tissit pois..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli olen mieshenkilö eikä minulla tietääkseni pitäisi olla tissejä.. kai :rock:
eli tuhti kaveri olen muutenkin mutta erityisesti noi tisulit häiritsee..
sanokaapas kunnon setti mitä rupeen tekemään jotta niitä saisi pikkuhiljaa pois, tosin samallahan sitä lähtee muutakin, hope so :)

Joko gynoa tai sitten rasvaa.

Koita tunnustella nännin kohalta jos tuntuu semmosta pattia siinä alla, jo tuntuu, kyseessä on gyno joka lähtee vain ja ainoastaan lekurin veitsellä.

Veikkaisin kuitenkin että et ole alle 10% rasvoissa, eli pelastusrengasta löytyy jonkin verran? Jos on näin, aika monelle miehelle kasaantuu rasvaa rintojen alueelle, joka lähtee ihan diettaamalla.

Nyt siis dietille, haulla löytyy lisää tietoa siitä. Jos vielä jossain 10% rasvoissa on selvät patit, sitten leikkaukseen :thumbs:

pallopoika sanoi:
eli olen mieshenkilö eikä minulla tietääkseni pitäisi olla tissejä.. kai :rock:
eli tuhti kaveri olen muutenkin mutta erityisesti noi tisulit häiritsee..
sanokaapas kunnon setti mitä rupeen tekemään jotta niitä saisi pikkuhiljaa pois, tosin samallahan sitä lähtee muutakin, hope so :)
Onko gynoa vai pelkästään ylimäärärästä läskiä? Ylimääränen läskihän lähtee tunnetusti vain diettaamalla pois :).

juu kyllä tämä varmasti on ihan rasvaa..
hitto ku repesin ku rupesin rintojani hivelemään... :hyper:
siis ei mulla mitään pelastusrengasta ole... mahan kohdalla on kokonainen pelastusarmeija..

no mut dieetille, olisiko joitakin käsipunteilla tehtäviä liikkeitä, joilla voisin vaikuttaa em. kohtiin?

Ylimääräisten läskien laihduttaminen auttaa. Toisille se läski kerääntyy helposti tisseihin. Jos taas tein-iältä on peräisin gynoa, havaitsee sen tunnustelemalla (pitäisi löytyä sellaiset kovat pallerot nännien alta).

Nappaas täältä joku ohjelma -> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

ja rupea dieetille, niin lähtee tisseistä ja muualtakin läskit veks. Eli pelkkä treenaaminen ei valitettavasti paljoa läskien lähtemiseen auta, vaan on oltava miinuskaloreilla. Ja koko kroppaa kannattaa alusta lähtien lähteä harjoittamaan, saattaapi tulla ryhdin ja olkapäiden kanssa ongelmia, jos pelkkiä rintalihaksia treenaat.

Nyt sitte lukemaan vaan paljon asiaa ravinnosta :)

edit. jees täälä on aika nopeeta porukkaa.

Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti, tosin rasvaprosenttia voi tavallaan parantaa lihaksia kasvattamalla .. Mutta se on jo aika kaukaa haettua, eli ihan ruokavaliolla ja aerobisella ne tissit lähtee. Muuten kannattaa treenata koko kroppaa tasaisesti kuntosalilla (jätä ihan suosiolla ne käsipainot pois, aika vähän saat pelkästään niillä tehtyä)

pallopoika sanoi:
juu kyllä tämä varmasti on ihan rasvaa..
hitto ku repesin ku rupesin rintojani hivelemään... :hyper:
siis ei mulla mitään pelastusrengasta ole... mahan kohdalla on kokonainen pelastusarmeija..

no mut dieetille, olisiko joitakin käsipunteilla tehtäviä liikkeitä, joilla voisin vaikuttaa em. kohtiin?

Ei ole mitään liikettä millä poistaisi rasvaa jostain tietystä paikasta. Se ylimääräinen läski on poistettava laihduttamalla, jolloin se häviää vähän joka paikasta pikku hiljaa.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Tuolta löydät lisää tietoa aiheesta. Lue se.

Salille vaan ja kevyttä dieettailua jos mieli tekee niin vaihtuu löysät tissit koviksi ns. man boobseiksi :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitenkäs nämä murrosiän gynot sitten? Mitään patteja ei enää tunnu, mutta rasvakudosta on selvästi ja nännipihatkin ovat lautasen kokoiset. Laihdutus tuskin on avuksi, kun alhaisella rasvaprosentilla tilanne on täysin sama. Suosituksia?

Hummerivirta sanoi:
Salille vaan ja kevyttä dieettailua jos mieli tekee niin vaihtuu löysät tissit koviksi ns. man boobseiksi :D

man boobsit on kyllä ne läskit tissit :E ei kovat

miQ sanoi:
man boobsit on kyllä ne läskit tissit :E ei kovat
Ei välttämättä. Yhdessä Conan O'Brien jaksossa Conan kehui Vin Dieselin man boobseja :D Mutta olkoon miten on, sanotaan sitten vaikka miehekkäät rintalihakset :D

Back
Ylös Bottom