Tikkurilan Poliisilaitoksen toiminta?

Ikä
51
Onko joku törmännyt täällä asioidessaan, että mikään ei tunnu toimivan? Kukaan henkilökunnasta ei tiedä mistään mitään?

Kertokaa omakohtaisia kokemuksia, miten yksinkertaisista asioista voi tulla todella monimutkaisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko joku törmännyt täällä asioidessaan, että mikään ei tunnu toimivan? Kukaan henkilökunnasta ei tiedä mistään mitään?

Kertokaa omakohtaisia kokemuksia, miten yksinkertaisista asioista voi tulla todella monimutkaisia.

Tämähän ei päde pelkästään poliisilaitoksella asiointiin, vaan jokaisessa Kelan toimipisteessä ja kuntien virastoissa hommat toimii aina yhtä jouhevasti..

Poliisilaitoksethan toimii jouhevasti, voi mennä vaikka keskellä yötä kolkuttelemaan oven taakse niin aina tulee joku jepari paikalle kysymään mikä on hätänä.

Päinvastoin kuin jossain verovirastoissa jotka menee kiinni aina joskus 16.00, sinne kun menee yöllä kolkuttelemaan niin taas tulee samat jeparit paikalle :jahas: mutta harvemmin niistä enää siinä vaiheessa on apuja veroilmoituksen täyttöön.

Aivan sama jos Tikkurilassa ei olisi poliisilaitosta lainkaan (nyt tarkoitan vain liikennepoliisin toimintaa). Itse asustelin pari vuotta kyttiksen vieressä lummetiellä, talvikkitien ja kielotien välissä ja voi pojat sitä hurjastelun määrää. Joka ikinen ilta olisi saanut annettua ainakin 1000 sakkolappua ja ottaa kortit pois hurjastelijoilta, niin motskari kuin autopuoleltakin. Mutta mitäpä tekee Tikkurilan poliisit? Eivät yhtään mitään, ei auta vaikka niille soittaisi ja kertoisi asiasta. Sitten on aikaa kuitenkin kytätä jossain pimeässä metsässä moottoritiellä 120 rajoituksella tutkan kanssa ja antaa sakkoja jos ajetaan tyhjää motaria vähänkin ylinopeutta. Ei hyvää päivää sentään... :jahas:

Surkeaa toimintaa Tikkurilan poliiseilta! Oma kokemus puhuu ja 2 vuotta tuota sain päivittäin kokea.

www.poliisi.fi/lp : "Liikkuva poliisi edistää liikenneturvallisuutta valvomalla liikennettä erityisesti pääteillä", eli ne on niitä moottoritiellä puskasta hyppiviä poliiseja. Ei taida Tikkurilan keskustan kadut olla pääteitä - lienee siis paikallispoliisin reviiriä - ja sehän nyt taas on sitten vanha juttu ettei paikallispoliiseilla ole aikaa eikä resursseja tehdä liikennevalvontaa.

Tikkurilassa on joskus tullut iltasin kaksipyöräisellä liikuttua, ja poikkeuksetta on kyllä tullut poliisi/poliiseja vastaan. Valvonta ei kyllä kuitenkaan varmasti ole riittävää, koska siellähän on joka ilta amikset vetämässä tiksimunkkia.

Tikkurilassa on joskus tullut iltasin kaksipyöräisellä liikuttua, ja poikkeuksetta on kyllä tullut poliisi/poliiseja vastaan. Valvonta ei kyllä kuitenkaan varmasti ole riittävää, koska siellähän on joka ilta amikset vetämässä tiksimunkkia.

Niinhän ne pyörii amikset sun muut hurjastelijat ihan samalla tavalla joka paikassa muuallakin Suomessa. Niin kun joku jo totesi, ei pollareilla riitä resurssit koko ajan valvomaan taajamissa/keskustoissa jne...

Huomasinpa kerran edellisiltana ennen lähtöä että passi on hukassa. Soitin lentokentällä ja kysyin pikapassista ja sanoivat että onnistuu, käskivät soittamaan etukäteen lentokentän poliisilaitokselle. Soitin illalla ja poliisi setä sanoi että "Eiiiih, ei meillä tämmösiä pikapasseja jaella." Soitin takas lentokenttä infoon ja sanoivat että kannattaa soittaa aamulla uudestaan sinne poliisille.

Aamu koitti ja soitin uudestaan. Sama prkl ääni sanoo "Eiiih, meiltä saa sellaisia pikapasseja. Oman kunnan laitokselta saa ja niissä kestää se 3 arkipäivää. Heippa!!!".

Soitin infoon ja sanoivat että tule vain kentälle ja hae passi. No saavuin kentälle. Passikuvat ja rahat valmiina juoksin lentökentän laitokselle. Selitin asiani miehelle ja eikö sama tanan ääni sano "Eiih, ei niitä kaikille jaella täältä luukulta". Eli sama fuckface oli illalla, seuraavana aamuna ja vielä päivällä klo 15.00 töissä.

Keskustelu eteni näin.
Minä: Jaa, no ei voi mitään täytyy sanoa kavereille että pärjäilee ilman minua.
Polliisi: No, se pitää olla tasaraha ja passikuvat mukana. kortti ei käy.
Minä: juu, löytyy
Polliisi: Aijai, nämä kuvat on aika huonot. Joo, ei mee läpi.
Minä: Onko kentällä mahdollista ottaa kuvia.
Polliisi: On tuolla jossain valokuvausliike. Et taida kyllä keretä kun laitan kohta luukun kiinni.
Minä:Palaan kohta

Hetken kuluttua etsittyäni kuvausliikkeen.

Minä: Tässä ne uudet kuvat
Polliisi: Ai kun on huonot värit. Nyt on hilkulla käykö. Ei taida kyllä enää keretä tuota pikapassia hyväksyttää tuolla toisessa päässä. Ei onnistu enää. Ohoh, kerkesi vielä. Tuossapa passi. Voimassa 15 päivää. Heeeiiiiiii

Ja niin katosi savuna ilmaan lentokenttävirkailija helvetistä
Tarina lyhykäisyydessään siinä.

Taitaa olla se kuuluisa resurssipula joka heikentää palveluita. Poliisikoulustahan valmistui hiljattain koko kurssi työttömiksi?
Taisi joku 1-2 saada viran.
Onko järkeä? Kyllä [ ] Ei [x]

Espoon, Kilon poliisi laitos on kanssa ihan samanlainen paskalaitos kun muutkin. Joskus jotain ajokortti asioita hoitelin ja odotin sielä sen perkeleen lapun kanssa yli tunnin. Kun pääsen tiskille niin sieltä sanotaan että "sulla on väärä lappu kädessä, ois pitäny ottaaa se "valmiit asiakirjat" lappunen" vaikka sama ämmä ite sano mulle aikasemmin että "ota se ja se" kun kerroin mitä asiani koskee.

Huomasinpa kerran edellisiltana ennen lähtöä että passi on hukassa. Soitin lentokentällä ja kysyin pikapassista ja sanoivat että onnistuu, käskivät soittamaan etukäteen lentokentän poliisilaitokselle.

...

Tarina lyhykäisyydessään siinä.
LOL. :D

Itsekin samassa mestassa asioineena aivan päinvastaiset kokemukset, passi tuli ihan ilman ihmettelyjä kuin liukuhihnalta ja aikaa tais mennä vartti.

Se fotoputka (jos siellä on muita, niin se joka on siinä lähimpänä kentän poliisilaitosta eli Airfoto, T3:ssa?) ei varmaan ihan ensimmäistä kertaa ottanu niitä passikuvia, joten kuulostaa kyllä melekoselta sankarilta tää poliisisetä.

Suositut

Back
Ylös Bottom