Tilava farkku

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Liittynyt
29.8.2009
Viestejä
4 531
Millaisia vaihtoehtoja olisi tilatarpeen äkilliseen kasvuun? Bemarin 300-sarjan touring vaikutti tavaratilaltaan aivan käsilaukulta. 500-sarja pomppaa hintansa puolesta tavoittamattomiin.

Skoda Superb Combi on vissiin varsin iso tiloiltaan? Mitäs muita merkkejä/malleja kannattaisi tutkailla.

Vaatimuksia ovat automaatti ja neliveto. Ja mulle ja työnantajalle sopivat liisingkustannukset.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Millaisia vaihtoehtoja olisi tilatarpeen äkilliseen kasvuun? Bemarin 300-sarjan touring vaikutti tavaratilaltaan aivan käsilaukulta. 500-sarja pomppaa hintansa puolesta tavoittamattomiin.

Skoda Superb Combi on vissiin varsin iso tiloiltaan? Mitäs muita merkkejä/malleja kannattaisi tutkailla.

Vaatimuksia ovat automaatti ja neliveto. Ja mulle ja työnantajalle sopivat liisingkustannukset.

Superb on iso kyllä. Myös Octavia on kuulemma suht iso tiloiltaan. Muita vaihtoehtoja voisi olla VW Passat, Audi A6 (varauksella, paha sanoa että mikä on sinun ja työnantajan kipuraja), Ford Mondeo (iso, mutta en tiedä sitten millainen Fordin neliveto on), Volvo V70 ja Opel Insignia.
Kaikista löytyy ainakin automaattia ja nelivetoa. Suurin osa on dieselillä, joka ei varmaankaan ole ongelma.
Noista varmaankin budjettiin osuu parhaiten Skoda, VW, Ford ja Opel.
 
Zone-sarja -42%
^Tänks.

Volvo V70 ei vissiin tällä hetkellä olemassa. V90 menee ylihintaiseksi. V60 kyselyssä, mutta arvelen, ettei tila riitä.

Passatista edelliset kokemukset erinomaisen huonosta (loikkivasta) DSG-lootasta. Ja hinta 4Motion+DSG alkaa viitosella edes ilman muita varusteita.

Audi A6 ylittää varallisuuden.

Opelissa ei näyttänyt olevan nelivetoa. Fordilta pyysin tarjouksen.
 
Mondeon taitaa saada nelarina vain dieseliin. Tietty jos työauto ja paljon tulee kilsoja niin haittaako tuo?

Outoa muutenkin että Ford on ollu WRCssä iät ajat mukana ja nyt vasta tulee RS Focukseen nelari.
 
Mondeon taitaa saada nelarina vain dieseliin. Tietty jos työauto ja paljon tulee kilsoja niin haittaako tuo?

Joo, näyttäisi olevan TDCi ja yksi ainoa malli, missä neliveto ja automaatti. Ei älyttömästi tule kilsoja ja halu olisi sellaisesta ripeydestä, että pystyy maantiellä ohittamaan helposti ja turvallisesti. Hinnastosta ymmärsin, ettei Fordissa ole mitään varusteita vakiona, ei esim. radiota, vakkarinopeudensäädintä tms. nykypäivän perussälää.

Tarjouksia on pyydelty ja sitten pitänee hahmotella koeajoja. Kyllä noista varusteiden puolesta näyttäisi olevan väkinäistä painetta Skodillacin suuntaan. Jotenkin se vain ei tunnu hyvältä. :)
 
Pikkujuttu joka jostain syystä itseäni häiritsee uusissa Fordeissa.
Seisontajarrun kytkimessä ei ole lediä/valoa. Siis päällä ja pois.

Käsijarrun merkkivalo ilmestyy vain kojetauluun.
 
Niissä mitä olen ajanut. Ja työn vuoksi ajanut lukuisia.
95% sähköinen nappi joo. Kahva taitaa olla nykyään lisävaruste.

Mutta jotenkin hölmöä ettei siinä napissa ole sitä merkkivaloa.
Melkeimpä kaikilla kilpailijoilla on,
 
Tässä ketjussa järkevät perusvaihtoehdot onkin jo mainittu, mutta niiden lisäksi kannattaa ainakin vilkaista Subaru Outback. Itsellä ei ole kokemusta, mutta sopinee vaatimuksiin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Passatin itse ostin, katselin aika pitkään eri vaihtoehtoja. Listalla pyöri pitkään E-sarjan mersu, A6 ja 500-sarjan bemari... Jotenkin sit kuitenkin tuli tehtyä kompromissi ja ruotsin tuontina neliveto passat (R-line). En ole katunut, samalla hinnalla olisi saanut noin noin 100 tkm enemmän ajettuja mesejä ja bemareita, tyyliin karvalakkeina. Kompromissi on juurikin hinta-laatu -suhteessa.
 
Ellen ihan väärässä ole niin eihän tuon V90 hinta pitäisi juuri erota tuosta vanhasta V70 mallista? Ainoa ongelma, että toimitukset alkavat tammikuusta 2017->.. Meille tilattiin juuri S90 D5 AWD.

E: Äitimuori osti tuon uuden Passatin. Sekin vaikutti menevältä peliltä. Aikasempien DSG laatikkojen kanssa ei ole ollut ongelmia, tosin autot vaihdettu aika tiuhaan (ennen 150tkm).
 
Vaikuttaa siltä, että ainoa, missä tila riittää on Superb. Takaloosterin tilatarve on kahden kääpiön hyökkäysvaunut ja 35 kiloinen koira. Hintansa puolesta Skodillacista saa myös verrattain varustellun ja ripeän pelin budjettiin rinnastettuna. Octaviassa on vähän pienempi tavaratila, melkein riittävä, muttei ihan. En kyllä Skodaa haluaisi, mutta ehkä se on tässä kohdassa kokonaisuutena järkevin ratkaisu.

Insigniassa oli liki yhtä pieni tavaratila kuin Bemun 320:ssä. Chihauva olisi mahtunut matkaan kärryjen lisäksi.

V90 hinnat (AWD + automaatti) alkavat 53 tuusasta.

Mondeota tai Passattia en vielä ole nähnyt, mutta litrojen mukaan ei kontti kyllä riitä. Sama homma V90:ssä ja Subarussa.
 
Vaikuttaa siltä, että ainoa, missä tila riittää on Superb. Takaloosterin tilatarve on kahden kääpiön hyökkäysvaunut ja 35 kiloinen koira. Hintansa puolesta Skodillacista saa myös verrattain varustellun ja ripeän pelin budjettiin rinnastettuna. Octaviassa on vähän pienempi tavaratila, melkein riittävä, muttei ihan. En kyllä Skodaa haluaisi, mutta ehkä se on tässä kohdassa kokonaisuutena järkevin ratkaisu.

Insigniassa oli liki yhtä pieni tavaratila kuin Bemun 320:ssä. Chihauva olisi mahtunut matkaan kärryjen lisäksi.

V90 hinnat (AWD + automaatti) alkavat 53 tuusasta.

Mondeota tai Passattia en vielä ole nähnyt, mutta litrojen mukaan ei kontti kyllä riitä. Sama homma V90:ssä ja Subarussa.
Mites Seat Leon X-Perience?
 
Millaisia vaihtoehtoja olisi tilatarpeen äkilliseen kasvuun? Bemarin 300-sarjan touring vaikutti tavaratilaltaan aivan käsilaukulta. 500-sarja pomppaa hintansa puolesta tavoittamattomiin.

Skoda Superb Combi on vissiin varsin iso tiloiltaan? Mitäs muita merkkejä/malleja kannattaisi tutkailla.

Vaatimuksia ovat automaatti ja neliveto. Ja mulle ja työnantajalle sopivat liisingkustannukset.

Se uus Skoda Superb Combi on todella iso farmariksi ja jos meinaat jotain hinta luokkaa 53€K autoa, niin saat sillä lippulaiva mallin hyvillä varusteilla, DSG, 4x4, 280hp. Työsuhdeautona toi tais olla jotain Käyttöetu 795€ , Vapaa autoetu 960€ luokassa. Jos haluaa vielä lisä varusteita niin L&K paketilla saa.

http://www.nettiauto.com/uudet-autot/skoda/superb/119531
 
Itelläni on työsuhdeautona Seatin X-perience, tosin manuaalivaihteilla. Takakontti on mielestäni erinomaisen tilava. 587-1470 litrainen, arvostelutekstien perusteella. Periaatteessa volkkarin tekniikalla (kori lyhennetty golfista, käsittääkseni), mutta halvempaa kamaa kuin esim. Skoda. Pois jää esim. varustelutasoa, joita en ole kaivannut. Plussana että vähemmän vikoja kuin 2 edellisessä golfissa :) Seatista saat mielestäni kaiken mitä skodalta, mutta halvemmalla, terv. nimim. Köyhä.
 
Itelläni on työsuhdeautona Seatin X-perience, tosin manuaalivaihteilla. Takakontti on mielestäni erinomaisen tilava. 587-1470 litrainen, arvostelutekstien perusteella. Periaatteessa volkkarin tekniikalla (kori lyhennetty golfista, käsittääkseni), mutta halvempaa kamaa kuin esim. Skoda. Pois jää esim. varustelutasoa, joita en ole kaivannut. Plussana että vähemmän vikoja kuin 2 edellisessä golfissa :) Seatista saat mielestäni kaiken mitä skodalta, mutta halvemmalla, terv. nimim. Köyhä.

587 siinä ja siinä. Kuvassa takaloota näytti kyllä lyhyeltä syvyyssuunnassa. Voisihan tuota tutkailla autoliikkeessä.

Ylimääräisiä huoltokäyntejä en kyllä kaipaa. Bemujen kanssa on ollut hermoja kiristäneitä säätöjä, jotka toki enemmänkin ovat olleet huoltoliikkeen ammattitaidottomuutta ja organisointikyvyn puutetta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom