistyneet johonkin rikokseen. Kalpean ja anorektisen näköset voisi myös testata, he voisivat vaikka käyttää heroiinia suonensisäisesti joka sekin on laitonta.

Juuri samanlaisia vertauskuvia tämä aihe herätti omissa ajatuksissani. En tiedä Ruotsista, mutta esimerkiksi Suomessa arvioisin alkoholin aiheuttavan yhteiskunnalle huomattavasti enemmän terveysongelmia, kuluja ja muuta paskaa kuin kehonrakentajien douppailun. Silti alkoholistit saavat hakea viinaa Alkosta niin pitkään kun rahaa riittää, eivätkä asioi myymälässä neljän promillen kaatokunnossa. Kukaan ei tule holhoamaan, jos ei omasta tahdosta hakeudu hoitoon. Kärjistetty vertaus kyllä ja jonkin verran epärelevantti, mutta tällasia ainakin itse aloin pohtimaan tätä casea lukiessa.

Tässä "profilointilaissa" tutkitaan vain anabolisia, lihasmassaa kasvattavia doping-aineita, testosteronia, anabolisia steroideja, kasvuhormonia jne. Sen vuoksi ilmeisesti kaduilta ei poimita talteen hiihtäjiä ja hölkkääjiä.

Okei. Ehkei mulla ollut aihepiiristä riittävän yksityiskohtaista tietoa kommentoidakseni asiaa niin suorasukaisesti kuin tein. Pysyn kyllä silti edelleen alkuperäisessä kannassani, ainakin osittain.

Vaikea siitä itsemurhasta olisi mitenkään rankaista....Mutta joo, samaa mieltä. Hyvinvointivaltio alkanut taipua holhousvaltion puolelle. Itseä tuossa korpeaa eniten toi täysin subjektiivisten asioiden käyttö kiinniottoperusteina. Ei istu omaan oikeuskäsitykseen ollenkaan.

Näinhän se on,vapaus on edelleenkin pelkkä illuusio.Itseasiassa en olisi koskaan voinut uskoa että jotain tallaista ruetaan puuhaamaan.Kun on nuoresta pojasta asti fanittanut kehonrakennusta niin ottaa päähän oikein kunnolla ,mutta en silti usko että suomessa tämä menisi läpi.Onko valtiot ihmistä vai ihminen valtioita varten?

Tässä "profilointilaissa" tutkitaan vain anabolisia, lihasmassaa kasvattavia doping-aineita, testosteronia, anabolisia steroideja, kasvuhormonia jne. Sen vuoksi ilmeisesti kaduilta ei poimita talteen hiihtäjiä ja hölkkääjiä.

Olen siltikin vahvasti sitä mieltä että Ruotsin lainsäädäntö on tuolta osin ihmisoikeussopimusten ja länsimaisen oikeuskäsityksen vastainen. Ihmisiä ei voi pidättää ja testauttaa ulkonäön ja/tai ammatin perusteella, sellainen kuuluu totalitariseen valtioon.

Mielestäni Toney Freemanin kannattaisi viedä Ruotsin valtion Euroopan Unionin ihmisoikeustuomioistuimeen ja tietenkin valittaa kohtelustaan Yhdysvaltain Ruotsin konsulaatille.

Tiedätkö mitä tuon lain perusteella tapahtuu jos kieltäytyy antamasta näytettä (itse kieltäytyisin ehdottomasti vaikka en aineita käytäkään) ? Otetaanko se väkisin tms...?

Tiedätkö mitä tuon lain perusteella tapahtuu jos kieltäytyy antamasta näytettä (itse kieltäytyisin ehdottomasti vaikka en aineita käytäkään) ? Otetaanko se väkisin tms...?

En tiedä, mutta voisin arvata, että jos ei suostu antamaan näytettä, se tulkitaan ilman testiäkin positiiviseksi = sakot rapsahtavat.

Ei kai se noin voi mennä? Eikös Ruotsissakin ole syytön kunnes toisin todistetaan, vai? :O

Juuri tuo minua ihmetyttääkin, eli pelkästään ammatin / ulkonäön perusteella epäily ja pidättäminen. Luulisi että länsimaisessa oikeusvaltiossa pitäisi olla paremmat todisteet.

En tiedä, mutta voisin arvata, että jos ei suostu antamaan näytettä, se tulkitaan ilman testiäkin positiiviseksi = sakot rapsahtavat.

Näin se varmaan menee. Sama asia kuin kieltäytyisi puhallus/verikokeesta alkoholin tai huume epäilyn takia . Doping aineitten käyttö on Ruotsissa kielettyä kuten huumeet.
Joten silloin voivat noudattaa samaa käytäntöä kuin epäilisi jonkun olevan huumeitten vaikutuksen alainen ja antamaan sakot. Suomessa ns. käyttö/hallussapito "omaan" käyttöön ei ole rangaistavaa. Maahantuonti/välittäminen kiellettyä josta tulee rangaistus. Tarkentakaa jos olen väärässä.

Jep itsekin ihmettelin samaa. Onko se jollekin yllätys, että esim. Freeman roinaa? Ei se ole yllätys myöskään Ruotsin virkavallalle. Ei ne meitä natuja sieltä kadulta noin vaan nappaa, itse en ainakaan siihen usko. Ammattibodari kyllä erottuu joukosta ja muutkin kilpabodarit, uskokaa tai älkää. Tai sitten on tosiaan liiallisuuksiin mennyt, jos ihan taviksia napataan kadulta epäiltynä roinaamisesta, mutta lienevät kyllä täysin yksittäistapauksia jos näin on. Ja siitäkin selviää kusemalla purkkiin.

Jep itsekin ihmettelin samaa. Onko se jollekin yllätys, että esim. Freeman roinaa? Ei se ole yllätys myöskään Ruotsin virkavallalle. Ei ne meitä natuja sieltä kadulta noin vaan nappaa, itse en ainakaan siihen usko. Ammattibodari kyllä erottuu joukosta ja muutkin kilpabodarit, uskokaa tai älkää. Tai sitten on tosiaan liiallisuuksiin mennyt, jos ihan taviksia napataan kadulta epäiltynä roinaamisesta, mutta lienevät kyllä täysin yksittäistapauksia jos näin on. Ja siitäkin selviää kusemalla purkkiin.

Olihan tuossa ainakin aiemmin linkattuna se perus-Ahmetti, joka ei mielestäni näyttänyt mitenkään kummallisen kokoiselta jätkältä. Oli snägärillä jutskaillut mukavan poliisitädin kanssa, joka oli sitten vetäissyt herneet kuultuaan kaverin treenailevan ja vienyt poitsun asemalle testiin. Syynä olivat siis miehen suuret epäkkäät, jotka kertovat poliisiraportin mukaan anabolisten aineiden käytöstä.
Rupesin itse huvin vuoksi pyörittelemään mielessä että miten sitä jonkin verran lakia lukeneena käyttäytyisi jos pollarit tulisivat tivaamaan testiin. On nimittäin edessä muutaman päivän reissu Ruotsiin, tarkemmin ajomatka pohjoisesta Stockikseen ja ihan tässä parin viikon sisällä. Runsaan vetoon panostamisen johdosta epäkkäät ovat hyvässä lihassa ja lupaan pyhästi pitää v-kaula-aukkoisia t-paitoja, tai muuten niskaosastoa korostavia/paljastavia kuteita koko matkan ajan. Toivottavasti tärppää. Lupaan myös valmistella juridisesti pätevän (kuuloisen) palopuheen ja helvetillisen määrän kysymyksiä kytille, videoida koko paskan ja postata sen tänne yhdessä negatiivisten testitulosteni kanssa.

Rupesin itse huvin vuoksi pyörittelemään mielessä että miten sitä jonkin verran lakia lukeneena käyttäytyisi jos pollarit tulisivat tivaamaan testiin. On nimittäin edessä muutaman päivän reissu Ruotsiin, tarkemmin ajomatka pohjoisesta Stockikseen ja ihan tässä parin viikon sisällä. Runsaan vetoon panostamisen johdosta epäkkäät ovat hyvässä lihassa ja lupaan pyhästi pitää v-kaula-aukkoisia t-paitoja, tai muuten niskaosastoa korostavia/paljastavia kuteita koko matkan ajan. Toivottavasti tärppää. Lupaan myös valmistella juridisesti pätevän (kuuloisen) palopuheen ja helvetillisen määrän kysymyksiä kytille, videoida koko paskan ja postata sen tänne yhdessä negatiivisten testitulosteni kanssa.

Perusta sitten Yleiseen osioon (esimerkiks) ketju asiata, jos ja kun nappaa. Ettei tämä X-Manin ketju lähde täysin lapasesta. Tuosta aiheesta varmasti riittää keskustelua.

Lycka till och sådana saker! Pidetään peukkuja pystyssä ja rispektiä ukolle jos saat jotain matskua kasaan tai tosikertomuskin riittää (ainakin mulle). :)

Nyt kaikki pakkotoiston kova kuntosimmat natut Ruottiin pitämään vähäsen pikkujouluja:D

^ :D

Tuli viime kesänä ruotsissa melkolailla oleiltua, mutta taisin olla liian kynis (epäkkäät ja rinta silti melko helvetinmoiset) / ei tullu pollareita vastaan kusettamaan mua. :( Olisin niin mielelläni sanonut pari valittua sanaa mun huonolla ruotsilla ja ruotsin aksentilla, kun näyte olisi näyttänyt negatiivista.

No nyt kun tälle linjalle lähdettiin, nii pitää helmikuulle asti ottaa epäkkäät työnalle (oon kyllä lisännyt niille työmäärää, lähinnä epäsuoraa rasitusta toki), joten helmikuussa epäkkäät esiin ja palloilemaan johki -20'c pakkaseen sinne Stockiksen keskustaan T-paidalla sitte!

Toivottavasti vaan ei poliisi-sessioissa mene pitkään, ettei laiva ehdi lähtemään pois alta. :lol:

Back
Ylös Bottom