- Ikä
- 38
Moi, olen alottanu tosissani painojen nostelun tässä 5 viikkoa sitten käsi painoilla.
täs olis mun ohjelmaa, ja jos voisitte kommentoida että mitä teen väärin ja mikä on hyvä. Teen neljä kertaa viikossa, ja aina kaks kertaa samaa. sit taas kaks kertaa samaa.
( en tiedä suomenkielisiä nimiä liikkeille )
Eli maanantaina ja perjantaina vedän: Decline Fly:tä 20 X 4.
sit Vinot vatsat 20 x 3 ihan omaa painoa käyttäen.
Hauis. ( Curl ) 20 x 4.
ja sitten viellä vinot selkä lihakset 20 x 4 omaa painoa käyttäen.
Keskiviikkona ja sunnuntaina teen:
Wrist Curl: 20 x 4.
One arm triceps extension 20 x 4
Lateral Raise 20 x 4.
Rautaa käytän sen mukaan että tulee vedettyä itsensä aina piippuun.
Tavoitteena olisi saada voimaa ylä kroppaan ja lihaksia näkymään pää-asiassa. ajattelin tehdä viellä näin about 3 viikkoa. ja sit muuttaa systeemeitä ja ottaa pyramidi systeemi käyttöön.
Lämmittelen aina aluksi, ja venytän kevyesti sarjojen välissä kyseistä lihasta, yleensä käytän 3-4 minuuttia palautukseen sarjojen välissä..
Kiitoksia Palautteesta
- Niko -
[EDIT] sen unohdin mainita että tulosta on syntyny omasta mielestä, mutta eiköhän niin tapahdu aina kun aloittaa..
täs olis mun ohjelmaa, ja jos voisitte kommentoida että mitä teen väärin ja mikä on hyvä. Teen neljä kertaa viikossa, ja aina kaks kertaa samaa. sit taas kaks kertaa samaa.
( en tiedä suomenkielisiä nimiä liikkeille )
Eli maanantaina ja perjantaina vedän: Decline Fly:tä 20 X 4.
sit Vinot vatsat 20 x 3 ihan omaa painoa käyttäen.
Hauis. ( Curl ) 20 x 4.
ja sitten viellä vinot selkä lihakset 20 x 4 omaa painoa käyttäen.
Keskiviikkona ja sunnuntaina teen:
Wrist Curl: 20 x 4.
One arm triceps extension 20 x 4
Lateral Raise 20 x 4.
Rautaa käytän sen mukaan että tulee vedettyä itsensä aina piippuun.
Tavoitteena olisi saada voimaa ylä kroppaan ja lihaksia näkymään pää-asiassa. ajattelin tehdä viellä näin about 3 viikkoa. ja sit muuttaa systeemeitä ja ottaa pyramidi systeemi käyttöön.
Lämmittelen aina aluksi, ja venytän kevyesti sarjojen välissä kyseistä lihasta, yleensä käytän 3-4 minuuttia palautukseen sarjojen välissä..
Kiitoksia Palautteesta
- Niko -
[EDIT] sen unohdin mainita että tulosta on syntyny omasta mielestä, mutta eiköhän niin tapahdu aina kun aloittaa..