Eli mietin tässä 2-jakoisen treenin toimivuutta pidemmillä sarjoilla.Ei siis kaikkiin liikkeisiin pitempiä sarjoja. Eli siis treeni ei eroa paljoakaan kaksijakoisesta yleensä, mutta kun olen nuori niin olen miettinyt, että toimiiko 2-jakoinen reeni jos lisään joihinkin lihaksiin 1 sarjan lisää Esimerkkinä:
Maanatai
Lämmittely
Penkki 2x6
Etureiden koneella 2x10
Peckdeck 3x8
Viparit sivulle sekä eteen 2x8
Vastsat 3x10
Ehkä extrana Vinopenkki 3x8
Jnejne...
Toi ei oo mikään mun ohjelma vaa esimerkki mitä ajattelin aloittaa.. Oisiko tyhmä idea lisätä Rintaan ton verran noita sarjoja vai tuleeko liikaa toistoja? ainakaan ei tunnu, että rinta ois ihan lopussa noilla 3 sarjan jutuilla.. kun tota kokeilin.. Toi vois olla ihan toimiva perjaatteessa. Mietin tässä, että kannattaaks mun vaihtaa kokonaan vaikka 1 jakoiseen ohjelmaan vai voisko toi toimia? huom! hauikset ja selät on toiset mihin lisäisin sarjoja. eli yhteen hauis ja yhteen selkä liikkeeseen yhet sarjat lisää.. Jos joku tajuaa ylipäätänsä mitään.. :D
Maanatai
Lämmittely
Penkki 2x6
Etureiden koneella 2x10
Peckdeck 3x8
Viparit sivulle sekä eteen 2x8
Vastsat 3x10
Ehkä extrana Vinopenkki 3x8
Jnejne...
Toi ei oo mikään mun ohjelma vaa esimerkki mitä ajattelin aloittaa.. Oisiko tyhmä idea lisätä Rintaan ton verran noita sarjoja vai tuleeko liikaa toistoja? ainakaan ei tunnu, että rinta ois ihan lopussa noilla 3 sarjan jutuilla.. kun tota kokeilin.. Toi vois olla ihan toimiva perjaatteessa. Mietin tässä, että kannattaaks mun vaihtaa kokonaan vaikka 1 jakoiseen ohjelmaan vai voisko toi toimia? huom! hauikset ja selät on toiset mihin lisäisin sarjoja. eli yhteen hauis ja yhteen selkä liikkeeseen yhet sarjat lisää.. Jos joku tajuaa ylipäätänsä mitään.. :D