Tito Ortiz

Kumpi voittaisi ottelun?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Tito oli mun eka oikee suosikki! ja on yhä. Muistan et alotin viel seuraamaa UFCtä ihan urakalla just jostai 50-60, ku oli eka tito shamrock! Niis matseis oli kyl iha eri tunnelma ku nykyää.. Ja ihan ekan kerran innostuin joskus kun broidi näytti jonku ufc ultimate KO's tms, missä näky mm. evan tannerin? karu lopetus, slämmi ja nyrkkii perää.

Tito ehdottomasti olis Hall Of Fame matskua!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tappio mutta tuomariäänin. Tä on fiksu :D

No sillä on aika perkeleesti väliä onko tappio tuomariäänin vai esim. luovutuksella.

Esim. juuri Evan Tannerhan oli ihan liian pieni LHW sarjaan, mutta tuohon aikaan ei ollut painoluokkia yhtä paljoa kuten nykyisin.

Kyllä minusta UFC 40 Tito vs Kentsu oli yksi parhaista ufc iltamista. Show ol ihan mieletön. Hirveää haukkumista sekä uhoamista molemmilta ottelijoilta ja kehääntulot olivat kunnon valo/pyro showta. Eikä ottelukaan ollut mitään väkisinmaamista tai hippaleikkiä vaan totisinta totta... Titon uraa on tullut seurattua alusta asti, taisi olla ufc 13 kun varamiehenä otteli Mezgeriä vastaan.

IMO Tito kyllä voitti ensimmäisen Forrest matsin. Toisessa tuli tappio, lähinnä sen kolmannen erän takia jossa Tito ei tehnyt yhtään mitään.

Oletko katsonut Titon otteluita muutenkin kuin että hävinnyt ja yksi tappio?

Olen kuule nähnyt Titon kaikki UFC/Pride matsit ja ADCC matseja päälle.

Tito joko "yritti voittaa ja oli kunnossa" tai "oli paskana ja ei ottelukelpoinen". Ei sitä voi saada molemmin päin. Ortiz on viimeksi ollut legit contenderi joskus ~2003. Viimeiset 5 vuotta se on periaatteessa vaan aukonut päätään ja selittänyt kuinka UFC on sille velkaa kun se oli niin vitun kova champpi ja poster boy joskus ammoin.

Sillonkin Tito väisteli jo Liddelliä ja otteli vain ihan alikokoisia heppuja kuten Sinosic / Tanner / Kondo vastaan (Eihän se täysin hänen syytään ollut). Suuri osa Titon voitoista vaihtoi 185 myöhemmin ja sielläkään välttämättä pärjännyt. Taitavat Ortizin uran huiput olla 24 vuotiaan Wanderlein voitto (just semmonen 5 erää päällä makuuta ilman standuppeja) ja 2005 Belfort joka taisi olla juuri Belfortin tappiokautta jolloin mies lähinnä itse hävisi matseja enemmän kuin että vastustaja voitti niitä.

Ei kai Tito otellut ikinä Pridessä?

e. Miehen koko urahan taitaa olla pelkästään UFC:ssä. En tiedä oliko edes mitään amatööritaustaa, muuta kun painissa.

Forrest voitti puhtaasti minusta Titon juuri uusinnan katsoin ja en ymmärrä miten joku näkee menevän Titolle tuon?

häh....
Joo kyllä Forrest tuon voitti.

Ei kai Tito otellut ikinä Pridessä?

e. Miehen koko urahan taitaa olla pelkästään UFC:ssä. En tiedä oliko edes mitään amatööritaustaa, muuta kun painissa.

Joo ei ollu. Jostain kumman syystä muistelin että se kävi niissä alle 10 episodeissa mutta väärä mies.

Olen kuule nähnyt Titon kaikki UFC/Pride matsit ja ADCC matseja päälle.

No niin...
Tulihan tänne joku Titoa lähemminkin tuntenut henkilö kertomaan kuinka on nähnyt matseja joita ei edes Tito itse tiedä/tai tunnusta käyneen :D

jenna-jameson-oscar-gala-01-thumb.jpg

jos tämä on jonkun mielestä kaunis niin minä olen Brad Pitt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom