Toimisko tää ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites on jos vääntäis tota Massaa! Voimaa! Kirjan perustreenii. Eli 3kertaa viikossa kroppaläpi perusliikkeillä. Ei mitään ylimääräsiä fiilistelyliikkeitä. Ja joka kolmannen tai neljännen viikon ottais kevyemmin ja tekin sen normaalisti vaikka kolmijakosena (rinta/olkapäät/ojentajat, selkä/habat, jalat) MIELIPITEITÄ?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
No ei tässä ihan alottelijoita enää olla hurjat 1,5v käyty puntilla..mut tuntuu et noi alottelijoiden basic ohjelmat toimii silti parhaiten..:D

Kertokaahan nyt mitä tarkoittaa "ohjelma toimii hyvin"? Sitäkö, että tulokset kasvavat, palautuminen on nopeaa tai jotain muuta. Entä onko vertailupohjana kenties jokin muu treenimetodi tai ohjelma?

Originally posted by Penneck
Kertokaahan nyt mitä tarkoittaa "ohjelma toimii hyvin"? Sitäkö, että tulokset kasvavat, palautuminen on nopeaa tai jotain muuta. Entä onko vertailupohjana kenties jokin muu treenimetodi tai ohjelma?

Mun mielestä ohjelma toimii silloin hyvin kun tulee kehitystä (lihasta lisää ja treenipainot kasvaa) ja on mukava fiilis treenata...:thumbs:

Juuri näin, kuin Timba79 sanoi. Ja joo olin minäkin treenaillut reilu 1v (aika kehnolla tavalla eikä säännöllisesti, mutta kuitenkin...) ennen tuota ohjelmaa. N. 3kk käytin ja sarjapainot nousivat jotain 10-15kg (niinku esim. pena 3x10x25->3x10x35). ja tuo perusohjelma oli tosiaan niin easy päälle, kun ei tarvinnut liikoja miettiä mitään ja vaihtelua pystyi helposti rakentamaan tuohon ohjelmarankaan.

Minä en ole toimivaa ohjelmaa vaihtanut pelkästään vaihtamisen ilosta, aina on hiassa parit vaihtoedot jos rupee kehitys hidastumaan selvästi taikka muuten vaan puuduttamaan sama vääntäminen. Jos se perusohjelma pelittää niin anna palaa vaan niinkaun kun kehitystä tulee, mutta kattele jo valmiiksi vaihtoehtoja joita pääsee heti soveltamaan käytännössä jos rupee tökkimään!! Ja tämä oli siis threadin aloittajalle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom