Toimiiko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja illu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensin taustaa Olen invalidi, joten yläkroppa on mulle melko tärkeä.
Olen nyt n. n1 kk ajan aktiivisesti treenaamaan/kuntoilemaan ,osin selkäkipujen takia ja muutenkin kunnossa pysymiseen. Treenaan 3-4 kertaa viikossa lähinnä olkapäitä,hartioita,vatsa,selkäniska ja käsiä. Sarjat ovat melko kyvyillä painoilla 5-20 kg *15.
Ravinteita käytän Glutamine 250g Hera80 900g sekä vitamiineja ja möller.
Kommentteja ja ehdotuksia ja vittuilua otetaan vastaan.

Ensin taustaa Olen invalidi, joten yläkroppa on mulle melko tärkeä.
Olen nyt n. n1 kk ajan aktiivisesti treenaamaan/kuntoilemaan ,osin selkäkipujen takia ja muutenkin kunnossa pysymiseen. Treenaan 3-4 kertaa viikossa lähinnä olkapäitä,hartioita,vatsa,selkäniska ja käsiä. Sarjat ovat melko kyvyillä painoilla 5-20 kg *15.
Ravinteita käytän Glutamine 250g Hera80 900g sekä vitamiineja ja möller.
Kommentteja ja ehdotuksia ja vittuilua otetaan vastaan.

lisäät vielä rintareenin ja kerropa miten niitä lihaksia reenaat,sillon on huomattavasti helpompi antaa neuvoja.Eli mitä liikkeitä teet kuinkapaljon sarjoja ja niin edespäin

Ei täs muuta mutta :thumbs: . Meidänkin salilla käy yksi kaveri jolla on jotain vikaa jaloissa, pyörätuolilla kulkee ja kaveri/valmentaja nostaa penkille sun muille. Suhteellisen kova kunto yläkropassa ko. sällillä.

Ja yleinen treenivinkki, treenaa sitä selkää myös vitusti. Erilaisia vetoja pysty (ylhäältä alas) ja vaakasuunnassa jos vain suinkin onnistuu.

Teeni

Eli ohjelmaa olkapää punnerrus 3x15 5kg, vipunosto sivulle 3*15 5kg , niskanosto 3*12 10 kg vatsa7selkälihaksia varten mulla on "lauta" vatsa 150kpl selkä 150 kpl. Ojentajat 3*15 5-10 kg, kestitetty haukka 3*15 5-10 kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom