Tito Ortiz

Kumpi voittaisi ottelun?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sillä on iso leuka, rumaa hiusväriä ja tyttöystävä jonka pillun jokainen on nähny sata kertaa höhöhöhöhöhö

Helpostihan siitä Titosta sai taas jotain negatiivista :D Häiritteeköhän Titoa yhtään tuo, että puoli maailmaa nähnyt sen tyttöystävän pillun :hyper:

Enemmän mulla häiritsis se, että olisin noin viides tuhannes mies, joka on sitä pannut.

Itse en ole Titoa fanittanut oikeastaan koskaan, ja nykyään se vaikuttaa lähinnä sellaiselta tyhjän valittajalta, joka tietää uransa olevan lopussa. Mutta kuitenkin jollain tasolla haluaisin Titon pärjäävän vielä jonkin aikaa, ihan se takia että se tuo oman mausteensa UFC:hen. Tito on kuitenkin iso persoona, jolla on pitkä historia UFC:ssä ja kyllä se tarina saisi vielä jatkua. Kunnon runi titteliä kohti ja eeppisen viis eräisen grindauksen jälkeen lähtö eläkkeelle, siinä olisi hyvä lopetus.

Katselin huvikseni jonkun UFC:n "Ultimate Chuck Liddell"-pätkän eilen uudelleen. Tito näytetään siinä kyllä todella huonossa valossa, ensin soittaa suutaan octagonissa, ja sitten Shamrock-matsin jälkeen kertoo olevansa kavereita Chuckin kanssa. Melkoiselta väistelyltä näyttää, taidettiin tuo dokkari tehdä juuri pahimman falloutin aikana :D

Onneksi kuitenkin edes jotkut kuten minä joka olen seurannut UFC alusta asti tiedän totuuden.

Että Tito kuuluu Hall of Fameen ja onkin ihme jos ei sinne uran loputtua pääse.
Ja että Chuck on pelle Titon rinnalla ollut monestikkin.

Tito todellakin kuuluu Hall of Fameen, mutta mun mielestä ei ole kysymystäkään siitä, kumpi on niistä kahdesta parempi. Miten Chuck on ollut pelle?

Tito todellakin kuuluu Hall of Fameen, mutta mun mielestä ei ole kysymystäkään siitä, kumpi on niistä kahdesta parempi. Miten Chuck on ollut pelle?

Käytöksellään Titoa kohtaan monissa monissa tilanteissa.
Myöskin hauska se että Tito aidosti taputtaa ja on innoissaan Chuckin voitosta vaikka heti Chuck on on katsomossa Titon ottlelussa kun ottelee Shamrockia vastaan ja voittaa niin Chuck pudistelee päätään ja kyselee vierustoveriltaan "what? what? what?" kun tuomari keskeytti vaikka aivan slekeästi tito voitti ja voitti kyllä heti revanssinkin.
Juu on Chuck ollut parempi Titoa kaksinkohtaamisissa en sitä olekkaan väittänyt. Viimeinen oli melkoisen tasainen kuitenkin. Chuck on kuitenkin ainoa joka on voittanut Titon keskeytyksellä 2000 luvulla :D

Itse en ymmärrä tuota Titon "pää läppää". Pää ei kyllä näytä omaan silmään mitenkään erikoisen isolta ja jos se on niin jumalattoman iso niin miten vain yksi sälli on saanut lopetettua Titon koko 2000 luvulla etenkin kun Tito on niin monen mielestä täysin paskakin vielä? Eikös isoon päähän osuisi ihan helvetin helposti etenkin kun vastustaja on kaiken päälle vielä paska ottelijakin.

Itse en ymmärrä tuota Titon "pää läppää". Pää ei kyllä näytä omaan silmään mitenkään erikoisen isolta ja jos se on niin jumalattoman iso niin miten vain yksi sälli on saanut lopetettua Titon koko 2000 luvulla etenkin kun Tito on niin monen mielestä täysin paskakin vielä? Eikös isoon päähän osuisi ihan helvetin helposti etenkin kun vastustaja on kaiken päälle vielä paska ottelijakin.

Paljon jauhat noista lopetuksista, Vapaaottelussa voi hävitä muillakin keinoin, Tito on vain muita huonompi sen takia Tito häviää niitä matseja myös tuomariäänin. Tito on voittanut viimeksi Ken Shamrockin, siitä jos vastustajan taso nousee, Tito aina häviää.

Tito on voittanut viimeksi Ken Shamrockin, siitä jos vastustajan taso nousee, Tito aina häviää.

Jaa kuten Rashad Evanssia vastaan tasapeli?

No se oli näitä paljon puhuttuja tuomarivirheitä. Tito häviää mattopainissa jopa Jenna Jamesonille, vaikka Rocco tylytti Jennaa aina.

No se oli näitä paljon puhuttuja tuomarivirheitä. Tito häviää mattopainissa jopa Jenna Jamesonille, vaikka Rocco tylytti Jennaa aina.

Haha. Titollehan tuo matsi oli lähempänä voittoa. Tito menetti pisteen kun otti häkistä kiinni.
Ja taas yksi joka haukkuu titon mattopainitaitoja.

Onhan tuostakin 4. vuotta aikaa, mutta kyllä Titolle voitto kuului tuossa ottelussa. Ollakseen All American painija niin Rashad on yllättävän helppo saada mattoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom