Todella Avun tarpeessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:itku: Zwecco... en nyt oo 100 varma mutta.. Tos on hauikset ja ojentajat samana päivinä joka ei ole suositeltava asia.. Ei kuulema tuu maximaalist kehityst sillo :( ja noi toistot .. ja joku vois sanoo että alataljan vois jättää pois ja keskittyä noihin leuan vetoihin leveällä myötä otteella :jahas:

En ole tietäjä tällässii juttuja oon kuuulluu kokeenemmilt ihmisilt :S

BigBucks sanoi:
:itku: Zwecco... en nyt oo 100 varma mutta.. Tos on hauikset ja ojentajat samana päivinä joka ei ole suositeltava asia.. Ei kuulema tuu maximaalist kehityst sillo :( ja noi toistot .. ja joku vois sanoo että alataljan vois jättää pois ja keskittyä noihin leuan vetoihin leveällä myötä otteella :jahas:

En ole tietäjä tällässii juttuja oon kuuulluu kokeenemmilt ihmisilt :S

Ihan hyvin voit tehdä hauikset ja ojentajat samana päivänä, teet vaikka supersarjoina ne niin pumppi ja polte on uskomaton ja takuuvarmasti kehittyy. Itse yleensä teen hauikset selän kanssa samana päivänä koska useassa selkä liikkeessä rasittuu myös hauikset.

Kyllä todellaki kehittyy samana päivänä tehtynä. Ei ainakaan mulla mitään ongelmaa ole ollut. Pumppikin on ihan hyvä ollut kun on tarpeeks vaihtelevuutta. Tuntuu että kädet repeis.

EDIT: Mikä muuten sarjoissa oli vikana? Ite noin treenaan enkä ole suinkaan ainut pakkiksellakaan joka noin tekee (paljon isommat jätkät vielä kun minä ja varmaan sinäkään).

pyydetään anteeksi =P sarjoissa ei ollut mtään vikaa =D kirjoitin sen tuohon aiwan vahingossa =/

Need Help!!!

LISÄTÄÄN!!!
mul on oikea jalka on heikompi kuin vasen!! :itku:
ja oikea käsi vahvempi kuin vasen käsi..!! :itku:

ELI MITEN KORJAANTUISI VOIMAT MOLEMPIIN PUOLIIN SAMANVERTAISIKSI? ? ?

BigBucks sanoi:
LISÄTÄÄN!!!
mul on oikea jalka on heikompi kuin vasen!! :itku:
ja oikea käsi vahvempi kuin vasen käsi..!! :itku:

ELI MITEN KORJAANTUISI VOIMAT MOLEMPIIN PUOLIIN SAMANVERTAISIKSI? ? ?
Tee ensin heikommalla kädellä ja sen jälkeen saman verran voimakkaammalla.
Jaloista en tiedä.. Miten niissä voi olla voimakkuuseroa?

aisman sanoi:
Ihan hyvin voit tehdä hauikset ja ojentajat samana päivänä, teet vaikka supersarjoina ne niin pumppi ja polte on uskomaton ja takuuvarmasti kehittyy. Itse yleensä teen hauikset selän kanssa samana päivänä koska useassa selkä liikkeessä rasittuu myös hauikset.
Mä en tykkää tehdä supersarjoina, siinä tulee liian pitkät palautusajat lihasryhmälle ja ei pysty edes tekemään niin kovaa sarjaa kuin normaalisti.
Normisarja: 1min liike 1min palautus
Supersarja: 1min liike, toinen liike 1min, palautus 1½min. Jos ei pidä palautusta niin ei varmaan saa kunnon sarjaa seuraavasta. = 2½min sarjan väli.
Siinähän kärsii jo kasvuhormonin ja IGF-1:n eritys! :hyper:

Saapas sanoi:
Tee ensin heikommalla kädellä ja sen jälkeen saman verran voimakkaammalla.
Jaloista en tiedä.. Miten niissä voi olla voimakkuuseroa?

Todella yleistä että esimerkiksi toinen hauis on voimakkaampi kun toinen. Yleensä koko käsi on vahvempi kun toinen käsi. Se vaan johtuu ihmisen kätisyydestä. Oikeakätinen ihminen tekee valtaosan asioista oikealla kädellään ja näin ollen se saa paljon liikuntaa ja on vahvempi. Ainakin itsellä painottuu hommat oikeelle kädelle jos oon töissä. Vasen käsi ei yksinkertasesti ole niin taitava niin ei voi tehdä hommia sillä. Oikea käsi vahvistuu siinä ja sitten painoja nostellessa se on vahvempi. Tangolla teen kyllä kaikki liikkeet että kädet joutuu yhtä paljon töihin niin treenaamisestakaan ei ole kiinni tämä minun käsien voimakkuusero. En sitten tiedä miten jaloissa voi olla voimakkuuseroa. Onhan sekin kyllä mahdollista jos tekee työtä tai harrastaa jotain lajia jossa rasitetaan jalkoja epätasaisesti.

Leikattu toinen polvi.. lihakset ja kaikki 4kg meni pois jalasta 9kk homma.. sen johdosta vasen jalka on oikeata massallaan isompi ja vahvempi ja kehittyneempi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ZweCCo sanoi:
Todella yleistä että esimerkiksi toinen hauis on voimakkaampi kun toinen. Yleensä koko käsi on vahvempi kun toinen käsi. Se vaan johtuu ihmisen kätisyydestä. Oikeakätinen ihminen tekee valtaosan asioista oikealla kädellään ja näin ollen se saa paljon liikuntaa ja on vahvempi. Ainakin itsellä painottuu hommat oikeelle kädelle jos oon töissä. Vasen käsi ei yksinkertasesti ole niin taitava niin ei voi tehdä hommia sillä. Oikea käsi vahvistuu siinä ja sitten painoja nostellessa se on vahvempi. Tangolla teen kyllä kaikki liikkeet että kädet joutuu yhtä paljon töihin niin treenaamisestakaan ei ole kiinni tämä minun käsien voimakkuusero. En sitten tiedä miten jaloissa voi olla voimakkuuseroa. Onhan sekin kyllä mahdollista jos tekee työtä tai harrastaa jotain lajia jossa rasitetaan jalkoja epätasaisesti.
No kyllähän mä nyt tiedän, että kädet on aika usein treenaamattomilla eri vaihvuiset, tuo kysymykseni koskikin jalkoja. BigBucks selittikin sen tuossa jo mistä se johtuu. :)

Uutta kyssäriä peliin !!

:) Oon taustaa takana ja tuhansien mun kyssäreiden jälkeen otin ohjat omaan käteen ja tein eilen yöllä tälläsen ohjelman.. päättelyiden jälkeen totesin kaks jakoseen systeemiin koska mielestäni se on tehokkaampi.. Käytän Protskuna HERA80... tänne oli pakko laittaa tää esille että kokeneemmat ja ei kokeenemmaat voisi sanoa pitäisikö asioita parantaa tai lisää jne... Virheistä oppii... ELI MITÄ MIELTÄ OLETTE? :)

MAANANTAI: SELKÄ,RINTA,OJENTAJAT,JALAT
10min kuntopyörällä

AlaTalja 3x12,10,8
Penkki tavallinen 3x10,6,6,
yläTalja 2x10
Leuat 3x5
PecDec 3x12,10,6
Kapea Penkki 3x10,8,6
MAve 2x8
Prässi (istuen) 3x12,8,6
Kohennukset(kuuluisa naisten liike) 3x10
jalkojen ojennus eteen 2x10,8
Kyykky 3x10,8,6
Pohkeet 3x10

Tiistai: HArtiat,Olkapäät,Hauis,Vatsat

10min kuntopyörällä
Perus Hausi liike (kp) 3x20
PystyPunnerrukset(kp) 3x12,10,8
Vipunostot eteen 3x8
VIpunostot sivulle 2x10
Istumaan Nousuja 2x15
VInot Vatsalihakset 2x15
Jalannostoja(leg rise) 3x15
Hauis Kääntö tangolla 4x15,12,10,6

Keskiviikko:Lepo-> Nyrkkeily Säkin parissa intensiivistä treeniä 5x10min
Ja 10min kävelyä-->20min lenkkiä-->5min kävelyä

Torstai:Lepo-> Kuntopyörää 20min,Soutua 10min,Hyppynarua 5x3min

Perjantai: 10min kuntopyörällä

AlaTalja 3x12,10,8
Penkki tavallinen 3x10,6,6,
yläTalja 2x10
Leuat 3x5
PecDec 3x12,10,6
Kapea Penkki 3x10,8,6
MAve 2x8
Prässi (istuen) 3x12,8,6
Kohennukset(kuuluisa naisten liike) 3x10
jalkojen ojennus eteen 2x10,8
Kyykky 3x10,8,6
Pohkeet 3x10

Lauantai: HArtiat,Olkapäät,Hauis,Vatsat

10min kuntopyörällä
Perus Hausi liike (kp) 3x20
PystyPunnerrukset(kp) 3x12,10,8
Vipunostot eteen 3x8
VIpunostot sivulle 2x10
Istumaan Nousuja 2x15
VInot Vatsalihakset 2x15
Jalannostoja(leg rise) 3x15
Hauis Kääntö tangolla 4x15,12,10,6

Sunnuntaina: Lepo 10min kävelyä-->20min lenkkiä-->5min kävelyä

Tää sydeemi otetaan käyttöön tammikuun kolmaspäivä kun saliin pääsee taas ja treeni jatkuu :whip: Jos on liian rankka niin suoritan ton 8päivässä lisäten yhden totaali lepo päivän :) Elikkä mitäs tuumitte?

Ööö, toi jako on perseestä ;D selkä rinta jalat on ehkä turhan tuhti treeni. Ota hyvä 2 jakonen käytä faqia ja sillein vaikka tää onkin aloittelijoiden osio niin 2-jakosia pitäisi faqissa olla myös? Ei mitää spesiaalia tarvitse yksinkertainen on kaunista. Pari kovaa liikettä per lihasryhmä ja sitten jotain hinkkailua "eristävimmillä" mikäli tekee mieli. Hyvä kaksijako omastamielestä:
1. Etureisi, rinta, ojentaja etu&sivuolka
2. Takareisi, selkä, hauis, pohkeet.

Ookoo Otetaan Sitten.

Aika paljon treeniä ja liian vähän sapuskaa, minulla on aamiainen suurempi kuin sinun viikon ruokailusi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom