toinen puoli kropasta huomattavasti kehittyneempi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhis^^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuossapa tuo yksitärkeimmistä vaikuttajista tulikin. Kaikki haluavat hyvän ryhdin ja toimivan kehon, mutta vain harva on oikeasti valmis tekemään töitä sen eteen. Vaikka kaikki ongelmat olisi paikallistettu ja niihin ohjeistukset annettu, ei se homma lähde korjaantumaan, mikäli ei itse olla valmiita tekemään töitä sen eteen. Ja ei, pari ensimmäistä viikkoa innolla ja sitten kaikki ohjeet autuaasti unhoittaen ei ole riittävästi. Ryhdin korjaaminen on jatkuva prosessi, missä tulee terapeuttisen harjoittelun lisäksi jatkuvasti panostaa ergonomiaan, niin työssä kuin vapaalla ja niin liikkeessä kuin asentoja ylläpitäessäkin.

"eri asia on sitten tehdä niitä hilavitkutuksia joka ikinen päivä käsketty määrä; vaatii oikeasti että hyvä ryhti on itsellekkin tärkeä tavoite."

Ja huomioksi vielä, ryhdin korjaaminen lähtee AINA lantiosta ja sen asennon korjaamisesta sekä hallinan opettelusta. Kun lantio on hallussa, niin keskikroppa seuraa sitä ja loppu ruoto ja kroppa oikenee aikalailla pienin hienosäädöin sen jälkeen. Jos lantion hallinta pettää asentoja ylläpitäessä ja/tai liikkeessä, on turha edes lähteä yrittää korjaamaan hartioiden ym. asentovirheitä.

mullakin oli( ja on vähän vieläkin) vasen rintalihas isompi. Jälkeenpäin huomasin, että penkki on hieman kallellaan toiseen suuntaan:wtf:. Onneksi kyseisellä salilla on 2 penkkiä:dance:

vähän :offtopic: mutta kuitenkin:

Onko muilla oikeakätisillä semmosta, että vasen käsi olisi vahvempi kuin oikea. Tuntuu oudolta, koska koordinoiva ja suurinpiirtein kaiken tekevä käsi on itselläni oikea :rolleyes:

Minulla on, hauiskäännössä käsipainoilla sen huomaa helpoiten, ero on varsin suuri itsellä mutta ojentajat ovat aika samoissa.

Hermot tässä menee itsellänikin, kun toinen jalka on pidempi tai lantio kallistunut, johtuen joko lihaskireyksistä tai nilkan löysyydestä. Vahvemmalla puolella kaikki lihakset ovat elastisempia, vahvempia ja suurempia. Kallistuneella puolella lihaskireyksiä, rasitusvammoja sekä heikompia ja pienempiä lihaksia.

Täytyypä varailla fysioterapeutille aikaa, jotta saisin täsmäohjeita tilannetta korjaaviin jumppiin ja venyttelyihin. Hyppääjän polven kuntoutukseen ainakin tuli toimivat ohjeet. :kippis1:

Tästä tuli mieleen Roger Federer, kaverin vasen käsi on oikeaan verrattuna aivan hirveä naru :D

sp_photo1.jpg
Mun mielestä kumpikin käsi on ihan yhtä naru.

Mun mielestä kumpikin käsi on ihan yhtä naru.
Mulle kyllä tuon kaverin voittamilla palkinnoilla ja menestyksillä ois sama vaikka ois vielä pahemmat narut nuo kädet. Kuten varmaan miljoonassa muussa threadissakin on sanottu niin ei noiden oo järkeä hommata muuta kuin lajissaan tarvitsemia ominaisuuksia.

Mulle kyllä tuon kaverin voittamilla palkinnoilla ja menestyksillä ois sama vaikka ois vielä pahemmat narut nuo kädet. Kuten varmaan miljoonassa muussa threadissakin on sanottu niin ei noiden oo järkeä hommata muuta kuin lajissaan tarvitsemia ominaisuuksia.
Puhut asiaa, vaihtaisin kädet päinsä jos saisi edes prosentin tuon haalimasta omaisuudesta, jotka on tullut noiden narukäsien ansioista.

001 (2) - Aijaa.com

miltä näyttää? ja miten tuon saa normaaliksi?

nostelin penkkiä neljä vuotta sitten säännöllisesti, sitten lopetin. eikö luulisi että lihas katoaa kun sitä ei treenaa neljään vuoteen?

001 (2) - Aijaa.com

miltä näyttää? ja miten tuon saa normaaliksi?

nostelin penkkiä neljä vuotta sitten säännöllisesti, sitten lopetin. eikö luulisi että lihas katoaa kun sitä ei treenaa neljään vuoteen?

nyt tuo on alkanut taas vaivaamaan. on sellaista nykivää pakkoliikettä hartioissa ja päässä. lenkillä juostessa tuntuu että olisi hartiat vinossa.

onko täällä ammattilaisia jotka osaavat neuvoa tai joku jolla sama ongelma?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo kaupungin terveyskeskuksien väellä on vaikuttais olevan joku lastenlääkärien koulutus, tai ainakin siltä vaikuttaa (ja hyvin paska sellanen, mitä lapsiini tulee). Välillä tuntuu että ovat opiskelleet pidempään kuinka kaupungin varoja käytetään. Kansanterveys ei siellä oo prioriteetti vaan rahan vähäinen käyttö. Kaikki pitää vaatia mitä uskoo tavitsevansa. Ja heti alkuun kyseenalaistaa lääkärin pätevyys, itse ainakin vetoan oman terv. keskuksen 100% kämmäysprosenttiin omalla kohdallani ja tietty perheeni. Tuntuu töykeältä mutta kun kysyy että "onko lääkärillä henk. kohtaista kokemusta tälläisista tapauksista (jonnne)?" niin luulenpa että ohjaavat sut paikkaan missä osaavat. Tuonne ei mennä ku mittauttaan kuume tai valittaan paskataudista ja lähetään kotiin.
Itse en varmaan olis tässä jos en ois vaatinu veri- ja virtsakokeita. Slaagin meinas saada ku saivat tulokset...

Mikähän oikeen on kun vasen olkapää on paljon heikompi ja muodottomampi kuin oikea. Esim käsipaino pystärissä ja vipareissa vasemmasta loppuu puhti aikaisemmin kuin oikeesta. Ei siis mene herkemmin hapoille vaan loppuu voimat kesken.
Ja toisinaan kovan penkin tai pystärin jälkeen vihloo tuota vasenta olkapäätä. Jos kiertäjäkalvosin on/on menossa paskaks niin voisko se vaikuttaa tuohon kehitykseen?
Tiedän että ei niistä olkapäistä symmetrisiä saa mutta kun toinen on huomattavasti pienempi ja voimattomampi

Suositut

Back
Ylös Bottom