Toimiiko ?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ozmoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen nyt jo vähän aikaa lukenut tätä foorumia ja näyttää siltä että te osaatte homman joten päätin kysyä että toimiiko tälläinen reeni, siis natuna,

Ma- Rinta/Vatsa
Tis- KOKO selkä
Kes- Olkapää/Epäkkäät
Tors- Ojentaja/Kyynärvarsi
Perj- Hauis/Vatsa
Lau- Jalat
Sun- Lepo(tai jos on tylsää ni epäkkäät tai kyynärvarsi ku on kevyt reeni)

minulle sopii paremmin että käyn melkein joka päivä salil ja teen vähän, elikkäs menee noin 25-40 min. ku et käyn vaik vaan kolmena päivänä ja olen joku tunti kerralla. käyn siis koko vartalon läpi viikossa. Tähän mennessä on toiminu ihan hyvin ja olen palautunut aina seuraavaan reeniin mennessä täysin (tai ainakin luulen että täysin ku pystyn tekee samoil painoil saman verran toistoja tai enemmän) teen noin 8 settiä käsil ja noin 12 settiä muille lihaksil (vatsa 3 settii, epäkkäät 6, kyynarvarsi 4 ) tähtään 6-10 toistoon kaikis paitsi vatsas(15) haen siis massaa, palautukset noin. 1 min.

kiitos

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaipa tuollainen kuusijakoinenkin toimii, mutta selkä ja jalat kannattaa ehdottomasti jakaa laajemmalle.

Kysyt meiltä toimiiko ja sanoit samalla, että on toiminut hyvin. Itse heittäisin ainakin keskiviikon lepopäiväksi. Kuulostele kehoasi.

ozmoo sanoi:
olen nyt jo vähän aikaa lukenut tätä foorumia ja näyttää siltä että te osaatte homman joten päätin kysyä että toimiiko tälläinen reeni, siis natuna,

Ma- Rinta/Vatsa
Tis- KOKO selkä
Kes- Olkapää/Epäkkäät
Tors- Ojentaja/Kyynärvarsi
Perj- Hauis/Vatsa
Lau- Jalat
Sun- Lepo(tai jos on tylsää ni epäkkäät tai kyynärvarsi ku on kevyt reeni)

minulle sopii paremmin että käyn melkein joka päivä salil ja teen vähän, elikkäs menee noin 25-40 min. ku et käyn vaik vaan kolmena päivänä ja olen joku tunti kerralla. käyn siis koko vartalon läpi viikossa. Tähän mennessä on toiminu ihan hyvin ja olen palautunut aina seuraavaan reeniin mennessä täysin (tai ainakin luulen että täysin ku pystyn tekee samoil painoil saman verran toistoja tai enemmän) teen noin 8 settiä käsil ja noin 12 settiä muille lihaksil (vatsa 3 settii, epäkkäät 6, kyynarvarsi 4 ) tähtään 6-10 toistoon kaikis paitsi vatsas(15) haen siis massaa, palautukset noin. 1 min.

kiitos

Voi olla Torstain ojentaja treenissä olkapäät puhki ja kipeät ja siten esim, kapeen penkin teko voi tuottaa huonoa menestystä, ainakin itsellä ni olisi, tulee vähän ehkä liikaa rasitusta olkapäille, mutta jos palaudut hyvin niin mikä ettei. Pidä ne toistot mielummin siinä 8-13 ja jaloille voi tehdä varmaan vähän enemmänkin.

Zone-sarja -42%
Jalat ja olkapäät voi vaihtaa paikkaa keskenään, minun mielestä toisto alue(6-10) on hyvä.

Yhdistä rinta ja hauistreeni ja jaa jalat kahteen osaan. Teet siis etureidet ja takareidet erikseen. Molemmilla kerroilla voi tehdä vielä pohkeet ja vatsatkin ja silti ei kovin pitkäksi reenit veny. Taikka jos välttämättä haluut sen 6 kertaa treenata viikossa, niin teet ne vatsat sitten omana päivänään vaikkapa kotitreeninä. Minä kyllä pitäsin pari lepopäivää viikossa puntista.

no jos tekee pelkästään vatsat yhtenä päivänä ni sitä voi kyl melkein jo sanoa lepo päiväks, meinaan jos himas tekee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom