Tilaus: jatko-ohjelma asiantuntijalta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli olen 2 kk treenannut seuraavalla ohjelmalla:

MAANANTAI ojentajat, haius, olkapäät
· Pystypunnerrus kp. 2X10
· Vipunostot sivuille 2X10
· Vipunostot eteen 2X10
· Kapea penkki 2X10
· Keskitetty hauis 3X15 per käsi
· Yhden käden ojennus 3X10
· Hauiskääntö tangolla 2x10
· Ojentaja talja 3X10
· Hauis talja 3X10-12
· Vatsarutistus 3 X 30

KESKIVIIKKO Jalat, vatsa
· Kyykky 4X10
· Jalan ojennus 4X10
· Jalan koukistus 4X10
· Pohkeet 3X20
· Kyljet 2X15
· Vatsa normaali 2 X

PERJANTAI Rinta, selkä, vatsa
· Kulmasoutu tangolla 3X10
· Penkki
· Maastaveto 3X10
· Vinopenkki 3X10
· Selän ojennus 2X20
· Ristiveto, rinta 2 X 10
· Vatsat koneessa 3X25

Ohjelman löysin näiltä sivuilta, jota tosin hiukan muuttelin. Ohjelma ok, treeni kulkenut ok.

Tarkoituksena on treenata koko kehoa monipuolisesti kaavoihin kangistumatta (pyrin siis vaihtamaan ohjelmaa jonkin verran 2 kk:n välein).
Siispä ottaisin mielelläni vastaan jos joku postaisi tuosta ohjelmasta suosittelemansa muunneltun version seuraavaksi 2 kk:ksi (miksei pidemmällekkin) ajatuksena nimenomaan monipuolisuus. Onko 2 kk hyvä periodi tässä asiassa?

Kuten ohjelman järjestyksestä näkyy, olen rasittanut esim. käsipäivänä eri lihasryhmiä vuorotellen. Onko tämä viisasta vai onko tuloksen kannalta väliä tekeekö esim hauis-liikkeet peräkkäin?

Proteiinia en mussuta vielä (vasta 2 kk treeniä takana), ainoastaan palautumiseen olen käyttänyt Fastin Reco2:sta. Mitä suosittelisitte jatkossa proteiinipuolelle? Sille alkaa pian olla ainakin jossain määrin tarvetta kun kehon oma bensiini ei riitä.

kirjotin ohjelman,mutta sitten onnistuin hävittämään sen.perkele.

Mitä suosittelisitte jatkossa proteiinipuolelle?
ruokaa.paljon.rahkaa,raejuustoa,seitiä,tonnikalaa,jauhelihaa,kanaa jne.jne.

Ei näytä olevan noi sarjamäärät kovin hyvässä balanssissa. Ja turhiaki liikkeitä mukana(viparit eteen).

Taas kerran joudun suositella perus 1- tai 2-jakoista ohjelmaa ja kovia perusliikkeitä. Jos nyt haluat 3-jakosella mennä, ni mieti esim noita sarjamääriä selälle vs käsille jne.

Jep,

Taas kerran joudun suositella perus 1- tai 2-jakoista ohjelmaa ja kovia perusliikkeitä.

Voisi olla meikälaisen kohdalla paras ratkaisu tuo 1-jakoinen treeni kun koko kroppa käydään useamman kerran viikossa läpi. Muuttelee sitten jatkossa vähän liikkeitä... Onko antaa ohjelmaa, jossa sarjamäärätkin olisi balanssissa?

Annoit tuol treeni-osiossa yhden 1-jakoisen ohjelmasi. Postaatko / lähetätkö mulle ne kaksi muutakin jota teet tällä hetkellä?:) Voisin kokeilla miltä itsellä tuntuu vedellä 1-jakoista, koskaan en ole kokeillut. Miten kauan olet tehnyt tähän malliin?

Ja jos lähetät niin lähetä sarjat myös, on ne sul kuitenki siel valmiina. ;)

maperai@hotmail.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom