- Ikä
- 45
Ribee sanoi:Siis tuo perusvoima on bodaustyylistä? miten siinä on liikkeet per harjoitus vain 3?
Siinä taidettiin tarkottaa yhtä lihasryhmää kohden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ribee sanoi:Siis tuo perusvoima on bodaustyylistä? miten siinä on liikkeet per harjoitus vain 3?
Porkkanaraastin sanoi:Onko muuten kukaan todistanut että jos lihasket eivät tule kipeiksi niin ei ne kyllä sitten kasvakaan?
Juu jännä juttu ku jotkut paikat eivät yksinkertaisesti kipeydy helposti. Mulla just myös hauis hyvin harvoin kipeä mutta esim. ojentajat kipeytyvät aina!
Mulla toisin päin, mutta IMO se lihasten kipeytyminen ei ole treenin a ja o, vaan kehitystä tulee kipeytyi ne lihakset tai ei. Jos lihasta haetaan niin viimenen sarja jokaisessa liikkeessä loppuun asti ja jos voimaa niin ei yhtään sarjaa aivan loppuun asti, vaan kaikissa, myös viimeisessä toisto tai pari talteen. Ainakin toistojen ollessa yli 3.
EDIT: Korjatkaa jos olen väärässä.
Ei toi mulla ainakaan noin vitun nokonuukaa ole. Vedän aina tappiin, oli se sarja 1 toiston tai 15 toistoa. Ja ei noita lihaksia noin vaan haeta kuin jostain marketin lihatiskiltä, vaikka tekisi millä Weiderin menetelmällä jne.
Olispa se noin helppoa hei oikeesti;)
Hetkinen, ensin sixpackin menetelmät olivat "nökönuukaa" ja sitten "noin helppoa". Pientä ristiriitaa havaittavissa :D
Sen helpompaa ei olekaan kuin juntata sarjat loppuun asti ja toivoa kehitystä. Toisaalta kaikille tulee eteen se päivä ollaan päästy siitä markan pomppupenkistä eteenpäin ja kehityksen eteen tarvitsee tehdä jotain fiksuakin ;)
Oot vissiin kohtuullisen Siis tää on vapaa maa et ved vaan kaikki viikon 100 sarjaa failureen. Luulis järjenkin sanovan jotain vastaan.
Niin no, jokainen tehköön tosta harjoittelusta niin tieteellistä kuin haluaa
Treenaamisessa pitää olla fiilistä, ja en itse sitä ainakaan saa spekuloimalla jotain yhden kahden toiston vallankumouksellisia eroja, että nyt tulee voimaa nyt lihaa, jos teet yhden yli niin menee aerobiseks jne. jne. :D
Toi failureen vetäminen on ainakin itselle pelkkä hokema, jota kaikki toistaa kuin robotit. Mulle ei ole koskaan ollut siitä minkäännäköstä haittaa, koska toinen vaihtoehto on sitten se neititreenaminen jossa ei persereikä paljon rypisty.
Niimpä, tosin tieteelliseksi ei voi sanoa vielä mitään tässä thredissä esitettyä.
Tuskin kukaan muukaan sitä fiilistä tuollaista mantraa hokemalla hakee.. Itselleni on perin motivoivaa pyrkiä treeneissä siihen mitä olen aiemmin suunnitellut tekeväni. Oikein suunniteltuna siinä aivan tarpeeksi haastetta.
Jaa että vaihtoehtoja on kaksi, failureen tai neitilinjalle :thumbs:
Tosin mistä tietäisit kun sulla ei ole fiksuista menetelmistä kokemusta. Ties mitä nostaisit jos olisi... ;)
edit: muistin että olihan sulla kokemusta perusprogression suunnittelusta, totesit ettei se toimi koska muuten penkkaisit 150 puolen vuoden päästä tjsp. LOL
Nii-in, ainoa fiksu tapa on 1 tai 2 jakonen mahdollisimman monta kertaa viikossa. Jos ei tähän muottiin mahu niin ei oo geenejä
No, tää nyt on lähinnä viihdettä mulle seuraa näitä keskusteluja ja heittää jotain sekaan:lol2:
Kepillä sohasee muurahaispesään:D
Miten tämä nyt liittyy siihen mitä keskusteltiin. Vastaa kohta kohdalta tai annetaan olla. Tai myönnä ettet tiedä asioista hevonvittua eikä kiinnostakaan tietää :D
Ja tämä on ihan ok, treenaa miten treenaat ja hyvä jos koet sen toimivan sulle! Mutta älä tuputa sitä muille jos et ole valmis perustelemaan asioita.
Niin no, jokainen tehköön tosta harjoittelusta niin tieteellistä kuin haluaa Treenaamisessa pitää olla fiilistä, ja en itse sitä ainakaan saa spekuloimalla jotain yhden kahden toiston vallankumouksellisia eroja, että nyt tulee voimaa nyt lihaa, jos teet yhden yli niin menee aerobiseks jne. jne. :D Toi failureen vetäminen on ainakin itselle pelkkä hokema, jota kaikki toistaa kuin robotit. Mulle ei ole koskaan ollut siitä minkäännäköstä haittaa, koska toinen vaihtoehto on sitten se neititreenaminen jossa ei persereikä paljon rypisty.