Tiimalasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luuska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä oon 176cm ja 65kg. Hartiat leveähköllä ja normaali lantio mutta kylkiluiden alapuolelta oon niin saatanan kapea. Vähät rasvat mitä on on alavatsassa ja lantiolla. Minkälaisella treenillä tosta muokattua vyötäröstä ylöspäin nousevan V kirjaimen.

Reenaa leveää selkälihasta, vaikka kulmasoutua käsipainolla. Itsellä toiminut hyvin ja kässärin painon saanu nostaa melkein vuoden aikana 20kg-36kg. Kunhan tekee kunnolla. Ja kylkiin lihaa mavella? Tukilihaksiahan ne kai on..?

Eikö latsit oo nimenomaan ylempänä? Ku toi kapea kohta on ehkä 5cm navan yläpuolella. Pitää tota mavea kokeilla joo.

Elikkä oon 176cm ja 65kg. Hartiat leveähköllä ja normaali lantio mutta kylkiluiden alapuolelta oon niin saatanan kapea. Vähät rasvat mitä on on alavatsassa ja lantiolla. Minkälaisella treenillä tosta muokattua vyötäröstä ylöspäin nousevan V kirjaimen.

Perustreeniä vaan koko keholle. Selälle lyötyy ehkä eniten hyviä liikkeitä, mm. mave, leuat, kulmasoutu kp/tanko (ihan eri liikkeet), ylä/alatajat yms.

Se riippuu aika pitkästi rakenteesta että miten alhaalta ne latsit alkaa.. Minä suosittelisin ainaki leuanvetoa, mulla itselläni on tullut selkään helvetin hyvin kehitystä leuanvedon avulla, selän paksuudelle on tullut tehtyä maastavetoa. Fläsät lähtee pois sitten dieettaamalla.

Back
Ylös Bottom