Toimiva diietti jossa lihaksetkaan ei ole lähtenyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Olen aikaisemmin monia dieettejä kokeillut mutta nyt olen löytänyt todella hyvän ja toimivan dieetin.

Aamupala:
-Maitorahkaa
-Marjoja
-Appelsiini
-Banaani
-Kahvi + maito
-Pekonia + voita + juustoa+kananmunia

Treenin jälkeen:
Heraa ja maltoa suhteessa 80% heraa

Välipala:
-Rahkaa
-Banaani
-Pähkinöitä

Lounas:

-Kanaa
-Maissitanko
-Aurajuustoa
-Valkosipulivoita
-Piimää
-Salaattia

Välipala:
-Rahkaa
-Banaani
-Pähkinöitä

Päivällinen:

-Kirjolohta
-Kermaa ja aurajuustoa
-Salaattia
-Maissitanko
-Piimää

Treenin jälkeen:
Heraa ja maltoa suhteessa 80% heraa

Välipala:
-Rahkaa
-Banaani
-Pähkinöitä

Iltapala:
-Rahkaa
-Pekonia + voita + juustoa+kananmunia

Läskiä lähtenyt 2kk aikana 4kg ja tulokset niin lihas kuin aerobisellakin vain parantunut/pysynyt samana.

Tämä dieetti myöskin on maistunut hyvälle vaikka jo 2kk samalla setillä vetänyt joka päivä :D
Treenauksessa en pidä välipäiviä mutta tietenkin kroppaani kuunnellen pidän päiviä joissa treenit on todella kevyitä verrattuna raskaisiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämäkö on vaan tämmönen kiva pikku informaatio luontoinen asia?!! Vai unohtuiko kysyä jotain?

Siis avuksi muille jotka etsivät dieettiä joka on mukava, toimiva ja ei pistä treenejä vituiksi.

Hey wait, kaksi treeniä päivässä ilman totaalilepopäiviä? Oletan nyt siis että toinen on aerobinen treeni ja toinen punttitreeni. Vaikka aika pienillä miinuksilla näytetään olevan, niin kai se pienikin kalorivaje hidastaa palautumista?

Hey wait, kaksi treeniä päivässä ilman totaalilepopäiviä? Oletan nyt siis että toinen on aerobinen treeni ja toinen punttitreeni. Vaikka aika pienillä miinuksilla näytetään olevan, niin kai se pienikin kalorivaje hidastaa palautumista?

Juu aamulla on lihastreeni ja illalla aerobinen ja tosiaan joinakin päivinä kun siltä tuntuu otan erittäin kevyesti.
Totaalinen lepo ei sovi minulle. Tulee niin fyysisesti kuin etenkin henkisesti huono olo jos ei yhtään mitään tee.

Pienillä miinuksilla tosiaan menen.
Kaloreita saan vähän enemmän kuin mitä ilman liikuntaa kuluttaisin.
Eli liikunnalla pääsen miinuksille.
Kevyinä treenipäivinä voi mennä jopa plussalle kalorit.

Ois kiva jos joku jaksaisi laskea tosta kalorit.

Dieetillä kalorimäärähän on yksilöllinen sen mukaan paljon on painoa ja paljon kuluttaa liikunnalla.

Ois kiva jos joku jaksaisi laskea tosta kalorit.

joo, mä pystyn aika nopeasti... :)

riippuen tietysti käytettävistä määristä, mut kumminkin...

aamupala:
rahka 250g 150
marjat 100g 30
appelsiini 200g 80
banaani 150g 120
pekonia 2kpl 150
voi 2 tl 70
juusto 23% 50
kananmuna norm. 2kpl 120

yht. n. 800

valipala

rahka 250g 150
banaani 150g 120
pähkinöitä esim. manteli 10kpl 60

yht. 330

lounas

kana (esim filee) 200g 200
maissi 80
aura rkl 70
valkosipulivoi 1 nappi 100
piimä rasvaton 2dl 80

yht. n. 530

päivällinen

kirjolohi 200g 300
kerma 15% 2 rkl 45
aura rkl 70
maissi 80
piimä 2dl 80

yht. 575

iltapala

ks. aamupala

dieetti-intoa!

tosta palkkarista et 1dl heraa on n. 120kcal ja 1dl maltoa 150kcal, et siitä vain laskemaan...

yht. siis päivän mittaan yht. n. 3500kcal + palkkarit

Aikaslailla noilla määrillä menen kun itselleni laskin kalorit 3700 + palkkarit.

Rahkan sekaan aamulla olen pistänyt tuollaista lesettä mitä muijakin käyttää ja siinä on kuitua.
Muuten ei tule kuitua kuin olematon määrä hedelmistä ja kasviksista ja kai maississakin hieman on en edes tiedä.
Olen ollut aikoinaan täysin ilman kuituja pidemmänkin aikaa eikä ole kovettanut itselläni mahaa.

Ööö... minkä kokoinen karju olet ja paljonko olet laskenut kalorinkulutuksen olevan päivittäin jos 3700 kcal + palkkarit = miinuskaloreita...

Väitän kyllä, että suhteellisen pieni osa pakkislaisista oikeesti laihtuu tolla ruokavaliolla :D Itse lihoisin tuolla varmaan 1kg/vk.

Hävyttömän kalorit kyllä ;D Eikä pahemmin kuituja ole mikä pisti silmään. On tuol jotain aurajuustoi mut kai ne on mielenterveyttä varten :D ite lähdin 2900:sta ja tällähetkellä 2600kalorit. joka päivä aerobinen tai puntti. paino tippunut 95->86 3kuukaudessa. Ei tossa hirmunen vauhti oo ollut. Melkonen barbaari olet varmasta :]

Juu no painoa on 94kg ja aerobista liikuntaa paljon. Juuri tuossa vähän aika sitten intervalli lenkiltä tulin ja illemmalla on parin tunnin vapaaottelu treenit.

Niin ja siis tosiaan jos haluaa vähemmän kaloreita niin senkun pienentää ainesosien määriä :)

Noniin, tuossapa on jo kohtuu rajun näköinen ruokavalio, pieniä muutoksia tuohon tosin tekisin vielä. Eli aamulla ohrapuuroa rahkan sijaan. Sitten myös päivällä jotain hiilihydraattia, eli esim. tummaa riisiä/pastaa/ruisleipää. Sitten hyviin puoliin, eli Pekonia + voita + juustoa+kananmunia, tosi hyvä combo, tuosta saa kaikki tarpeelliset rasvat ja aminohapot. Pähkinät ja lohi myös bonusta, mutta tarviiko tuota pekonia nyt kuitenkaan 2x päivässä vetää :) Ja mikä toi juttu on vetää rahkaa joka aterialla :) Banaania näyttää myös uppoavan aika paljon, mutta siinä on kai kohtuu paljon fruktoosia jota välttäisin dieetillä, sillä se on lipogeenisin sokeri. Salaattiin kannattaa myös upottaa kylmäpuristettuja öljyjä, sitten sulla on täydellinen combo kasvis/kalaöljyä ja läskiä + maitorasvaa. Avokaado, oliivi ja rypsiöljyt hyviä. Myös kookosrasva kannattaa tunkea johonkin väliin, riisiin voi myös upottaa sesamöljyä. Lisäisin tuohon vielä säännöllisesti tilliä, persiljaa ja pinaattia + sipulia. Et kertonut mitä kaikkia rehuja salaatti sisältää. Piimä lienee terveellistä vaikken siitä itse tykkääkään maun takia. Hienoa kun joku vielä uskaltaa käyttää kermaa vaikka se on nykyajan ravintosuositusten mukaan suuri saatana (tai tositreenaajien energianlähde). Marjat ja appelsiinit ovat hyvä juttu vitamiinien yms. kannalta. Hifistelyn takia vielä vähän kurkumaa ja mustapippuria johonkin, esim. riisiin jos ei muuta keksi. Aurajuusto, hmm.. onhan se hyvää, mutta lieneekö sille enää tarvetta kun tuota maitorasvaa näyttää riittävän. Mätitahna ja näkkileipä on tiukka välipala :)
Oikeaan suuntaan kuitenkin menossa ja vaikka tiedänkin kuinka kannattaisi syödä en todellakaan jaksa aina noudattaa omia ohjeita. Kana kannattaa muuten vetää nahan kanssa jos mahdollista, siitä saa hyvin rasvaa myös. Lisää hifistelyä, vedä ketsuppia/tomaattipyreetä ja verigreippimehua, noista saa vähän potkua adrenaliinirauhasiin ;) Muista, että monipuolinen ruokavalio on paras ruokavalio, ei joka päivä tarvi syödä samaa settiä. Punajuuri, porkkana, lehtisalaatti, nauris/lanttu, siemenet, kuorelliset perunat jne.. silliä ja tyrnimehua :D Kaikkea sitä kans tulee syötyä, mutta olet tehnyt oikein jo vältellessä tyhjiä kaloreita, kuten karkkia, sipsejä, limsaa, jäätelöä jne. Valkosipuli meinasi unohtua myös, omenoita kannattaa syödä koska niissä on mm. kversetiiniä ja kuitua.
Noita kaikkia kun jaksaisi syödä säännöllisesti niin lujaa menisi..

karstakeuhko:lle kiitoksia vinkeistä.

Ole nyt aikani korvannut välipaloilla banaanin pähkinöillä ja omenalla.
Tosiaan siis tarkennukseksi etten rahkaa syö aterioilla vaan paloilla.

Muuten olen kuitenkin jatkanut samaa tahtia mutten ole enään dieetillä vaan pidän painoni samassa ja olen hieman lisännyt annosten määrää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom