supersizeme sanoi:Eipä kai kukaan täysjärkinen thaiboxeri vapaaottelussa samalla tavalla liikkuisi kuin TB kehissä!!! Se etu jalan pompottelu oliis liian suuri riski takedowneille ja jalkalukoille.
Ei tietenkään. Itse asiassa MT-piireissä on vanha sanonta, että silloin ei paljon auta etujalkaa pompotella, kun takedown-siivooja tulee vastaan lähisiwan käytävällä!1! Ja Riku kyllä tietää mistä puhuu.
Mutta eikös MT:ssä ole yhdellä jalalla pomppimisen vastapainoksi ;) aika paljon semmoistakin, mikä voisi olla suoraan sovellettavissa vapariin? Jonkinmoista pystypainiskelua tuntuvat treenaavan kovasti (sitä otsa-otsassa nujuamista kyynärpäineen). Ja ilmeisesti MT:ssä saa heittääkin, jos kaveri oikein holtittomasti tulee potkiskelemaan? Vai oliko se rajoitettu silleen, että vain Jomhod saa heittää muita kanveesiin kuin naapurin sikaa, kun en muiden ottelijoiden ole paljon nähnyt noita heittoja tekevän? ;)
Ai niin, perinteisesti mulla on ollut tapana laittaa aina postauksen loppuun jotain itse aiheeseen liittyvää. Tässä tulee: jos vaparijätkä haluaa treenata pystylajia ohessa, niin hänen kannattaa treenata pystyä kylän kovimpien kamppailijoiden kanssa. Ja ne eivät löydy TKD-salilta. Ne löytyvät yleensä MT-salilta. Ugh.