Toimiva Nutrilett sovellus!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ouz
  • Aloitettu Aloitettu

ouz

Moikka!

pakko tulla kertoon ja jakaan tämä kun on toiminu todella hyvin.

Oon nyt kolme viikkoo vetäny tommosta omaa nutrilett sovellusta ja tulokset ollu aika mahtavat.

Päivittäin vetäny ton nutrilett setin johon kuuluu se viis keitto annosta.
(Itse vetäny tota nutriletin kermaista tomaatti keittoo koska se on pirun hyvää :P)

Pari kolme kertaa päivässä oon vetäny omaa salaattia mihin oon laittanu paprikaa, ruukkusalaattia, tomaattia ja kurkkua

joka toinen päivä tehny rentoo reeniä iha himassa että vähä istumaan-nousuja, kyykkyjä, punnerruksia etc. Ihan vaan sen takia et se on mukavaa pikku jumppausta :)
Näitten jälkeen aina vetäny proteiini patukan huiviin ja paljon vettä. (muutenkin vähintään 2 litraa vettä per päivä vetäny)

Viikonloppusin käyny vuokraamassa leffan ja vedelly vihanneksia & Ranch dippiä.

kolmessa viikossa lähteny 6kg painoo ja lihakset tullu kivasti näkyviin. Sixpäkkikin alakanu hahmottuun!

Ottakaa ihmeessä kokeiluun! :rock:

Mitäs ootte te mieltä?

Miltäs teistä kuulostaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No fitneksen ja kehonrakennuksen kanssa tolla ei ole mitään tekemistä. Proteiinit ja kalorit minimissä = lihakset tippuu ennemmin ko fläsä. Mutta jos se ei haittaa ja paino tippuu niin mikäs siinä.

Mitäs ootte te mieltä?
Sitä mieltä, että kirjoituksesi ei saa tämän foorumin lukijoilta ansaitsemaansa arvostusta :jahas: Täällä kun ihmisillä lähinnä tavoitteena hyvinvoiva, lihaksikas ja urheilullinen keho - tuolla sun "sovelluksella" ei tuu ku vitutus ja lihat lähtee.

Ja voin omakohtaisista kokemuksista kertoa että kun lopetat tolla nuttriletilla säätämiset niin fläsä tulee takas nopeemmin kun on lähteny jos oot vähänkin huolimaton ruokavalion kanssa.

Tekee kehosta melkeen kuin pesusienen joka imee kaiken paskan takas mitä se on menettänyt kahta kauheammin.

Tosta tuli mieleen, kun mutsi kerto jokin aikaa sitten, että sen duunikaveri on jollaan pussikeittodietillä, eli ei syö muuta kun niitä pussikeittoja, ja juo vettä ja kahvia. Hyvä meininki.

Vedin kans eilen aika määrän keittoa. Tasapainotin sitä sitten menemällä vielä kello 00.04 samoissa keitoissa mäkkäriin.

Vedän myös viikonloppuisin keittoa. En kuitenkaan nauti keittoa painonhallinnallisista syistä, vaan ihan muista syistä.

Edistyneimmät keittodieettaajat kokoontuvat Tampereella usein Anttilan edustalla ja asuvat Nekalassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom