Toistot!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko järkevää esim. hauista treenata samalla kertaa vaikka 1x16, 1x8 ja 1x5 toiston määrillä? Jos vaikka aluksi tekee ton 1x8 ja sen jälkeen odottaa vaikka jotain 3minsaa tekee 1x5. Tämän jälkeen kans odottaa jotain 3 minsaa ja tekee sitten vaikka 1x16-20. Onko järkevää? Siis yleensähän voima ja massatreenit tehdään erikseen, mutta onko pahemmin haittaa, jos nämä kaks yhdistää samalle treenikerralle? Onko kellään kokemuksia?

Nikakiller sanoi:
Onko järkevää esim. hauista treenata samalla kertaa vaikka 1x16, 1x8 ja 1x5 toiston määrillä? Jos vaikka aluksi tekee ton 1x8 ja sen jälkeen odottaa vaikka jotain 3minsaa tekee 1x5. Tämän jälkeen kans odottaa jotain 3 minsaa ja tekee sitten vaikka 1x16-20. Onko järkevää? Siis yleensähän voima ja massatreenit tehdään erikseen, mutta onko pahemmin haittaa, jos nämä kaks yhdistää samalle treenikerralle? Onko kellään kokemuksia?
Itse treenaan kaikkia lihasryhmiä toistoalueella 5-20. Tiedä onko erityisempää hyötyä tai haittaa, mutta onhan se mukavaa saada treenin loppuun vedetyillä 12-20 toiston sarjoilla kunnon pumppi päälle. Kyllä tässä ollaan kehitytty näin. Itse olen havainnut tämän sopivan mulle hyvin.

Nikakiller sanoi:
Noh semmoisia kokemuksia on jaloille. Otin käytöön jalkaprässissä kesä pohje laiteessa nämä sarjat 1x15, 1x14, 1x13 ja 1x12 ja lisäilen painoja aina kun tiputan yhden toiston. Ennen kun tein tasan kympin sarjoja neljä en saanut tuntumaa jalkoihin, mutta tuoleen saan joloille kunnon rääkkiä! Muista laiteista ei ole kokemusta, mutta kait nuo sarjat antavat kunnon rasituksen lihaksen tai ainenkin erinlaisen semmoisen.. :rock:

Back
Ylös Bottom