Tissien katoaminen (Mimmeille)

vilma-liina sanoi:
ps. liityhän VIPIKSI ja käy katsastelemassa punttimimmien kuvia tuolta kuvagalleriasta, niin yllätyt varmasti positiivisesti ;) Sieltä nimittäin löytyy juuri sitä perään kuuluttamaasi "pientä ja sievää, napakkaa ja naisellista".

Tää oli varmaan maksettu mainos? Minkähänlainen vippiryntäys tästä tulee. :wanha:

vilma-liina sanoi:
ps. liityhän VIPIKSI ja käy katsastelemassa punttimimmien kuvia tuolta kuvagalleriasta, niin yllätyt varmasti positiivisesti ;) Sieltä nimittäin löytyy juuri sitä perään kuuluttamaasi "pientä ja sievää, napakkaa ja naisellista".

Valitettavasti löytyy myös toisenlaisiakin esimerkkejä (viitaten itse allekirjoittaneeseen)... :(

Sakael sanoi:
Valitettavasti löytyy myös toisenlaisiakin esimerkkejä (viitaten itse allekirjoittaneeseen)... :(

Mun mielestä sulla on upea kroppa, Sakael. Kuka saakeli yhdistää pienen ja sievän naisellisuuteen niin että kaikki muu on jotenkin epänaisellista???? :curs:

Täsää päivän feministipurkaus :rolleyes:

Tiinuli, juuri näin!! Esim. keihäänheittäjä Mikaela Ingberg, voimanainen Heini Koivuniemi ja painonnostaja Karoliina Lundahl ovat isoja ja vahvoja, mutta myös naisellisen kauniita naisia (minun makuuni). Ei ole pakko olla lyhyt, hento eikä tikkulaiha, muunkinlainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Nämä ovat makuasioita. Se julkisuudessa toitotettu "Laiha luuk on pop." tai "Läskinen hehtaariperse on pop." (taannoisessa typerässä 4D dokkarissa) eivät pidä paikkaansa läheskään kaikkien kohdalla, mutta joidenkin kohdalla pitävät.

Yksi pahimpia ja sitkeimpiä liikunta/fitnessmyyttejä on kyllä tää naisten "En mä voi punttireenata, ku mulle kasvaa niin kauheen isot lihakset heti.". Milloinkahan siitä päästäisiin vihdoin eroon?:curs: Mikä ihme siinä on, että naiset muka kuvittelevat kasvattavansa kauhean isot lihakset kymmenesosalla siitä luontaisesta testosteronimäärästä, mitä miehillä veressä virtaa?

iivili sanoi:
Yksi pahimpia ja sitkeimpiä liikunta/fitnessmyyttejä on kyllä tää naisten "En mä voi punttireenata, ku mulle kasvaa niin kauheen isot lihakset heti.".
Missäköhän luuraa kaikki ne naiset joilla omasta mielestään on liian isot lihakset? :rolleyes: :D

Ravaavat epätoivoisina Lihasvartijat-kokouksissa tunnustamassa miten ne taas retkahtivat treenaamaan viime viikolla maanataina, keskiviikkona ja perjantaina, vetivät HIITin joka aamu ja söivät kolmen tunnin välein sen 20g proteiinia... "Päätin illalla, että aamulla en tee aerobista. Mutta en mä sitten malttanut. Piti käydä kavereiden kaa siiderillä, mutta heti baaritiskillä kantti petti ja otin protskudrinkin. Ja ennen sitä tein kyykkyä. KOLME SARJAA! :itku: "

:offtopic:
iivili sanoi:
Yksi pahimpia ja sitkeimpiä liikunta/fitnessmyyttejä on kyllä tää naisten "En mä voi punttireenata, ku mulle kasvaa niin kauheen isot lihakset heti.". Milloinkahan siitä päästäisiin vihdoin eroon?:curs:

Tuo väite on helppo meikäläisen kumota. Tokaisen vaan, että oonko mä kauheen kokoinen bodari jäätävillä lihaksilla? Vastaus on aina: "et". Tässä kohtaa on sitten hyvä sanoa, että mä oon koittanut tosissani kasvattaa lihaksiani, eikä se näytä onnistuvan multa, niin meinaatko sä estrogeeneilläsi kasvattaa itsesi hetkessä 'liian isoksi'. Tässä kohtaa tulee yleensä naurahdus ja tokaisu, että taidatpa jaakoppi olla oikeassa :).

tiinuli sanoi:
Mun mielestä sulla on upea kroppa, Sakael. Kuka saakeli yhdistää pienen ja sievän naisellisuuteen niin että kaikki muu on jotenkin epänaisellista???? :curs:

Täsää päivän feministipurkaus :rolleyes:

jaa-a, miehet?

Porkkanaraastin sanoi:
jaa-a, miehet?

No onneksi on mun mies sitten erilainen, tai ehkä se ei ole mies ollenkaan... :jahas: Jos vain pieni ja sievä on naisellista niin eipä siinä sitten mitään, makunsa kullakin. :)

Kovasti tuntuvat vaihtelevan myös näkemykset ja käsitykset siitä, mikä on pientä ja mikä taas suurta... niin naisten kuin miestenkin suusta kuultuna.
Omasta mielestä itse oon aina liian pieni, vaikka varmaan jonkun oljenkorsi tyyppisen mallin silmään aika mörssäri?! Ja omaan silmään oma mies näyttää ihan tavalliselta, mutta jonkun toisen mielestä on kuulemma kauhee kaappi... tiedä sitten näistä. :)

Back
Ylös Bottom