Hieno juttu. Näytät erittäin hyvin tajuavan mitä hain takaa tuolla uudella lajilla. Taidat itse olla kirjoituksesi perusteella uusi timanttityttö kilpailija. Joo kyllä mun puolesta sinne voidaan laittaa vaikka uusi sarja ''teräshaba''. Sinne voi mennä kuka vaan mies. Farkut jalassa tank toppi päällä.... jokaiselle jotain kato!
- - - Updated - - -
Tarkoitan nyt sitä, että nyt kun tuli jo tämä sortsi sarja miehille, ja naisille bikini fitness ei niin kauan aikaa sitten, jossa kilpailija määrät räjähtivät ja taso laski erittäin pahasti. Niin tarvitseeko koko ajan tunkea lisää sarjoja, joissa suoraan sanottuna vaaditaan koko ajan vähemmän ja vähemmän sitä KUNTOA. Siis jumalauta nämä timanttitytöt on aivan varmasti ihan yhtä päntättyjä naamastaan, hiuksistaan ja joka paikasta kuin kaikki muutkin lavalla olevat missä sarjassa tahansa. Tässä lajissa kuuluu näyttää mun mielestä KUNTOA. Missi kisat on sitten erikseen. Paskanjauhantaa tämä luonnollisuus, jota täällä toitotetaan tässä sarjassa. Jokainen kilpailu, jossa ihminen on pienissä vaatteissa arvosteltavana päästä varpaisiin, on luonnollisuus tänä päivänä erittäin kaukana