phy73
VIP
Kysy jostain tietokonehuollosta mitä mieltä ne on Abitista ;)paddington sanoi:Mitäs vikaa Abitissa on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysy jostain tietokonehuollosta mitä mieltä ne on Abitista ;)paddington sanoi:Mitäs vikaa Abitissa on?
phy73 sanoi:Kysy jostain tietokonehuollosta mitä mieltä ne on Abitista ;)
onion sanoi:Siis ihan saakelin sama!!!
Käyttäjien kommentit vaan tahtoo mennä tyhjänpäiväiseksi vääntämiseksi näissä tapauksissa. Esim. Asus vs. Abit.metalman sanoi:Ei se tosiaankaan oo sama. On totta, että kaikissa osissa on omat heikkoutensa ja kaikilta valmistajilta tulee ns. maanantain osia, mutta olisi silkkaa tyhmyyttä olle kyselemättä käyttäjien kommentteja ennenkuin ostaa.
Ei minun mielestä. Se on vaan merkki siitä että Asus on toiminut hyvin. Minun mielestä se on vaan merkkiuskollisen hehkutusta. Tällainen hehkuttaja ei välttämättä ole omistanut edes muita merkkejä.metalman sanoi:Ja jos 85% käyttäjistä sanoo, että Asuksen kanssa ei ole ollut ikinä ongelmia, niin se on mielestäni merkki siitä, että asus toimii paremmin kuin muut.
onion sanoi:Käyttäjien kommentit vaan tahtoo mennä tyhjänpäiväiseksi vääntämiseksi näissä tapauksissa. Esim. Asus vs. Abit.
Ei minun mielestä. Se on vaan merkki siitä että Asus on toiminut hyvin. Minun mielestä se on vaan merkkiuskollisen hehkutusta. Tällainen hehkuttaja ei välttämättä ole omistanut edes muita merkkejä.