Rinkku sanoi:
Odotellaan Aimon vastausta.
Ihan normi setti. Ei mitään kummallisempaa. Ihme haloo jostain pienestä pistosta. Okei, mä pidin bileet. Paikalla oli setäni Erkki, Moskovan serkkuni Jevgeni ja Ottotätipuoleni Raija. Keravan baarit eivät suoneet saalista kovasta yrityksestä ja äärettömän hyvästä läpästä huolimatta, joten lähdettiin Toijalaan. Junalla pummilla tietty, SDP:n kannattajan etuja nääs.
Saatiin siitä heti aseman vierestä koulun röökipaikalta pari paikallista Pirkkoa peräämme. Homoksi huutelivat minua ja Raijaa. (Okei, Raijalla oli vähän huonot meikit päällä) Väittivät ettei ole miestä meissä. "Otin luvatta käyttööni" siinä vieressä parkissa olleen Taunuksen ja eikun pirkot kyytiin.
Kääräsin muutaman teelehden röökipaperin sisään ja muijille spaddu kiertämään. Autosta löytyi vielä Mötley Crüen - Shout at the Devil c-kasetti. Iskin mankkaan ja volat täysille. Pirkot luulivat polttavansa pilveä ja kun diabolinen musiikki takoi transsia päälle, niin sain sormipimpitettyä kahta 16-vuotiasta muijjaa. (ainakin ne sanoi olevansa).
Siihen se sitten jäikin. Pakit tuli ja muijat ottivat ritolat. Vittu, viikset täristen auto kaatikselle ja kyöstillä takaisin asemalle. Hirveä panetus päällä ja sormissa pieni anjoviksen tuoksu. Minkäs teet saatana, tatti käteen ja kurittaamaan sitä Toijalan assan huussiin. SAmalla huomasin nahkaliivini hävinneen ja buutseihini kirjoitetun "saatana saamaton runkki!" Myös Deep Purple -hihamerkkini oli pöllitty. Farkkutakkini ei koskaan olisi enää entinen.
Lähettiin frendien kanssa menee. Siinä se saatanan saatana! :curs:
Ps. No offence, mutta luulen, että hirveän kauas tämänkaltaisesta tarinasta lopulta ei päädytä.