Ero? Voimanostokyykyssä se lantion käyttö korostuu, itse olen puhunut kokoajan pystystä painonnostokyykystä. Itse lopetan sarjan jo ennen tuommoista niiaamista, kuin etureidet on jo selvästi väsyneet. Ja niinhän se on, että kohdelihaksella parempi pyrkiä tekemään, eikä pommittaa noin pohjaan, josta tulla sitten ylös pakaroiden voimalla ;)
Tuossakin videossa näkee että polvet ei mitenkään erityisesti mene jalkaterien ohitse. Katsoin omaa kyykkyä videolta, niin menee vähintään yhtä paljon polvet edelle. Painonnostokyykkyä minäkin teen ja mekaniikan tiedän - pn kyykky alkaa polvien koukistamisella. Ja mulla menee se kyykky eniten takareisille ja perseelle, ei siihen auta 3 sekunnin negatiivisetkään. Tämäkin on vahvasti henkilöstä riippuvaa, onhan niitä ihmisiä jotka taas ei takaosastoon saa jalkaliikkeitä menemään mitenkään. Vastahan tästä aiheesta vääntöä oli jossain toisessakin ketjussa...
Kuitenkin kaveri on kasvattanut maailman parhaat jalat - tekemällä 1 suoraa takareisiliikettä, eikä riitä että sanoo kyykyn kehittäneen takareisiään huomattavasti...