Huomasinpa kerran edellisiltana ennen lähtöä että passi on hukassa. Soitin lentokentällä ja kysyin pikapassista ja sanoivat että onnistuu, käskivät soittamaan etukäteen lentokentän poliisilaitokselle. Soitin illalla ja poliisi setä sanoi että "Eiiiih, ei meillä tämmösiä pikapasseja jaella." Soitin takas lentokenttä infoon ja sanoivat että kannattaa soittaa aamulla uudestaan sinne poliisille.
Aamu koitti ja soitin uudestaan. Sama prkl ääni sanoo "Eiiih, meiltä saa sellaisia pikapasseja. Oman kunnan laitokselta saa ja niissä kestää se 3 arkipäivää. Heippa!!!".
Soitin infoon ja sanoivat että tule vain kentälle ja hae passi. No saavuin kentälle. Passikuvat ja rahat valmiina juoksin lentökentän laitokselle. Selitin asiani miehelle ja eikö sama tanan ääni sano "Eiih, ei niitä kaikille jaella täältä luukulta". Eli sama fuckface oli illalla, seuraavana aamuna ja vielä päivällä klo 15.00 töissä.
Keskustelu eteni näin.
Minä: Jaa, no ei voi mitään täytyy sanoa kavereille että pärjäilee ilman minua.
Polliisi: No, se pitää olla tasaraha ja passikuvat mukana. kortti ei käy.
Minä: juu, löytyy
Polliisi: Aijai, nämä kuvat on aika huonot. Joo, ei mee läpi.
Minä: Onko kentällä mahdollista ottaa kuvia.
Polliisi: On tuolla jossain valokuvausliike. Et taida kyllä keretä kun laitan kohta luukun kiinni.
Minä:Palaan kohta
Hetken kuluttua etsittyäni kuvausliikkeen.
Minä: Tässä ne uudet kuvat
Polliisi: Ai kun on huonot värit. Nyt on hilkulla käykö. Ei taida kyllä enää keretä tuota pikapassia hyväksyttää tuolla toisessa päässä. Ei onnistu enää. Ohoh, kerkesi vielä. Tuossapa passi. Voimassa 15 päivää. Heeeiiiiiii
Ja niin katosi savuna ilmaan lentokenttävirkailija helvetistä
Tarina lyhykäisyydessään siinä.