Tuossa vielä ihan normaalin näkönen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tappio on aina tappio. Vittuako siinä nillittämään, miten se tuli.
Seuraava vastus on myös mielenkiintoinen. Minusta Titolle ei pitäisi antaa Nogin tasoista ottelijaa, ottaen huomioon että Tito on kuitenkin 4 ottelun tappioputkessa. Minusta hänelle voisi syöttää vaikka jonkun Jared Hammannin tai jonkun muun vastaavan ok-tasoisen ottelijan, minkä Tito kuitenkin varmaan voittaisi. Voihan Tito tietty Noginkin painia nurin, mutta en jaksa jotenkin uskoa.
Jos keskeytyksellä Tito häviää nyt niin sitten kyllä ei enään ansaitse uutta kovaa nimeä vastaan ja sitten on tultava parista "heikommasta" voitto.
Jos Nogueira on vaan kunnossa olen melko varma että Ortiz saa kunnolla turpaan.Ei mulla sitä vastaan mitään ole,mutta eipähän enää tarvii katella sitä.
Itse uskon ettei Titon huono säkä jatku enään ja hän voittaa ottelun.
3 viime ottlelua hävinnyt PISTEILLÄ ja sitä ennen oli tasapeli.
Nyt on titon vuoro saada pistevoitto vaikka toivonkin ensimmäisen erän TKO
Mielenkiintoinen näkemys tästä pisteillä häviämisestä.
GSP on voittanut 4/5 viimeisestä ottelustaan pisteillä, tarkoittaako sekin että GSP:llä on ollut aivan älytön säkä ?
Pisteillä voittamisen tai häviämisen ei vaan kuulu mielestäni ratkaista ikinä mitään suurempaa kuten mestaruutta ei mieelstäni saisi koskaan voittaa pisteillä jne. eikä myöskään uran jatkumista.
pisteillä voittaminen on perseestä,ois parempi ku voittajat arvottaisiin esim.nopan heitolla tai vetämällä pitkää tikkua.