Tikkuja lihassa :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Frodo
  • Aloitettu Aloitettu
Joo elikkäs menin nukahtamaan uimapatjalle, ja putosin sitten laiturille ja olin nukkunu siinä sitte ja saanu lihaani, reisiin ja käsiin aiva hullusti tikkuja ja olin muutenki punane ku katkarapu!

Tuleekoha noi iteksee pihalle, vai pitäskö noi nyppii jotenki tai jota, ku noita o varmaa sen tuhannen kappaletta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Frodo sanoi:
Joo elikkäs menin nukahtamaan uimapatjalle, ja putosin sitten laiturille ja olin nukkunu siinä sitte ja saanu lihaani, reisiin ja käsiin aiva hullusti tikkuja ja olin muutenki punane ku katkarapu!

Tuleekoha noi iteksee pihalle, vai pitäskö noi nyppii jotenki tai jota, ku noita o varmaa sen tuhannen kappaletta.
Aika omaperäinen kysymys, tuo voisi vaikka sattua

Frodo sanoi:

Kyllä niitä suurimpia säleitä voi vähän nyppiä, eiköhän ne sieltä ulos mätäne.

no voitte vaa kuvitella mite kirvelee. joo tossa nypin jo suurimmat, ja nyt reidet o ku leppäkertut, toivottavasti noi tulee ulos iteksee, ilma että tulehtuu joka paikka :D

perkele meen huomenna kaljalle enkä rantsuu :D liitelen terassilla ni ei ainakaa tuu tikkuja :D

Mätä työntää ne sieltä (kuulemma) ulos mut ite nyppisin, ku on jääny joku musta tikku/metallinpala sormen sisään, muutaman millin syvyyteen :eek:

edit: siis oikeestaan millin syvyyteen, eihän tuo muute näkyisi :arvi:

Viimeksi muokattu:
Frodo sanoi:

:offtopic: Miten tuo on mahdollista? :D

Onko :kuvia: ?

Frodo sanoi:

Suosittelen ehdottomasti nyppimään. Avuksi kunnon teräväkärkiset pinsetit (vaikka kellosepänpinsetit) terävä neula, jolla saa ihon auki, puhdistusainetta, runsaasti valoa ja kaveri vielä auttamaan.

On nimittäin kokemusta siitä, kun tikut tulee mädän kanssa ulos eikä se ole yhtään kivaa. Mitä pikimmin tikun saa pois, sitä helpompi homma on.

heti heti tikut pois itse tai lekurilla, tälläisillä ilmoilla aivan taatusti tulehtuu, ja sitten mätänee koko kaveri, parhaassa tapauksessa tulee verenmyrkytys !
hyvä puhdistus desinfioivalla aineella nyppimisen jälkeen, ettei tule pöpöjä lisää !

lähtisköhän tommoset kuumavahalla?:D

Noniin, nypin nuppineulalla ja pinseteillä pois ne tikut, onneks en palanu siin auringossa ku pari tuntii tuli nukuttua :D , enää noi ei oo ees kipeet, tai ainakaa nii kipeet ku tikut oli lihassa.
Mutta joo, älkää nukkuko laiturille... (oli sellasesta paine kyllästetystä laudasta väsätty iso laituri, joka auringon porottaessa kuivuu ja nousee tikkuja iha hermottomasti)

Kannattaa jättää ne sinne mätänemään. Voit tosin saada jonkun taudin tai verenmyrkytyksen, mutta so what? Mun mielestä kannattaa aina sairastaa silloin tällöin joku uusi eksoottinen tauti ja parantua siitä ilman ulkopuolista apua. Siinähän se vastustuskyky just paranee.

Apteekista saa muistaakseni jotain salvaa, mikä tavallaan aiheuttaa niiden ulostyöntymisen. En muista minkä niminen, mutta haisee sikapahalle. Kakarana joskus laitettiin ku kaaduin kaktuksen päälle. Oli nimittäin pari piikkiä.

gnut sanoi:
Kannattaa jättää ne sinne mätänemään. Voit tosin saada jonkun taudin tai verenmyrkytyksen, mutta so what? Mun mielestä kannattaa aina sairastaa silloin tällöin joku uusi eksoottinen tauti ja parantua siitä ilman ulkopuolista apua. Siinähän se vastustuskyky just paranee.

Kuinkahan kauan sä kusit kannelle ennen ku tajusit nostaa sen ? :hyper:

Frodo sanoi:
Tarpeeksi kauan kun lorottaa samaan kohtaan kantta, syöpyy siihen pikkuhiljaa reikä. Enää ei tartte nostella kantta, eli energiaa säästyy.

Ketäs nyt vituttaa?

Frodo sanoi:

Hän kusee edelleenkin kannelle, eikä nosta sitä jatkossakaan. Sekin parantaa vaan elimistön vastustuskykyä. :eek:

maximillian sanoi:
Hän kusee edelleenkin kannelle, eikä nosta sitä jatkossakaan. Sekin parantaa vaan elimistön vastustuskykyä. :eek:

Näköjään...
Näkeehä sitä aina välillä oikei kunnon järjen jättiläitä.

Mut joo, olen jo kondiksessa, ei tikut vaivaa, sain ne pois !

Frodo sanoi:
Näköjään...
Näkeehä sitä aina välillä oikei kunnon järjen jättiläitä.

Mut joo, olen jo kondiksessa, ei tikut vaivaa, sain ne pois !

Joo ja sellasia "järjen jättiläitä" joilta ei huumoria löydy.
:lol2:

Ei sillä, ihan paskaa läppäähän se oli. :)

Milläs tikut poistui lihasta?

gnut sanoi:

Tuo painekyllästetty puutavara kyllä merkkaa sitä, että parempi nyppiä ne tikut itse pois, ettei saa mitään myrkytystä.
Jos tikku jää ihon alle, se kyllä tulee ulos, kun alkaa märkimään, mutta parempi, jos ottaa pois itse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom