Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siinä lukee et ennen treeniä ja treenin,jälkeen ei kahta kertaa päivässä
Mutta onhan siinä silloin kaksi kertaa päivässä :D
juu eli oon vetäny reeni päivinä ennen treeniä yhen satsin ja treenin jälkeen yhen,eli en muina päivinä mites se on vaikuttanu teiän kroppaan lihaksina,massana jnejne...? kiitos paljon jos jaksaisitte vastailla
juu eli oon vetäny reeni päivinä ennen treeniä yhen satsin ja treenin jälkeen yhen,eli en muina päivinä mites se on vaikuttanu teiän kroppaan lihaksina,massana jnejne...? kiitos paljon jos jaksaisitte vastailla
Ei se muu sapuska sen halvempaa ole, toki halvempia vastaavia on kuin Muscle+.oon käyttäny reilun vuoden ajan. ihan ok juoma. Vedä vaan treenin jälkeen. Ennen treeniä muuta sapuskaa ettei lompakko tyhjene.
miten maksalaatikko on aiheuttanut muutoksia kroppaan lihaksina ja massana.
Itse asiassa jos painosi ei tällä hetkellä lisäänny, niin muutaman ylimääräisen maksalaatikkopurkin viikossa syömällä vaikutukset ovat kertaluokkaa merkittävämmät kuin Masu plussalla.
Kannattaako tuohon muscle+ lisätä vielä vähän hiilareita, vai onko tuo n. p50/hh50 hyvä suhde?