Toistoennätys tuettomassa istumaannousussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juu, kyllä se olikin tiedossa ettei Syltty niitä Rambona tehnyt, mutta "Rambo-vattis" on hyvä nimi =)

Tuo etuvaaka onkin mielenkiintoinen kokeiltava seuraavaksi. Takavaakaa renkailla on myös tullut tehtyä staattisena. Siinä on myös liike, jossa menee koko vartalo äärimmäisen nopeasti jumiin (itselläni tuntuu aina tuossa rintalastan kohdalla, ja sormista lähtee tunto). Pitääpä kokeilla näitä, ja tuota koirankusetusliikettä (Mustia) on tullut myös joskus testailtua, ekalla kerralla aika hankala pitää tasapainoa.

Pallojen kanssa en ole päässyt koskaan kokeilemaan, mutta jahka osin salille missä on mahdollista, niin pitää näitäkin yrittää.

Tapanote sanoi:
Juu, kyllä se olikin tiedossa ettei Syltty niitä Rambona tehnyt, mutta "Rambo-vattis" on hyvä nimi =)

Ehkä se vähän soljuvammin tosiaan kielen päältä luistaa kuin "Rocky-vattis", joka kuulostaa enempi hottentottiteletappinimeltä.

jto sanoi:
... :) juu sama mikko. ei noita montaa ole. kyykyn kun se sais sinne 2.5 kertoimelle syvältä, ois jo parempi. muuten voimaa on kivasti

:offtopic:
Eikös hän sitten saa? :eek: ->:curs:

Minähän vastaan kaverin valmennuksesta ja ohjelmassa on ollut syväkyykkyäkin aina välillä. (joten kyykky kertoimell 2.5 ei pitäis olla ongelma) Vai jäälö kyykyt vajaiksi silloin? :jahas: :evil:

ai vastaat vai :) mukavaa saada tänne lähialueen (???) tyyppejä mukaan.

no mikko painaa sen 70kg suurin piirtein ja sillon syvältä (voimanostosyvyys) pitäs tolla kertoimella tulla 175kg. ei tule edes lähelle. en oo nähnyt itseasiassa ns. mittasyvyyskyykkyjä mikon tehneen juuri yli satasella. joskus joku sano, että m ois sanonut kyykänneensä pitkälle yli 200kg puolikkaana, mutta hyvin vahvasti epäilen. vaikka en sen valmentaja ole, oon kyl niistä syvyyksistä ja vaikutusalueista kovasti jauhanut, mutta sen joojoon sijaan sais tulla hieman näyttöäkin. oikeesti mun mielestä ne sen kintut on luvattoman heikot, kun vetokaan ei erikoinen ole.

ite oon paljon sen kans jutellut salilla tavatessa ja on maininnut, että nopeustasot laskee aina, kun aletaan tehdä nopeusvoimaa ekslusiivisesti jättäen maksimit (tai yleensä isot romut) pois. mä nään tässä hieman epäkohtaa ihan rekrytointipoliittisista syistäkin, joita on käsitelty tälläkin saitilla kohtuullisen paljon.

Aiheeseen(pitkästä aikaa!) liittyen... Kaveri kerran naureskeli kun jaksoin tehdä hädin tuskin 20 toistoa tätä liikettä ilman painoja. Pyysin sitä itse näyttämään jos kerran on niin hyvä. Kamu rupesi tekemään jotain rutistuksia ja käskin sitä pitämään jalat maassa. Taisi saada pari toistoa hikisesti eikä nauranut enää.:lol2: Ei sillä että täällä voisi hirveästi 20 toistolla bostailla:jahas:

Lisää aiheeseen liittyen. Kokeilin äsken huvikseni ja jo kolmannella toistolla nousi toinen jalka :lol2: wtf? Täytyi keskittyä ihan kunnolla jotta sai jatkettua sarjaa ja polte vatsassa on tehokkaampi kuin esim. voimapyörässä. Pitää vissiin ruveta treenaamaan vatsat näin keskittyen eikä enää länkytellä miten sattuu ja luulla että vatsat on hyvässä kunnossa.

Voi kääk, kokeilin tuota jandaa eikä siitä tullut kyllä yhtään mitään. Pitääpäs ottaa se treeniohjelmaan kunhan olen hieman vahvistanut noita vatsalihaksia :jahas: eipähän tartte käyttää lisäpainoja. En pysty pitämään pään takana lisäpainoa, joten teen vatsat niin että etupuolella 20kg (tuettomana tietty). Hieman hankalaa, mutta meneehän se 20 toistoa kummiskin. Kerran kokeilin tuota tuetonta istumaannousua tehdä niin pitkään kun jaksan, mutta kyllästyin 100 toiston kohdalla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom