toinen käsi jäljessä..

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
korjaantuu kun esim seuraavan kerran habaa tehdessä alotat vasemmalla kädellä työn, esim kp hauiskääntöjä niin jos norm aloitat oikealla niin nyt vedätkin vasurilla. Hommaa voi vielä nopeuttaa tekemällä heikommalla kädellä yhden sarjan enemmän.

Tuskin tuolla nyt on paljon väliä että kummalla aloittaa...Minä aloitan aina oikealla ja vasen hauis on oikeaa aika paljonkin edellä. Ihime homma muuten tuo ku vasemmalla esim. keskitetty hauiskääntö tuntuu niin vaikealta ja tekniikka on mitä on, niin silti kehittyy paremmin kuin oikean käden hauis.

korjaantuu kun esim seuraavan kerran habaa tehdessä alotat vasemmalla kädellä työn, esim kp hauiskääntöjä niin jos norm aloitat oikealla niin nyt vedätkin vasurilla. Hommaa voi vielä nopeuttaa tekemällä heikommalla kädellä yhden sarjan enemmän.

:lol2: ei helvetti,mistä olet tuon keksiny?:lol2:

sovellappa kyykkyyn tuo,etupunnerrukseen kp.

ELI AJATTELE KUINKA ISOJA SAMMAKOITA SUN SUUSTA POMPPII!!

Mulla on asiat vielä oudommin. vasen hauis on isompi mutta en osaa tehdä sillä yksin mitään. Esim hauiskääntö käsipainolla on helppo liike mutta ei vasurilla!!

Mäki viime viikolla mittasin ihan piruttani ton vasemman käden haukan. Normaalistihan oon vähä pitäny kirjaa miten noi kädet kehittyy aina oikeesta ku luullu että sehä nyt tietysti on kovempi tykki. No vasurihan on 1.5cm isompi. Tätä jäin ihmettelemään. Kuitenki oikeella saa aina pari toistoa enempi jos kelailee jotain käsipainoja.:hyper:

Näköjään vähempi ois enempi tms.

ELI AJATTELE KUINKA ISOJA SAMMAKOITA SUN SUUSTA POMPPII!!

No mun mielestä tuo mitä japadahoe sanoi ei nyt mikään sammakko ole. Mä olen itsekin soveltanut tuota hauiksen treenaamiseen käsipainoilla vuorotahtiin. Tosin mihinkään muuhun se ei mun mielestä sovellukkaan. Idea on siinä että kun vasuri alkaa hyytymään, oikella ei tehdä enää yhtään toistoa. Normaalisti jos oikealla kädellä aloitetaan, vasurilla tulee yksi toisto vähemmän kun viimeinen jää kesken. Tällä tavalla mä olen saanut hauikset tasapainoon.

onko toi vasen vaan heikonpi ku tulee esim penkkiä tehtäes pikkuusen perässä?
vai oiskohan tekniikassa vika?

Itselläni on tullut viime aikoina esiin vähän samanlaisia ongelmia ja olen melko varma, että liittyvät siihen kun olen pyrkinyt siirtämään oteleveyttä leveämmäksi.
Omia nostoja en ole videolta nähnyt, mutta luulen että tuolla leveämmällä otteella a.) toinen ranne antaa antaa pikkaisen periksi ja tanko tulee jo laskuvaiheessa vähän vinottain alas. Nostovaiheessa tuo puoli mistä ranne on vähän taipunut tulee perässä ja loppuojennuksessa kroppaa tulee väännettyä siten, että olkapää huutaa leipää.
Toinen vaihtoehto on sitten se, että liian leveällä otteella paketti pääsee toistojen välissä leviämään, lavat eivät ole enää yhdessä ja epätasapainoinen asento aiheuttaa tuon tangon kulkemisen vinossa.

Kaksi kertaa olen onnistunut olkapäästä jotain reväyttämään, kerran molemmilta puolilta. Molemmilla kerroilla ainoa asia minkä olen tehnyt eri tavalla kuin aiemmin on ollut oteleveys. Vaikken ole ihan lyhyt (182cm) niin olen aiemmin nostanut siten, että pikkurillit ovat merkeissä tai jopa hieman niiden sisäpuolella = No problems.
Kun olen yrittänyt muuttaa oteleveyttä niin, että nimettömät tai keskisormet ovat merkeissä, niin tiukkojen viimeisten toistojen kanssa on ollut tanko vinossa ja olkapäät lujilla.

ELI AJATTELE KUINKA ISOJA SAMMAKOITA SUN SUUSTA POMPPII!!:anssi:

No ensinnäkin mä en tuota suorastaan penkkiin ajatellut, vaan ihan hauiksen kokoon. Itse ymmärsin tuon minun postin mitä quottasin että siinä tarkoitettiin hauiksen lihaksen kokoa!! Mutta tätäpä sinä et pokerin surkastuttamalla aivollasi pystynyt hahmottamaan:david: siitä anteeksi tietämättömyyteni.

Ensinnäkin oma postisi on naurettava kun ajatellaan että sinun olisi jo pitänyt tulla jo miehen ikään, kysy ennenkun moitit!! Hiukan omaa hahmottamista, odotan ensi kerralla ennen näitä vittuilu viestejäsi, miten nyt kukaan idootti muutenkaan soveltais tätä muuhun kuin pelkästään hauiksen kokoon.

Ja lopuksi vielä oman vasurin olen kylläkin tällä tavalla treenannu kuntoon. Ja hyväksi havainnut.

Mulla on hauikset saman kokosia mutta vasen jaksaa paljo vähemmän :S

On mahdollista, että lihaksesi ovat samankokoiset, mutta esim. oikea kätesi on silti vahvempi. Tähän vaikuttaa se, oikeassa (mikäli olet oikeakätinen) kädessäsi on todennäköisesti lihassolut erilaiset/eri tyyppiset kuin vasemmassa. Samoin hermoston toiminta on erilaista vrt. "työkäsi" ja "tumpelokäsi", eli se käsi jota käytät normaaleihin motorisiin toimintoihin päivittäin enemmän osaa ottaa vastaan antamiasi komentoja paremmin. Olen itse oikeakätinen ja vasen on heikompi ja pienempi, mutta treenin avulla vasen on parantunut huomattavasti. Oikeastaan paras harjoittelu sille "tumpelolle" on, että yrität käyttää sitä enemmän päivittäisissä toiminnoissasi esim. hampaiden pesu ja ovien avaaminen. Tämä stimuloi aivojasi antamaan suorempia ja parempia käskyjä lihaksille, jolloin esim. penkissä voi kädet päästä samalle tasolle..
;)

On mahdollista, että lihaksesi ovat samankokoiset, mutta esim. oikea kätesi on silti vahvempi. Tähän vaikuttaa se, oikeassa (mikäli olet oikeakätinen) kädessäsi on todennäköisesti lihassolut erilaiset/eri tyyppiset kuin vasemmassa. Samoin hermoston toiminta on erilaista vrt. "työkäsi" ja "tumpelokäsi", eli se käsi jota käytät normaaleihin motorisiin toimintoihin päivittäin enemmän osaa ottaa vastaan antamiasi komentoja paremmin. Olen itse oikeakätinen ja vasen on heikompi ja pienempi, mutta treenin avulla vasen on parantunut huomattavasti. Oikeastaan paras harjoittelu sille "tumpelolle" on, että yrität käyttää sitä enemmän päivittäisissä toiminnoissasi esim. hampaiden pesu ja ovien avaaminen. Tämä stimuloi aivojasi antamaan suorempia ja parempia käskyjä lihaksille, jolloin esim. penkissä voi kädet päästä samalle tasolle..
;)

Kiitti tosi paljo tosta! "Menee pesemään hampaat ( vasemmalla kädellä ). "

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mites kun mulla on oikee rintalihas vasenta varmaan kolmanneksen pienempi, kun jääkiekkoo oon puolet elämästäni pelannu. Miten sen kanssa vois toimia?

Mites kun mulla on oikee rintalihas vasenta varmaan kolmanneksen pienempi, kun jääkiekkoo oon puolet elämästäni pelannu. Miten sen kanssa vois toimia?

Eipä tuohon mitään vippaskonsteja ole. Itellänkin oli sinun ikäisenä lihasepätasapaino ja on vieläkin hieman. Minulla se johtui vain tenniksen pelaamisesta...Käyt normaaliin tapaan kuntosalilla ja treenaat muutenkin järkevästi ja tasapuolisesti (rasittaen koko kehoa), niin kyllä se se oikee rintalihas kasvaa.

Olet vasta 16, joten pari vuotta käyt salilla rauhassa punttailemassa, niin et huomaa enää eroa oikeassa ja vasemmassa rintalihaksessa..

ps meillä kaikilla on rakeenteellisia eroja, eikä niistä kannata sen enempää menettää yöunia..Ole onnellinen, että sulla ei ole toinen rintalihas 5 krt suurempi, kun toinen..se olisi ikävämpi näky ;)

OT:

tällä viikolla salilla kuultua:

random1: "mulla on oikee hauis ihan hullusti isompi kun oikea"
random2: "mullaki"
random2: "pitää rueta tekee välipäivinä hauista vasurilla! eiköhän se ero tule umpeen"
random1: "niin vois kyllä tehä.."

itseasiassa eihän tää ees ollu ot, pelkästään hyvä neuvvo threadin alottajalle.

e: eli kp penkkiä yhellä kädellä välipäivinä niin kauan että ero on ummessa!

viestini oli hieman sarkastinen.. IMO

Totta :)

pitää kuitenkin muistaa, että osa 16 vuotiaista voi ottaa tosissaan näistä "treenaa hauista 6 tuntia joka päivä, niin se kasvaa!!!" kommenteista.. ääh...mitä tässä moralisoimaan..:whip: työllä ne tulokset tulee..

jos toisen käden vaikka oikean hauis on isompi, voi se riippua siitä, jos olet oikeakätinen... kuitenki sitä ottaa kaikeen tukea oikealla, nostaa esim reppua oikealla kädellä ymymymymymymym...:hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom