Tipaton tammikuu 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan aika hissuu. Kolmet synttarit, firman bileet, matkustus uuteen maahan ja palkankorotus tammikuussa. Mutta koitetaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juodako normaalisti kuin muinakin kuukausina, vai vetää ensin pre-tipaton perseet uudenvuoden aattona ja sitten helpotusperseet helmikuussa. Juoda muuten normaalisti taas mutta muistella millasta kärvistelyä oli se yksi kuukausi.

Jos omatunto kaipaa niin pitäkää tipattomia mutta eikö vois säätää sitä ympärivuotista kulutusta

:) Tipaton tammikuu ja itse asiassa kokovuosi 2006 tulee tähän osoitteeseen. Hyvän alun takaa yövuoro uudenvuoden aattona.:)

Suunnnitelmissa on kyllä dibaton dammiguu, jos siellä ystävänpäivän paikkeilla sitten ottaisi oikein urakalla taas ja siihen saakka keskittyy vain kouluun ja treeniin :)

Aattelin ripotella nuo tammikuun päivät koko vuodelle. Selvä päivä silloin tällöin, niin eiköhän sen 31 päivää saa jotenkin täyteen. Tiukkaa varmaan kyllä tekee.

Kilkenny sanoi:
Aattelin ripotella nuo tammikuun päivät koko vuodelle. Selvä päivä silloin tällöin, niin eiköhän sen 31 päivää saa jotenkin täyteen. Tiukkaa varmaan kyllä tekee.
Tässäpä vasta oiva tapa soveltaa tipatonta tammikuuta. :lol2:

Viime vuonna tuli vietettyä tipaton tammikuu ja tuli ihan hyvään väliin.Kun tuli joka viikonloppu juotua liikaa.
Se on yllättävän vaikea juttu kun on tottunut juomaan viikonloppuisin ja kaljan silloin tällöin viikolla.

Mikä ideä tällaisessa tipattomassa kuukaudessa on? Miksi juuri tammikuu? En tajuu. Ovatko tipattoman tammikuun pitäjät kauheita viinamäen miehiä muina kuukausina?

En aio kokeilla, juon jos huvittaa; todennäköisesti ei huvita :( .

Ihme amatöörien vouhotusta tommonen "tipaton tammikuu" voi :david: sentään. Silloin juodaan kun huvittaa ja silloin ei juoda kun ei huvita, that's it. :kippis1:

Yks vuosi olin. Koitin samalla jättää myös kahvin ja röökin pois. Onnistui hyvin, mutta helmikuussa kaiken käyttö tuplaantui.

no, kun on tammikuun juomatta niin ostaa sillä uhrauksella itselleen luvan dokata hyvällä omallatunnolla loput 11 kuukautta.

~Voimariini ~ sanoi:
Ihme amatöörien vouhotusta tommonen "tipaton tammikuu" voi :david: sentään. Silloin juodaan kun huvittaa ja silloin ei juoda kun ei huvita, that's it. :kippis1:

:jahas: amatoorien vouhotusta. Poika on viela siina iassa, ku mamman maito maku suussa ja isin rahoilla vedetaan perseteinikannit kuudella bissella. Tipaton tammikuu on monelle alku alkoholittomalle vuodelle. Ja jos alkoholiin tottunut yhtakkia pitaakin alkoholittoman vuoden, saattaa siina moni asia elamassa menna eteenpain. Mutta mitas vittu sa siita viela mitaan tiedat.

Ikinä aiemmin en oo mitään tipatonta tammikuuta viettäny, mutta ens vuonna taitaa olla edessä - alkaapi kisadieetti 1.1. (tai ehkä tarvii darralta joustaa maanantaihin). Ja kun kerran ny aletaan nenää valkaseen, niin vedetään samaan syssyyn helmi-maaliskuukin :evil: Huhtikuussa onkin onneks jo wappu. En tosin usko et kovin tiukkaa tulee tekeen, sen verran ahkeraan on tullu pikkujouluja vietettyä varastoon...

Tipaton 2006, ei vain tammikuuta, ah, elämä on ihanaa!

Kilkenny sanoi:

Joo. Juodaan vaan T-alkuisina päivinä: tiistaina, torstaina ja tänään. :kippis1:

Hanz sanoi:
Turhaa vouhotusta sanon minä.

Erittäin hyvin sanottu! Mitä mä näitä muita tipattoman tammikuun pitäjiä olen seurannut, niin joulukuussa kiskotaan tammikuun edestä ja helmikuussa voikin sitten tenuttaa jokaisena viikonloppuna. Tervettä meininkiä tosissaan. :david:

Ei tollanen kuukauden juomattomuus oikein toimi ja ole vuositasolla kovin toimiva juttu mulle. Parempi vaihtoehto on vähentää koko vuoden kännijuomista ja turhaa kiskomista. Parit kännit vuodessa on mulla passeli määrä, mutta muuten menen kevyellä tissuttelulinjalla silloin jos tuntuu että muutaman voisi ottaa. Krapulaa kun en halua kokea kovin usein.

Suositut

Back
Ylös Bottom