http://www.staleytraining.com/articles/nick-nilsson/time-volume-training-for-mass.htm Mitä mieltä olette tästä? Mielestäni ihan kokeilemisen arvonen juttu tämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli periaattessa tällä tavalla voisi saada massaa hyödyntäen pelkästään kehon omaa painoa(?)

Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Tekis mieli soveltaa leuanvetoihin selkätreenin yhteydessä. Onko tässä tarkoitus sitten jättää muut liikkeet pois, mitä normaalisti tekis? Eli onko tää systeemi mahdollisesti liian "rankka" kropalle, jos vaikka 15 minuutin leuanvetojen päälle ottaa vielä kulmasoudut ja taljat?
En ole JTO, mutta olen aika salaatti että leuoista tulee jo sen verran hittiä käsivarsille ja yläkropalle että kulmasoudut ja taljat on turhaa nussimista ja hermoston rasitusta. Nosta vaikka jalat L-asentoon tai nojaa taaksepäin vetäessä leukoja = vaikeampi/raskaampi liike. Tai lisää lisäpainot.
EDTtä käsittääkseni suositellaan nimenomaan isoille liikkeille ja ne sitten pidetään ainoana liikesarjoina sille treenikerralle. Esim just toi poliquinin esimerkki Pullan postissa, tai sitten megamörssäri Mike Mahlerin kahvakuulahelvetti: Turkkilainen & Rive+etukyykky
Selälle tekisin ite JOKO leukoja TAI kulmasoutua tolla EDTllä ja jos ei treeniohjelmaa kuse ihan totaalisesti, niin vastakkaislihasryhmäharjoite kaveriksi. Esim Leuat + dipit.
Kertokaas kuinka nopeasti pitäs näkyä tulosta? Olen hiukan läski ja ei varmaan paljoa lihastakaan ole. Noin 4-5kg ylipainoaKokeilin tätä tänään. Melko rankkaahan tämä oli. Jatkan nyt pari kolme kuukautta, ja syön mahdollisimman hyvin, niin katsoo sitten, että tuleeko tämän kanssa tulosta. Salille en ole vielä uskaltautunut menemään, joten tämä sopii mulle loistavasti.Kertokaas kuinka nopeasti pitäs näkyä tulosta? Olen hiukan läski ja ei varmaan paljoa lihastakaan ole. Noin 4-5kg ylipainoa