Tietyn tuotteen "toimivuus"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä onko tästä ollut puhetta, modet poistakoon ja kivittäköön hengiltä jos on.

Mutta asiaan: Olen pohdiskellut, että kuinka ihmiset määrittelevät jonkin tietyn tuotteen "toimivuuden"? Olen nimittäin lukuisia ja taas lukuisia kertoja täältä palstalta lukenut esimerkiksi tämän tyylisiä kommentteja:

"Kyll mä ainaski laitan palkkariin perusheraa, hyvi o toiminu..."

"Ostin pakkikselta tota xxxxx -proteiinia, hyvin toimii..."

"Kreatiini toimii mulla hyvin.."

Eli ajatuksena olisi tähän threadiin koota joitakin mahdollisimman maalaisjärkisiä ajatuksia siitä miten jokin tuote on HAVAITTAVASTI vaikuttanut treenaamiseen/tuloksiin/mihin vaan. Toisinsanoen, haen tässä nyt käytännön perusteluja noille "toimivuuksille".

Itse voin sanoa, että soijaproteiinijauhe EI toiminut, koska se aiheutti helvetinmoisia ilmavaivoja. Kreatiinista en havainnut olevan mitään hyötyä, vaikka söin ihan miehen annoksia pidemmän aikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Krea "toimi" mulla, lisäsi nestettä ja voimaa kehoon. Nyt taitaa tulla jo vuosi täyteen kun oon viimeksi oikein muistanut oikeasti sitä syödä.. olis varmaan taas pian aika ottaa lisäravinteet käyttöön. Palautusjuomaa otan jos jaksan, yleensä se ihme tapahtuu ~kerran kuussa.

Ja toi "toimivuus" sanan käyttö on varmasti monelle erilaista.. itse tosiaankin sanon että jokin toimii jos huomaan todellisia tuloksia, kuten voimaa/lihasta tullut.

Mike sanoi:
"Toimii" voi tarkoittaa myös makua yms.

Joo toi on tietysti aivan totta että (tuollakin) sanalla voi olla hyvin monenlaisia merkityksiä.

Mutta silti jotenkin vaan tuntuu että monesti ihmiset fiilistelee asioita joista on joko vähän tai ei ollenkaan todellista hyötyä kehittymisen kannalta.

:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom