toimiiko muscle+ ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu
elo ostin tollasen palkkari juoman niin toimiiko se niinku pitää?kyselisin vaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimii jos käytät oikein. Muutenkin vähän myöhässä kyselet jos oot jo ostanut.:)

Kyllähän se sen tekee mitä sen pitääkin. Mutta ei se yksin paljoon pysty, älä odota ihmeitä jos ei ole muukin ruokavalio kunnossa.

siinä lukee et ennen treeniä ja treenin,jälkeen ei kahta kertaa päivässä

Ellei kaiffari oo heittäny yhen satsin, juonu puolet ennen ja puolet reenin jälkeen :D

Jos valmista settiä hakee, niin ihan hyvä valinta. Suurin osa mutisee hintaa ja makua. Jos jaksaa itse sotkea pirtelöt, niin ihan perus hera ja malto toimii.

juu eli oon vetäny reeni päivinä ennen treeniä yhen satsin ja treenin jälkeen yhen,eli en muina päivinä:) mites se on vaikuttanu teiän kroppaan lihaksina,massana jnejne...? kiitos paljon jos jaksaisitte vastailla:)

juu eli oon vetäny reeni päivinä ennen treeniä yhen satsin ja treenin jälkeen yhen,eli en muina päivinä:) mites se on vaikuttanu teiän kroppaan lihaksina,massana jnejne...? kiitos paljon jos jaksaisitte vastailla:)

Taas kerran, eihän se jauho ole kuin proteiineja ja hiilihydraatteja kätevämmässä muodossa. Yhtä hyvin voisit kysyä jotta miten maksalaatikko on aiheuttanut muutoksia kroppaan lihaksina ja massana.

Itse asiassa jos painosi ei tällä hetkellä lisäänny, niin muutaman ylimääräisen maksalaatikkopurkin viikossa syömällä vaikutukset ovat kertaluokkaa merkittävämmät kuin Masu plussalla.

Näihän se on että ei se pala kasva muscle+:lla sen enempää kuin perussafkallakaan. Tärkein lienee se että treenin jälkeen saa heti nopeaa ravinnetta lihaksiin ja siinä muscle toimii ihan hyvin. Sisältö lienee samaa kuin muissakin vastaavissa pirtelöissä...

Nutri Plussan Reco Power on ihan yhtä hyvää kuin toi Muscle+, tosin rutosti halvempaa. Tosin tää on sitten ihan oma mielipide. Loppupeleissä kaikki noi vie hampaat hautaan... :)

ei se kerta annos tosiaan ole kallis, kun vertaa ruokaan tosin lisäravinteet eivät ole monipuolisen ruokavalion korvikkeita :D

miten maksalaatikko on aiheuttanut muutoksia kroppaan lihaksina ja massana.

Itse asiassa jos painosi ei tällä hetkellä lisäänny, niin muutaman ylimääräisen maksalaatikkopurkin viikossa syömällä vaikutukset ovat kertaluokkaa merkittävämmät kuin Masu plussalla.

Niinpä. Itsellä maksalaatikko aiheuttaa tärykalvoja repiviä pakokaasupäästöjä ja hauikset on kasvanut maksalaatikkokuurin aikana ainakin viistoistasenttiä.

Ei vaan. Muscle+ maistuu ihan hyvältä. <osoittelee painajaa ravinto osiolle> Katselepa ihan perus jutut syömingeistä. Voit myös lukaista allekirjoittaneen allekirjoituksen, niin elämä helpottuu huomattavasti.

Kannattaako tuohon muscle+ lisätä vielä vähän hiilareita, vai onko tuo n. p50/hh50 hyvä suhde?

Ihan OK tuo suhde on. Muutenkin vähän omituista puuhaa ostaa kallista valmisjauhoa jos joka tapauksessa tarvitsee pelailla useamman pussin kanssa. Mieluummin pistät esim. tuota Pure Wheytä ja siihen sitten maltoa ja kreatiinia tarpeen mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom