Tiukemman asteen paidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fail
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä merkki ?

Gaspilla ja Better Bodiesilla on ainakin jotain vapaa-ajan tiukempia muotoiltuja paitoja

Edit: en huomannut hintarajaa, tuskin saat mistään noin halvalla mitään hyviä laadukkaita paitoja

Kuvan paita on Eckö unlimited.
Mentulalla näkyy usein olevan eckön paitoja päällä, joten saattaisi ihan suomalaisista verkkokaupoista löytyä.

E: tuskin kuitenkaan 20 eurolla muuten kuin sattumalta poistoista.

Totta, ei sillä 20 eurolla saakkaan, mutta ois kiva alle neljäkymppiä pulittaa yhdestä tollasesta. Gazoz pyytää juuri 40e ja se menee vähän mun budjetin yli.

Nuo eckon mma, hayabusha, silver starit yms. on jotain 50e luokkaa aikalailla kaikki ellei enemmän. Itseltä löytyy paljokin kaapista, aivan vitusti parempaa kangasta kun normi t-paidat. Jenkeistä saa tosiaan kyllä noita eckon "vanhaa" mallistoa jollain 10 dollarilla kipale mut tuskin suomesta mistään.

Bullfarm suomessa esim. eckon jälleenmyyjä.

Kyllä noita saa melkein mistä vain, ihan urheilukaupasta, stadium, ja vaikka jostain h&m/jack&jones-akselilta löydät muotoiltua/slimfit-mallista paitaa hintahaarukan mukaisesti tai sen alle.

Mä diggailen slim fittejä, mut ainakin noi kaikki Jack&Jones paidat kutistuu sitten pystysuunnassa toivottoman paljon pesussa.

Saman olen huomannut, saman on tehnyt Tom Tailorit, mitä minulla on (ollut), tosin niissäkin varmasti eroja.

Halvat paidat vielä vääntyyki vitun helposti pesussa, tiukissa se haittaa kun saumat menee vinoon. No mikäs siinä jos ostaa yhden haluamansa ja skippaa seuraavat pari halpaa? Ai Ecköt on tiukkoja? Täytyy miettiä jos ostaisi itsekin tommosia tosin en pidä hirveästi noista kuvioista ja toisekseen noi paidat korostaa vissiin aikalailla pattia?

Itse tykkään olla usein vaatimattomalla linjalla vaatimattomine läskeineni. Mutta saattashan nuo istua!

ite ostanu h&m:stä 5 euron slim fittejä jotka ei oo kutistunu, nuhruuntunu jne menny pilalle parissa vuodessa, vaikka kuinka paskalaatu imagoa noilla oiski :D

Mulla kanssa laadullisesti ja mukavuudeltaan parhaat paidat on noita H&M halpiksia. Niissä on elastaania mukana niin ovat törkeen hyviä käyttää. Ainoo vaan että näyttävät tylsiltä.

Mulla kanssa laadullisesti ja mukavuudeltaan parhaat paidat on noita H&M halpiksia. Niissä on elastaania mukana niin ovat törkeen hyviä käyttää. Ainoo vaan että näyttävät tylsiltä.

H&M kestääkin yllättävän hyvin. Espritit tuntuu vääntyvän yllättävän nopeasti eivätkä ole edes halvimmasta päästä.

Halvat paidat vielä vääntyyki vitun helposti pesussa, tiukissa se haittaa kun saumat menee vinoon. No mikäs siinä jos ostaa yhden haluamansa ja skippaa seuraavat pari halpaa? Ai Ecköt on tiukkoja? Täytyy miettiä jos ostaisi itsekin tommosia tosin en pidä hirveästi noista kuvioista ja toisekseen noi paidat korostaa vissiin aikalailla pattia?

Itse tykkään olla usein vaatimattomalla linjalla vaatimattomine läskeineni. Mutta saattashan nuo istua!

Kannattaa olla kyllä helvetin tarkka minkälaisen eckön paidan ostaa, niitä kun on erimallisia. Löytyy "megaräp"-mallia ja sitten järkeviäkin.

Suosittelen susipaitoja.

wolfshirt.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom