Tiukkaa moderointia eräällä foorumilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Quentin
  • Aloitettu Aloitettu
Eli sain tällaisen varoituksen eräällä "nimeltämainitsemattomalla" foorumilla:

Varoitus

Moi

Saat varoituksen viestiesi heikosta kieliasusta ja sisällön puutteesta. Odotamme palstalla osallistuttavan myös kiekkokeskusteluun. Tämä varoitus on mallia ensimmäinen ja viimeinen, joka tarkoittaa sitä seuraavasta sisällöttömästä onelinereista tai puhekielellä kirjoitetusta viestistä lähtee kirjoitusoikeudet. Samoin jos et ollenkaan osallistu kiekkokeskusteluun.

Moderaattorit
Myönnetään, olen syyllinen, mutta mielestäni "pientä" liioittelua.

Koskahan täällä otetaan kovat keinot käyttöön? :rolleyes:

edit: Olen osallistunut myös kiekkokeskusteluun, mutta pääasiassa vapaaseen keskusteluun. Enkä ole aloittanut turhia ketjuja tms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoh, hyvää linjaa ne vetää. Tietysti mikäs siinä jos haluaa profiloitua tiukasti lätkäpalstaksi, ihan ymmärrettävää jos näin on.

Edit: ja jos pakkiksella ois tällänen linja, oisin kerennyt kirjoittamaan ehkä kolme viestiä. ;)

Taitas aika moni tulla bannatuksi, jos täällä tuollaista politiikkaa alettais pitää. Mukaan luettuna minä... :jahas:

luultavasti n.99% foorumin porukasta sais bännit :D

Hoh, hyvää linjaa ne vetää. Tietysti mikäs siinä jos haluaa profiloitua tiukasti lätkäpalstaksi, ihan ymmärrettävää jos näin on.

puhekielellä kirjoitetusta viestistä lähtee kirjoitusoikeudet.

Kuka lätkänpelaaja osaa kirjoittaa muuta, kuin puhekieltä? Suurin osa lätkäjätkistä ei siis voi osallistu kyseiselle keskustelu palstalle.

Jos itse saisin tuontyylisen viestin jostain foorumista, niin laittaisin vittuilut paluupostissa ja lähtisin pois koko foorumilta ihan oma-aloitteisesti.

Jos itse saisin tuontyylisen viestin jostain foorumista, niin laittaisin vittuilut paluupostissa ja lähtisin pois koko foorumilta ihan oma-aloitteisesti.

Lähellä oli, mutta maltoin mieleni. Pitäis varmaan yrittää väkisin kirjotella jotain lätkäjuttuja sinne, että sais jatkaa ns. paskanjauhamista. :D

tästä lähtien jokainen joka ei käy laittamassa penkkimaksimiian johonkin trediin, saa bannit.:kippis1:

aikaa 60 sekuntia.

alkaa nyt!

Tiukalta kuulostaa. Vaikka kielipoliisi olenkin, niin ihan banniin asti en puhekielen perusteella lähtisi. Sen sijaan täälläkin threadien pituutta kasvattavat kohtuuttomasti monien harrastamat "me too" -onelinerit. Niiden tarpeellisuutta voisi itsekukin ennen vastausnappulan painamista harkita. Ei sen viestien lukumäärän kasvattaminen nyt NIIN tärkeää voi olla.

-k

No millaisia viestejä kirjoitit ?

Kattelin noita viestejäni, eikä niistä mikään oikein silmään pistänyt. Jos olet rekisteröitynyt Jatkoaika.com:iin voit tsekata itse tästä.

edit: Taitaa suurin syy varoitukseen olla se, etten ole juurikaan osallistunut kiekkokeskusteluun. Big Brother keskusteluun sitäkin enemmän :nolo:

Viimeksi muokattu:
Naurettavaa niuhotusta, olettaen etteivät viestit ole tyyliin "Mits te niiQ olitte mielt siit viimeillan matsist ja sillee??!?+". Kyseessä sentään on jääkiekko- eikä äidinkielifoorumi.

Kun nyt aiheeseen päästiin, modeiluun siis, niin pitää antaa plussaa Pakkotoistolle siitä ettei välittömästi ole joku moderaattori vaahtoamassa, mikäli keskustelu hieman eksyy raiteilta. Eräällä nimeämättömällä forumilla on n. kahden pientareelle poikkeavan viestin jälkeen varoitusuhkauksia ilmassa, mikä mielestäni rajoittaa keskustelua melkolailla. :jahas: Jotain rajaa luonnollisesti hyvä pitää, mutta kohtuus siinäkin. En tosin siellä juurikaan kirjoittele, nyt ja tuskin jatkossakaan, mutta selailtua tulee välillä.

Eli sain tällaisen varoituksen eräällä "nimeltämainitsemattomalla" foorumilla:

Myönnetään, olen syyllinen, mutta mielestäni "pientä" liioittelua.

Koskahan täällä otetaan kovat keinot käyttöön? :rolleyes:

edit: Olen osallistunut myös kiekkokeskusteluun, mutta pääasiassa vapaaseen keskusteluun. Enkä ole aloittanut turhia ketjuja tms.

http://reminder.ton.tut.fi/

;)

Sitäpaitsi eiks tosta niiden omasta varotuksesta puutu ainaki yks piste...? Joku muu saa poimia sen. Mä en kehtaa, jos oonki väärässä.:nolo: Mut luulis, että edes modet kirjottaa virheettömästi jos sitä edellytetään muiltakin kirjoittajilta.

Puuttuuhan sieltä sanojakin, muutaman lauseen olisi voinut yhdistää ja yksi sana on monikossa, vaikka lause on yksikössä.

''..sekä kirjakielellä kirjoitetusta viestistä...''

Ymmärsinkö oikein, että kirjakielellä kirjoitetusta viestistä saat bannit, vaiko puhekielellä kirjoitetusta? Jos on tuo ensimmäinen vaihtoehto, niin :hyper: jos taas toinen, niin ihmeellistä touhua. Kyllä minäkin tuossa tilanteessa vaihtaisin foorumia, esimerkiksi juuri pakkikselle. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom