Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
arni sanoi:Paikat vasta lämpiää ;)
arni sanoi:Paikat vasta lämpiää ;)
vähempiki riittääNippeli sanoi:No mä tein lämmittelyt 50Kg ja sillä kaks kymppiä..
Luulen, että sulla on ongelmana se, että tanko on liian kaukana takana. Aina sanotaan, että silmät siihen tangon kohdalle kun tanko on telineessä. Ja paskat sanon minä. Kunnolla vaan sinne tangon alle, niin helpottuu huomattavasti.Isoarska83 sanoi:Miten se tanko kannattaa ottaa siitä telineestä kunnolla? Itsellä siis tuntuu aina olevan hommassa ongelmana, että voimia menee jo helvetisti pelkän painon nostamiseen telineeltä
Isoarska83 sanoi:Miten se tanko kannattaa ottaa siitä telineestä kunnolla? Itsellä siis tuntuu aina olevan hommassa ongelmana, että voimia menee jo helvetisti pelkän painon nostamiseen telineeltä ja itse suoritus tietysti häiriintyy. Penkkiä nyt ei pitkään aikaan muuten tullut väännettyä, mutta heräs taas kiinnostus vähäks aikaa.
Onko penkin säädöt persiillään? itse kanssa huomaa tuon, että jos on oikein matalalla säädöt niin joutuu jo telineistä nostossa punnertaan kunnolla, mutta kun nostaa pykälän ylös niin johan helpottaa.Isoarska83 sanoi:Miten se tanko kannattaa ottaa siitä telineestä kunnolla? Itsellä siis tuntuu aina olevan hommassa ongelmana, että voimia menee jo helvetisti pelkän painon nostamiseen telineeltä ja itse suoritus tietysti häiriintyy. Penkkiä nyt ei pitkään aikaan muuten tullut väännettyä, mutta heräs taas kiinnostus vähäks aikaa.