Toimiiko GH?

Onko kukaan kokeillut Leader Sports Nutritionin GH tabuja? jos on niin onko ne tehokkaita ja huomaako tuloksen kuinka nopeasti? tilasin juuri purkillisen kyseistä tuotetta ja kokeilen, haluaisin vain muiden mielipiteitä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa juttua arginiinista:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=25894&highlight=arginiini
Ja lisää juttuja:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php?searchid=1593860

Sitten eräs tärkeä threadi:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=20636

Mikään tuollainen lisäravinne ei pelkästään autuus lihaksiin vaan treeni,ravinto,lepo ovat ne päätekijät. Sitten lisäravinteet ovat vain joilla täydennetään ravintoa. Joten jos sinulla nuo kolme ovat todella hyvin kunnossa niin jotain pientä vaikutusta voi jopa tuolla olla mutta kuitenkin epäilen että suurin vaikutus oli lompakon keventyminen jonka vaikutuksen huomaa heti kun on maksanut nuo.

petennussija sanoi:
Onko kukaan kokeillut Leader Sports Nutritionin GH tabuja? jos on niin onko ne tehokkaita ja huomaako tuloksen kuinka nopeasti? tilasin juuri purkillisen kyseistä tuotetta ja kokeilen, haluaisin vain muiden mielipiteitä..

Ennenkun kun löysin pakkiksen ja runsaasti viisasta tietoa reenaamisesta, niin menin jr-fitness shoppiin ja annoin joka krta hyppyritukan ympäripuhua ties mihin valmisteisiin, kun ensimmäisen kerran siihen putiikkiin menin sain melkeen taxin tilata ovelle kun ei jaksanu kaikkia purkkeja kantaa :D , mm oli gh- maxin ja testin yhdistelmä ja tottakai ku oli sellaset myyntipuheet kuullu niin tuloksetkin nousi prkleesti.....en tiedä ainoa asia minkä huomasin todella vaikuttavan( ex muijankin mielestä) oli miehisen suorituskyvyn lisäytyminen, tuntui että oli pienestäkin liikahduksesta jölläri :D , en tiedä heti kun sai ruokavalion kuntoon niin alkoi tuloksetkin nousemaan.

Jos nyt lisään tohon aiempaan vielä että, ensimmäisellä kuurilla oli olevinaan tunne että vastustukyky olisi parantunut, arginiinilla kun kuulemma pitäisi sellasia vaikutuksia olla, mut toisekseen kaikki tulokset tipahti heti kun lopetti noi tabut.

japadahoe sanoi:
Jos nyt lisään tohon aiempaan vielä että, ensimmäisellä kuurilla oli olevinaan tunne että vastustukyky olisi parantunut, arginiinilla kun kuulemma pitäisi sellasia vaikutuksia olla, mut toisekseen kaikki tulokset tipahti heti kun lopetti noi tabut.

Arginiinia saa varmaan halvemmallakin kuin nuissa GH tabuissa. Esim pakkikselta. Ei ole hype lisää hinnassa

On kyllä kirjanyhdistelmä tuollakin tuotteella, voi kristus.

Ja kyllä GH on toimivaa tavaraa, joskin kalliin puoleista.. ;)

juha340 sanoi:
On kyllä kirjanyhdistelmä tuollakin tuotteella, voi kristus.

Ja kyllä GH on toimivaa tavaraa, joskin kalliin puoleista.. ;)

Heh, mäkin katoin taas, että jahas kasvuhormonista treeni ja ravinto-osiolla :D

Hei japadahoe, paljonko muuten maksoi, kun ekan kerran kävit Jr:llä? Mä en tajua näitä juttuja, kun mulle ei ikinä olla siellä väkisin myyty mitään. Kai mä näytän sitten niin toivottomalta tapaukselta, ettei ne edes yritä...

Big Evil sanoi:
Heh, mäkin katoin taas, että jahas kasvuhormonista treeni ja ravinto-osiolla :D

Hei japadahoe, paljonko muuten maksoi, kun ekan kerran kävit Jr:llä? Mä en tajua näitä juttuja, kun mulle ei ikinä olla siellä väkisin myyty mitään. Kai mä näytän sitten niin toivottomalta tapaukselta, ettei ne edes yritä...

en nyt tarkalleen muista sillon sai gh- maxin ja testin johonkin yhteishintaan.....yhteensä meni päälle 200 eskoo....siis sisältäen kaikki mahdolliset purnukat :)

Powerhousu sanoi:
Voi helvetin helvetti mikä nimimerkki. Repesin aika totaalisesti. Ne jotka mut tuntee, varmaan tietää miksi. Ja ne jotka ei tunne, varmaan arvaa.
Olet polkaissut jotakuta Peteä..? Mikäs siinä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom